vasárnap, december 30

2018-as Szilveszteri Book Tag + Évértékelő | Lillsz


Hello Drágák! Úgy néz ki, a 2018-as év utolsó bejegyzéséhez érkeztünk. Elmondhatatlanul hálás vagyok egytől-egyig mindenkinek, hogy támogattatok és itt voltatok velem ebben az időszakban! A kis célom, ami a 30 ezer látogató volt, sajnos nem jött össze, de így is megvan, vagy meglesz a 28.000 kattintó, ami hihetetlen! Kis számnak tűnhet pár bloggerhez képest, de én így is elképesztőnek tartom. Gondolom, sokatoknak feltűnhetett, hogy új facebook oldalt kellett készítenem, ugyanis nem jött össze a névváltás, de ott is közel 70 követővel zárom az idei esztendőt, ami megint csak öröm számomra. A jövőre nézve szeretnék sokkal, de sokkal több bejegyzéssel jönni, de egyelőre semmi konkrétot nem írok, nem akarok olyan ígéreteket tenni, amit nem fogok tudni betartani, megvalósítani.

Most pedig fogadjátok sok szeretettel a 2018-as Szilveszteri Book Tag-et! Kihívom BookDemon könyves világa és Adry olvasósarka bloggerináját ! <3



1.) Lencseleves - Egy könyv, ami szerencsét hozott

Rengeteg könyvnek örültem az évben, hogy olvashattam, de talán ahol kifejezetten szerencsésnek érezhettem magam az A fény, amit elvesztettünk, Jill Santopolo-tól. Rengeteg érzelem volt ebben a műben, engem nagyon megérintett! Értékelés is született róla, katt IDE!

2.) Virsli - Egy könyv, amelyet csak akkor szabad elolvasni, ha már megvetted a folytatását is

Ide abszolút Erin Watt könyvét, a Papír hercegnőt mondanám. Az a függővég borzalmas volt! Nagy szerencse, hogy nekem megvolt a második rész is, mondjuk hasonló lezárással. :D Erről is írtam egy szösszenetet IDE kattintva olvashatjátok!

3.) Pezsgő - Egy könyv, ami után pezsgőt bontanál, mert végre túl voltál rajta

Sajnos több ilyen is van, de a top2 nálam az Egy ikerpár titkos naplója, Szűcs Vandától és Dee Dumas romantikus könyve, a Tiltott vágy. Mondanom sem kell, mindegyik borzasztó volt! Az utóbbiról bejegyzés is született, katt IDE!

4.) Kocsonya - Egy könyv, amelyet a legundorítóbb dolgok közé sorolnál

Most a könyvmolyok jogosan, vagy jogtalanul fognak utálni, de leírom. Ez Szurovecz Kitti könyve, A sokszívű, azon belül is kifejezetten csak a sokszívűség. Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy imádtam az írónő stílusát és magát Kittit is nagyon szeretem, nekem csak a témával volt bajom. Nyitott vagyok mindenre, de ezt az életformát képtelen voltam elfogadni, nem ment! Lehet ez egyfajta kifacsart rasszista hozzáállás a részemről, de senkit nem ítélek el, mindössze nem értek egyet bizonyos dolgokkal, jelen esetben ezzel az életvitelt. Sajnálom! Mindenesetre ha valakit érdekel, ITT jobban kifejtettem a véleményem.

5.) Éjfél - Egy könyv, amelyből musicalt csinálnál, és egész éjszaka azt nyomatnád buli helyett

Nem kérdés Leiner Laura könyvét, a Késtélt hoznám ide!  Már ezerszer olvastam és mindig is elképzeltem, micsoda film készülhetne belőle vagy sorozat! Egy musical pedig?! IMÁDNÁM!

6.) Újév - Egy könyv, amelyet az újévben is ugyanolyan lelkesedéssel olvasnál, mint az óévben

2018 elején olvastam először P. C. Harris könyvét, ami hatalmas szerelem volt, 2019-ben nagy valószínűséggel újra sort kerítek az Újrajátszásra, míg várom a Rájátszást! Erről is született bejegyzés a blogon, IDE kattintva olvashatjátok is!


Ennyi is lett volna ez a bejegyzés, köszönöm, hogy elolvastátok! Mindenkinek nagyon boldog, örömökben, könyvekben gazdag új évet kívánok! Találkozunk jövőre! <3

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése