szerda, május 16

Jill Santopolo: A fény, amit elvesztettünk - Értékelés | Lillsz

Oldalszám: 336 oldal

Megjelenés: 2018

Kiadó: XXI. Század kiadó

Ár: 3690.-

Fülszöveg:

"Két ​élet. Két szerelem. Egy választás.
Ő ihlette meg elsőként, ő indította meg és értette meg igazán. Ő lesz-e az utolsó is?
Lucy az életét megváltoztató döntés előtt áll. De mielőtt megtehetné, elölről kell elmesélnie a történetét, a közös történetüket.
Lucy és Gabe 2001. szeptember 11-én ismerkednek meg New York-ban, ahol végzősök a Columbia Egyetemen. Az a nap mindkettőjük életét örökre megváltoztatja. Együtt döntik el, hogy azt szeretnék, ha az életük jelentene valamit, igazán számítana. Amikor egy évvel később megint találkoznak, mintha a sors akarná, hogy talán egymásban találják meg az élet értelmét. De aztán Gabe fotós-újságíró lesz a Közép-Keleten, Lucyt pedig New York-hoz köti a munkája. A következő tizenhárom évben közös útjuk álmokon, vágyakon, féltékenykedéseken, megcsalásokon vezet el végül a szerelemig. A sors sodorta-e egymáshoz őket? És az ő döntésük tartja-e távol őket egymástól? Hiába választják el kontinensek őket, mindig van helyük egymás szívében.

Jill Santopolo egyedülálló első regénye egy szerelmi történet, ami Lucy és Gabe életét követi nyomon. Az ikertornyok tragédiája megváltoztatja és árnyékba borítja az életüket. Hogy tudják összeegyeztetni a szenvedélyt és a biztonságot, az álmokat és a valóságot? Gyönyörű romantikus regény az első szerelem elpusztíthatatlan erejéről."

Értékelésem: (SPOILER MENTES!) 


Nagyon szépen köszönöm a XXI. Század kiadónak, hogy elküldték nekem a könyvet! <3


Nyugodj meg!  Próbáld összeszedni magad! Ezeket a mondatokat szajkózóm magamnak, de képtelen vagyok rá. Ez a könyv darabjaira hullatta a lelkem, a szívem.

A regény Lucy és Gabe szerelméről szól, amit Luc mesél el az olvasóknak. Már az első oldalakon rá lehet jönni, hogy mi lesz a végkifejlet, de őszintén, erre még én sem számítottam! Nem ilyenre, erre én nem voltam felkészülve...

Főszereplőink szeptember 11.-én, igen, azon a szeptember 11.-én kerülnek közelebb egymáshoz, amikor New York városában több embernek el kellett szakadni a másiktól. Őket valami oknál fogva összehozza a sors, és ez lesz az a dátum, amit egyikőjük sem fog egykönnyen elfeledni. Azon a napon mindkettejük élete gyökeresen megváltozott.

Rengeteg gondolat és érzés kavarog a fejemben, hirtelen azt sem tudom mit osszak meg veletek. Amit leginkább le szeretnék írni, az az, hogy az élet igazságtalan. Mi más tudná ezt jobban bemutatni, mint maga a könyv? Az idegesítő, de miért? és az ez nem lehet igaz mondatokat alatt sem hunyhatunk szemet, mert mikor az utolsó oldal utolsó szavához érsz felvetődik benned akaratlanul is. Miért? Egy ilyen szerelmet megélni, de olvasni se semmi...

Miután szerelmeseink látszólag "végleg" elválnak próbálnak új életet kezdeni. De ez nehéz, hisz mindkettejüknek a másik a nagy szerelme. Az idő telik, előbb-utóbb mindegyikük megismerkedik valakivel, akivel boldog életet szeretne élni. Gabe-nek ez kevésbé, Lucy-nek annál jobban megy, ha azt nézzük, hogy rátalál Darren-re, akivel később össze is fog házasodni. Szörnyű volt az olvasni, hogy Lucy szenved és szörnyű volt azt olvasni, hogy beleszeret ebbe a férfiba, ebbe aki közel sem a mi Gabriel-ünk! Tudjátok még mi a legszörnyűbb? Az, hogy az olvasó, én, te, ti is lassan megkedvelitek ezt a fickót, de közben Gabe még mindig ott van a szívetekbe, az eszetekbe és képtelenek vagytok őt kiverni a fejetekből. Mondanom sem kell, rengeteg zsepit elhasználtam olvasás közben! :(

2018 egyik legmegindítóbb regénye, őszintén, teljes szívemből ajánlom mindenkinek, romantika kedvelőknek kötelező!


Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Lucy, aki az első oldaltól kezdve szimpatikus volt. Több résznél nem értettem vele egyet, én máshogy csináltam volna, máshogy döntöttem volna, de szerintem ez a tipikus a "kákán is csomót keres" kategória, csak azért mert a vége... ahj!
Gabe, aki az olvasás közben nekem is nagy szerelmem lett! <3

Kedvenc részek:

Az összes L-G jelenet, de szerintem aki olvasta az tudja miért. Imádom őket! <3 Végig velük örültem és sírtam. Bárcsak máshogy végződött volna a story!

Kedvenc idézetek:

"Te vagy a fényem. Mindig is az voltál."

***

"Mert az igazi énünket csak azoknak mutatjuk meg, akik igazán fontosak számunkra."

***

"A szerelem ezt teszi. Végtelennek és legyőzhetetlennek érezzük tőle magunkat, mintha kitárulna előttünk az egész világ, bármit elérhetnénk, és minden nap csodákkal lenne tele."

***

"Remélem, ilyen szerelmet találsz majd te is, ilyen mindent fölemésztő, erős szerelmet, amitől úgy érzed majd, hogy kicsit megőrülsz. És ha megtalálod, ne taszítsd el magadtól."

Borító: 5/5*

Valami elképesztő ez a borító! Csodálatos, jól tükrözi a történetet. :') <3

Pontozás:

Erre a könyvre nem elég az öt csillag. Minimum 6, maximum pedig a csillagos ég! Csodálatos volt! Mindenkinek el kell olvasnia, megtudnia milyen is az igaz szerelem. Ez a könyv tökéletesen bemutatta. Bárcsak minden lány megtalálná az Ő Gabe-jét és minden fiú az Ő Lucy-jét. Az ő szerelmük az első oldaltól az utolsóig valóságos volt. Imádtam!

Nem hagyhatjátok ki!


Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése