szombat, március 31

Ez vagy az Book Tag | Lillsz


Halihó! ^^



Na ki az a szerencsétlen aki a tavaszi szünetben nem tud mit kezdeni magával? Igen, eltaláltad! ÉN!
Régen is volt Book Tag bejegyzés, meg most tényleg eléggé magam alatt vagyok olyan szempontból, hogy nem tudom mit csináljak. De tényleg! Olvashatnék, de valahogy nem köt le annyira, mint kellene, semmilyen filmet nem találtam, amit legalább nem láttam volna 1000x, így itt vagyok. Ja, hogy blogolok! Tééényleg! :D Úgyhogy most elhoztam nektek ezt a kis rövidke bejegyzést, ezer köszönet érte Alexa barátnőmnek, hogy kihívott! <3



1.) Hol szeretsz jobban olvasni: kanapén vagy ágyban?

Majdnem azonnal rávágtam, hogy az ágyban, de rájöttem, hogy apuéknál egy csomót -sőt többet is- olvasok a kanapán. Szerintem teljesen mindegy, de ha nagyon választanom kell akkor ágy, de csak azért mert az az ÉN ágyam, az ÉN párnáim, és ott kényelmesebb elhelyezkedni, nekem legalábbis.

2.) Férfi vagy női főszereplő?

Ha a történet, a könyv jó, akkor felőlem állat is lehet a főszereplő. :D De valamiért lehet a feminácizmusom miatt több női főszereplős könyveket olvasok. Nem meglepően a női dolgok, storyk közelebb állnak hozzám, lol, én is nő nemű lény vagyok! :P

3.) Trilógia vagy tetralógia?

Felőlem ötrológia is lehet, bár olyan nem létezik. Ugye? Vagy igen?! xD Na mindegy... Szóval visszatérve, nekem édes mindegy. Magamat ismételve, hogy ha jó a cselekmény, a szereplők is olyanok amilyeneknek lenniük kell és minden más a könyvben okés akkor jöhet bármi! :)
(Zárójelesen leírom, hogy amúgy úgy néz ki eddig csak trilógiákkal volt dolgom. :DD)

4.) E/1. vagy E/3. szemszög?

Talán E/1., de csak azért, mert így sokkal közelebb áll hozzám a történet, jobban bele tudom magam képzelni a főhős helyzetébe. Igaz, hogy már annyi LOL-os könyvet olvastam, hogy egészen hozzászoktam már az E/3.-ban íródott könyvekhez is.

5.) Reggeli vagy esti olvasás?

Esti! A suli mellett nem is lenne időm hajnalban olvasni, így is akkor kelek. Hétvégén meg próbálom kialudni magam. Nyáron is inkább sokáig fennmaradok. Nem sokszor volt nálam példa reggeli olvasásokra.

6.) Könyvtár vagy könyvesbolt?

Könyvesbolt! Persze ha van pénzem. :D Nagyon ritkán kölcsönzök, ennek az az oka, hogy utána képtelen vagyok megvenni azt a könyvet. Pedig kellene! Mert az esetek legtöbb százalékában olyan könyvet veszek ki, vagy kapok kölcsön, ugyanez van kölcsönkapott könyveknél is amit imádok! De persze olvasás után már nem költök rá pénzt... Most az a nagy célom, hogy a kedvenceket, amiket kölcsönkaptam, vagy kikölcsönöztem megvegyem!

7.) Megríkasson vagy megnevettessen a könyv?

Szerintem az igazán jó könyv egyszerre nevetett és ríkat meg. :')

8.) Fehér vagy fekete borító?

Hupikék! Esetleg lila! Nem mindegy? :'D Jó... számít a borító, de mégis. Amúgy se vennék teljesen fekete és teljesen fehér borítószínű könyvet, sry. De megsúgom, teljesen lilát sem! XD Bááár... az a kedvenc színem, így ezt kétszer meggondolom ha találkozok egy ilyennel! :P

9.) Karakter-orientált vagy cselekmény-orientált könyv?

Ugyanazon a véleményen vagyok a művésznővel, így ezeket a sorokat most tőle idézem:

"Mindkettő nem lehetne? Ha sz*r a karakter, akkor nem érdekel a cselekmény, ha sz*r a cselekmény, akkor nem érdekel a karakter. :D"

Khm.. hát igen! :D Van benne valami Alexa! :)

Kihívottjaim: @Fica és @Pandalány <3

 Ennyi lett volna ez a bejegyzés! Remélem tetszett nektek! ^^
Megragadom a lehetőséget, és Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok mindenkinek, Bogi nevében is! <3

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése