szombat, február 3

P. C. Harris: Újrajátszás - Értékelés | Lillsz



Oldalszám: 368 oldal

Megjelenés: 2017

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Ár: 3499.-

Fülszöveg:  

"A feltörekvő jégkorongos, Zack és a visszahúzódó Melanie, tökéletes álompárnak tűnnek. Ám a lány élete egy nap fenekestül felfordul, amikor hirtelen elveszít maga körül mindenkit, aki fontos volt számára. Beleértve Zacket is. A fiú egy profi szerződéssel a zsebében elutazik és ezzel darabokra töri a lány lelkét. Ekkor Melanie úgy dönt, hogy ő is maga mögött hagyja Kanadát, és egészen New Yorkig menekül.
A sors azonban úgy hozza, hogy évekkel később újra találkoznak, de az egymásra találás nem úgy sikerül, ahogy azt a lány megálmodta. Ehelyett egy titkokkal teli viszonyba bonyolódnak.
Vajon elég erős a kapcsolatuk, hogy túlélje a titkokat? Összeférhet a profi hokisok élete a szerelemmel? Te mire lennél képes, hogy megtartsd a szerelmedet?

P. C. Harris az Árnyoldal című sikerkönyv szerzőjének legújabb izgalmakban bővelkedő erotikus-romantikus kalandregénye garantált szórakozást nyújt a fordulatos történetek kedvelőinek."

Értékelésem: (SPOILERES!) 

Köszönöm szépen az Álomgyár Kiadó-nak, hogy elküldték nekem a könyvet!<3

P. C. Harris számomra abszolút új író, nem nagyon találkoztam eddig a nevével, az Újrajátszás az első könyv tőle, amit olvastam. Le kell, hogy írjam, pozitívan csalódtam!

  Mel a tipikus hétköznapi csaj, aki annyiban különbözik a többiektől, hogy hokizik. A lányoknak van egy külön hokicsapata, ennek tagja főszereplő lányunk. Zack -ha írhatom-szinte ugyanez, csak fiúba. Abban különbözik a lánytól, hogy a leírás alapján és a képzeletemben Zack egy igazi adonisz, a legjobb játékos ebben a sportban, a lányok álma, Mel viszont egy észrevétlen kisegér, tök hétköznapi külsővel. Egészen addig észrevétlen, amíg görög istenünk szemet nem vet rá. Itt kezdődik igazán a történet.

A könyvben a romantika  mellett nagy szerepet játszik még a sport, ami nálam hatalmas boldogság volt. Romantikus lelkem van, illetve hatalmas sportimádatom, így miközben olvastam a regényt örültem, mint majom a farkának! :D Természetesen újra szerelembe estem, nekem komolyan KELL EGY ZACK! Ezt amúgy már azóta mondogatom, mióta megnéztem a HSM-elt, de most másik Zack-re gondolok! :P ofc

Két karakterrel vagyok igen közömbösen: Mark és Tiffany számomra olyan semmilyen volt, olyan nem is tudom... Nem tudom igazán megfogalmazni. :D Amíg Zack és Mel kapcsolatát, döntéseit valamilyen szinten megértettem, addig őket nem. Állandóan csalták egymást, mégis együtt voltak. Félre értés ne essék, én (is) shippelem őket, de DÖNTSÉK MÁR EL MIT SZERETNÉNEK, PLS! Ez az egy dolog zavart valamennyire a könyvben, de mint írtam elég közömbösek voltak számomra. Nem nagyon foglalkoztam velük, bár mindkettejük tett "szebb" dolgokat is a történet során, azok természetesen tetszettek! :)

Ez ez az egyik legérzelemdúsabb könyv, számomra egy igazi érzelmi hullámvasút volt. Már az elején elkezdtem olvadozni, de szomorkodni is, majd megint örülni, és megint sírni. Mel anyukája, a szakítás és a költözés... A szereplők hirtelen felnőttek, az évek csak úgy elrepültek. Ez a könyv, és az írónő egy picit felnyitotta a szemem, hogy addig éljünk, amíg lehet, ne vesztegessük el az időnket, az évek csak úgy mennek, mi meg már most fél lábbal a sírban fekszünk, merjünk már élni, hahó! Legyünk bátrak, nézzünk szembe a problémáinkkal, dolgainkkal és ne féljünk. Így utólag rengeteg érzés kavarog a fejemben. Azt se tudom mit kéne leírnom... Annyira, de annyira szerettem, valami csoda volt! *-*

Összesítés: 

Kedvenc karakterek:

Mel és Zack! *-* Imádtam őket!

Kedvenc részek:

 Véletlenül zárjuk be magunkat az edzőterembe, a jéghokizás a végén... :D Annyi sok jó jelenet volt benne, ezek csak a kedvenceim! ;)

Kedvenc idézetek:

 "Az árnyék olyan, mint a sorsunk."

***

 "– Ne haragudj, édes, de kiülök két percre, mielőtt a mestertől eltiltást kapok, amiért szexuálisan zaklatok egy játékost."

***

 "– Mi a baj? – hallom Tim hangját mögöttem, ahogy a mosogató fölé hajolok.
– Semmi.
(…)
– Ez a nők tipikus válasza, ami szabad fordításban azt jelenti: kapd be!"


Borító: 5/5*

Imádom! *o* Már eleve az elején csúnya dolog tőlem a gyönyörű borítóra lettem figyelmes, Zack hátára.... a sportra, Mel-re. VALAMI CSODASZÉP EGY BORÍTÓ! :)))

Pontozás:

Ez a könyv egyszerűen csodálatos volt! *-* Érzelmekkel és eseményekkel teli. Voltak részek ahol már-már sírtam a röhögéstől és voltak részek ahol meg már sírtam a bizonyos történések miatt. :D Imádtam! Rég olvastam olyan könyvet, ami ennyire, de ennyire olvastatta volna magát, egyszerűen nem tudtam letenni. Még nagyon az év elején járunk, de már most bátran merem állítani, hogy 2018 egyik nagy kedvence!❤ 

Sport- és romantika rajongóknak KÖTELEZŐ! 



Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése