vasárnap, november 24

3+1 | A könyvek mellett, SORIZZUNK! #1 - Lillsz


Sziasztok!

Egy rendhagyó rovatot indítok ezzel a bejegyzésemmel, aminek a címét már olvashattátok is, így nem mondok nagy meglepetést azzal, hogy itt a sorozatoké lesz a főszerepe. Hogy miért?

Mint tudjátok, az olvasás hatalmas szerepet tölt be az életemben – jé, csak nem blogot vezetek róla? –, de emellett rengeteg sorozatot/filmet is nézek, amelyek az utóbbi időben szintén elengedhetetlenek lettek a számomra. Nem szeretnék lemondani a könyves vonalról, de azt sem szeretném, ha ez az oldal nem rólam és azokról a dolgokról szólna, amit én képviselek, így ezentúl filmes rajongásomat ebben a rovatban fogom kiélni, remélem, nektek is tetszeni fog és támogattok benne. Attól nem kell félni, hogy szempillaspirálokat és egyéb kenceficéket fogok mutogatni, az nagyon nem az én világom. Mármint ezeknek a prezentálása, az más kérdés, hogy ezek közül a kozmetikumok közül van, amit használok. De egy kicsit elkanyarodtam a témától. 

Annyit kell tudni erről a rovatról, hogy csakis kizárólag olyan műsorok fognak ebben szerepelni, amiket én magam már láttam vagy jelenleg is nézek. Minden posztban 3+1 ilyet mutatok be. Ebben a részben az elkaszált sorozatokról lesz szó. Rengeteg rizsa után, hivatalosan is megnyitnám és elkezdeném a bejegyzést, enjoy!


1 | 10 Things I Hate About You - 10 dolog, amit utálok benned


Nem voltam elég figyelmes, amikor nézni kezdtem, ugyanis fogalmam sem volt róla, hogy elkaszálták, így a vége nem kis meglepetésként ért.

Ebben a 20 részben a Stratford testvérpárra irányul a figyelem, Katre és Biancára, akik iszonyatosan különböznek egymástól. Míg az előbbi egy erős feminista karakter, aki nem fél kinyilvánítani a gondolatait és harcolni a nézeteiért, addig az utóbbi, a húga, már-már csak önmagával, a divattal és a felszínesebb dolgokkal foglalkozó tinédzser. Az ő életüket, kapcsolataikat próbálja bemutatni a sorozat.

A közel félórás részeknek köszönhetően pár nap alatt ledaráltam ezt az egy évadot megélt kis szériát, nekem nagyon tetszett, igazán kikapcsolt és szórakoztatott. Egyetlen hibája, hogy nincs lezárása. Az elkaszálástól függetlenül, szívből ajánlom mindenkinek, főleg azoknak, akik szeretik a komédiákat, ők nagyon élvezni fogják!

Halkan megjegyzem, igen, az 1999-es film alapján készült, picit átírva, de szinte ugyanaz a kettő.


2 | Life Sentence


Nem tagadom, Lucy Hale miatt vártam nagyon és kezdtem el nézni a sorozatot, hisz a kedvenc színésznőim közé tartozik a felnőtt tehetség. Nagy szomorúságként ért, mikor egy évad után ezt is abbahagyták, de itt már azért lezártnak tekinthettük a történetet.

A főszerepet játszó színésznő karaktere rákban szenvedett hosszú időn át, majd egyik nap közölték vele, hogy teljesen tünetmentes és nincs életveszélyben. Eddigi életét úgy kellett élnie, hogy nem tudta lesz-e holnap a számára, így próbált mindent kipróbálni, átélni, megélni. Férjhez ment Párizsban, rengeteget utazott és elköltözött a családi fészekből. Most együtt kell élnie azokkal a döntéssekkel, amiket ő maga haldokolva hozott meg.

Egy megint csak rövid, 13 epizódos műről beszélünk, ami a komikus dráma műfajába tartozik. Bátran tudom ajánlani mindenkinek – egy kis hiányérzettel, de –,  le tudták zárni a sorozatot.


3 | Famous in Love - A főszerep


Megint csak a színásznőt, énekesnőt, Bella Thorne-t tudom kiemelni, az ő neve adott egy hatalmas löketet itt az elkezdéséhez, bár sokan mondták, nem éri meg.

Paige Townsen (Bella Thorne) és barátnője egy filmes castingon vesz részt és az előbbinek sikerül is bejutnia, nem mellesleg a főszerepet kapja meg! Az élete teljesen megváltozik ezáltal, sokkal elfoglaltabb lesz, a barátaival is kevesebbet foglalkozik, ahogy a tanulmányait is eléggé elhanyagolja. Hamar összegabalyodik a filmben alakított partnerével, de közben legjobb fiú barátja is színre kerül, aki már évek óta odavan a lányért.

Igen, szerelmi háromszög, jól gondoljátok! Irtózatosan utálom, így mondanom sem kell, emiatt és amúgy sem lett a kedvencem ez a két évadot megélt széria. Az első évadot még úgy ahogy élveztem, de a második borzalmas lett! Szépen el is kaszálták, a vége olyan szinten félbevágott, hogy szenvedtem, akár szerettem, akár nem.

Mindenesetre ajánlom a romantika rajongóknak és azoknak, akik szeretnének belelátni a hollywoodi "filmkészítés rejtelmeibe". Bár azért olyan sokat ne várjatok tőle!


3+1 | PLL: The Perfectionist - PLL: Perfekcionisták


A Pretty Little Liars egy ikonikus sorozat volt az életemben (egy másik soris bejegyzésben majd erről is írok), így nem volt kérdés, hogy folytatni szeretném-e. Én voltam az egyik legboldogabb, mikor kiderült, hogy érkezik a spin-off belőle, de hatalmasat csalódtam, hisz ezt is elkaszálták, ahogy az összes többi sorit ebben a posztban. Nem tagadom, ez érintett a legmélyebben!

Az eredeti szériából ismert szereplők közül mindössze Alison és Mona karaktere tér csak vissza a PLL világába. Velük a Beacon Heights egyetemen találkozhatunk – ahol fiatal tehetségek tanulnak –, az ő előrelépésüket segítik. Nem meglepően itt is egy halálesettel történik minden, Nolan Hotchkiss-t éri váratlanul végzete, de ezt rejtély övezi. Álbarátnője, tényleges barátnője és egykori zsaroltja ered nyomozásba, hogy kiderítse mi történt pontosan a Hotchkiss család fiatal sarjával. Ez a három fiatal azonban nagy titkokat rejteget a külvilág-, és egymás elől. De mi történik, ha minden kiderül?

Ez alatt a cirka 10 rész alatt sajnos rengeteg minden maradt lezáratlanul, sőt! Ezer másik új kapu nyílt ki, de tudta hozni a tipikus PLL formáját, így azoknak ajánlanám főként, akik rajongtak a Hazug csajok társaságáért.


Visszajelzéseiteket örömmel fogadom!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó bejegyzés lett csajszikám, tetszik ez az újdonság, hiszen ez a rovat is annyira te vagy. <3 Kövinek csinálhatnál olyat, amiben a Witchert ajánlod... hmmm... ;) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fejembe látsz! ;) Köszönöm Babó!💖

      Lillsz

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez az új rovat, hiszen én magam is rengeteg sorozatot/filmet nézek, így nagyon kíváncsi leszek a többi bejegyzésedre is ebben a témában! :)

    A PLL spin off miatt én nagyon csalódott és szomorú vagyok: egyszerűen nem értem, hogy miért nem találta meg a közönségét, hiszen én nagyon szerettem, mindig izgatottan vártam az új részeket! (Legalább árulnák el, hogy a végén ki volt az a valaki...)
    Sajnálom, hogy erre a sorsra jutott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a visszajelzésed, rengeteg motivációt ad a következő bejegyzés megírásához! :)

      Igen, teljesen egyet kell értenem! De úgy néz ki, ezt már sose tudjuk meg és itt a PLL-nek már örökre vége, sajnos. :(

      Lillsz

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a rovatod! Bár az nem, hogy vannak elkaszált sorozatok! Sajnos én is több olyan sorozatra függtem rá, aminek kasza lett a vége. A legidegesítőbb az volt, amikor már bepromózták az új évadot és utána jelentették be. Annyira látni akartam mi fog történni, aztán sehol semmi. -.-"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy ez bármelyikkel előfordulhat, így nagyon szurkolok azoknak, amiket jelenleg nézek! :D
      Köszönöm szépen!❤

      Lillsz

      Törlés
    2. Hát ez az! Hogy merjen az ember így elkezdeni bármit is? 😀

      Törlés
  4. A 10 dolgot IMÁDTAM! Hozzád hasonlóan teljesen tudatlanul vágtam bele, sem a filmváltozatról, sem az elkaszálásról nem tudtam semmit. A legutolsó epizód legvégén döbbentem rá, hogy a legizgalmasabb jelenetnél van vége. Ilyet egyszerűen nem lehet csinálni! :(

    A többi felsoroltat nem ismerem, viszont a Life Sentence című felkeltette az érdeklődésemet, nagyon jónak tűnik az alapsztori.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy érvágás volt, az biztos.. :(

      Nagyon izgalmas, humoros, mégis komoly, de itt ha jól tudom még forgattak mikor kiderült, hogy 10 rész után vége a mutatványnak, így tudták "lezárni". De nagyon ajánlom, Lucy Hale nagy kedvencem, jól játszik! ^^

      Lillsz

      Törlés
  5. Várom, hogy milyen sorozatokar, filmeket mutatsz majd meg nekünk ezentúl, nagyon klassz ötlet!
    A fenti bejegyzésben lévőket nem ismerem egyelőre, de ami klsik, nem múlik! ;)
    Pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy írtam, félve, bár ajánlom őket mindegyik jó volt a maga módján!
      Köszönöm szépen!❤

      Lillsz

      Törlés
  6. Klassz ötlet ez a rovat ❤ nálam ilyen lett a babasarok 🤰

    VálaszTörlés