péntek, április 6

Bubble Book Box Unboxing - Bukott Angyalok #2

Sziasztok! :)

Megérkezett hozzánk Lillával a Bubble Book Box, amiről úgy döntöttünk, hogy mindketten hozunk egy részletes értékelést, ez a doboz ugyanis (szerintünk) fantasztikus lett, a kis hibáival együtt is^^


Kezdjük is a csomagolással:


Nem vitték a díszítést túlzásba, a doboz letisztult, egyszerű karton, amin egy cuki BBB logó van, szerintem ez jó is így, tetszik!^^ Viszont negatívum, hogy ez a kis ragadós "fészek" nagyon nem volt praktikus, mindenembe beleragadt, össze-vissza potyogott, viszont a piros védőzacsi tetszett! :)

A doboz tartalma egyszerűen szuper! Ugye, a "Bukott angyalok" volt a téma, és az egyik kedvenc sorozatomhoz kapcsolódó tárgyakat rejtett a csomi, méghozzá ÁRVNYVADÁSZOSAT! (Csupa nagybetűvel! :D)

A fönt olvasottakban mind a ketten egyetértünk! ;)


Bogi: A "Clary Fray" illatú szappan valami zseniális! Extra finom illata van, nem is fogom elhasználni, a szobámban tárolom dísztárgyként, annyira jó! :D És akkor már az ajakbalzsamról nem is beszélve... nagyon szép, és különleges illata van neki is, imádom! ♥

Lillsz: Ugyanez! *-* A szappan elképesztő! Azt hittem káprázik a szemem amikor megláttam, de amikor megszagoltam... az illata valami fenséges! *-*Az ajakbalzsam is kedvenc lett! Már ki is próbáltam, nagyon szeretem, az illata és a "viselése" is kényelmes, nem ragadós, nagyon szuper!


Bogi: A meglepi könyv a Raziel, Lana Millan-től, és őszintén bevallom, nem vagyok valami kíváncsi a könyvre, de persze elfogom olvasni!^^ + Dedikálva van a mű, és aranyos kis cetlik is vannak néhol elrejtve, amitől csak mégjobb az egész. :D A "Raziel könyvjelző", vagyis a toll nagyon cuki, + a kis random toll is. xD

Lillsz: Emlékszem Bogival napokig arról beszéltünk, hogy vajon mi lehet a könyv. Nem hazudok, tegnap érkezett a csomag és eddig sehol nem találkoztunk vele! Nekem nagyon tetszett, a témához nagyon illik, külön meglepett, hogy tele van jegyzetekkel, ami szerintem szuper, és amikor észrevettem, hogy dedikált, majdnem felsikoltottam. Ááá! :D A kis lapot, amin a tartalom van, direkt nem mertem megnézni, de mikor észrevettem... :')

Katt a képre, és akkor láthatjátok nagyobban is! ;)
Volt még a csomagban egy árnyvadász rúnás "tekercs", egy hozzáillő könyvjelző, és egy tasak, amiben a könyv lapult meg!^^


Bogi: A tekercsbe nagyon beleszerettem, ahogyan a könyvjelző is tetszik, és a kis tasak is aranyos.
Még egy zacskó Kit Kat is várt a dobozban, ami nekem sajnos nem jó, ugyanis gluténérzékeny vagyok. :( Ezáltal javasolnám is a BBB csapatnak, hogy ne csokit, hanem inkább teákat, forrócsokit, vagy egyéb ilyen nyalánkságot rakjanak bele az elkövetkezendő dobozokba, szerintem így praktikusabb. ;) 

Lillsz: A tekercs szerelem volt első látásra, a könyvjelző kevésbé, tudom! Tudom, én sem tudnék szebbet készíteni, de valahogy nem jött be annyira, igaz már eléggé megbarátkoztam vele. :) Közelről kicsit eléggé furcsa számomra, de távolról nagyon jól néz ki! *-* :D

A Kit kat az egyik kedvenc csokim, így az telitalálat volt, támogatom az édességeket a csomagba, de gondolva drága barátnőmre és több gluténérzékeny emberre én azt javaslom a BBB-nek, hogy ha glutént tartalmazó nyalánkságot terveznek belerakni a csomagba akkor legyen mellé egy olyan nyalánkság is amit a többiek is meg tudnak enni! :)

Bogi: Volt egy nagyon aranyos angyal rajz a csomagban, és egy gyönyörű fanart is, egyik kedvencem az Árnyvadászos cuccok mellett! *-*

Lillsz: Az angyalos rajz, az összesítő kis kártya fantasztikusan gyönyörű lett, a grafikus egy Isten! *-* A fanart ami belekerült se rossz, nagyon ügyes a készítője! *-* Támogatom és remélem, hogy lesz még ilyen kezdeményezés a dobozba, itt több ember megtudja mutatni milyen tehetséges!


Kép az összes dologról, egyben:


Bogi: Összességében nekem nagyon tetszett az első BBB éles csomagja, alig várom már, hogy megrendelhessem a következőt! :)

Lillsz: Nem bántam meg, hogy megrendeltem ezt a csomagot, remélem a jövőben is lesz lehetőségem és pénzem a továbbiak megvásárlásában. :) Én abszolút Bubi lettem!

RENDELD MEG KEDVEZMÉNYESEN!

Az alábbi kód segítségével 10% kedvezményben részesültök, ha megrendelitek a dobozt, erre szombaton is (április 7.-én) lesz lehetőségetek a www.bubblebook.hu oldalon!

A kód:

BOOKWORMS10

Köszönjük, hogy elolvastátok a bejegyzést!




xoxo: Bogi, és Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése