szerda, március 14

J. K. Smith: Szerelem hirdetésre - Értékelés | Lillsz


Oldalszám: 320 oldal

Megjelenés: 2017

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Ár: 3499.-

Fülszöveg:

"Kori élete fordulóponthoz érkezik. Férje és szülei meghalnak, munkahelyét elveszíti, egyedül marad a világban, és csak legjobb barátnőjére számíthat. Életét eddig családja szabályai szerint élte. A tragédia után minden megváltozik körülötte.
Vajon hogy éli meg a hirtelen jött függetlenséget?
Megtakarított pénzéből utazni szeretne, a helyszínt csukott szemmel választja ki a földgömbre bökve, de halott férje ezt a tervét is meghiúsítja.
A lány régi életét maga mögött hagyva fejest ugrik az ismeretlenbe, és munkát vállal egy kanadai farmon. A farm tulajdonosa, a jóképű Christopher Walker, aki egyedül neveli kislányát. Hamar kölcsönös vonzalom alakul ki köztük.
Vajon túléli kapcsolatuk a múlt szellemeinek felbukkanását? Van esély újrakezdeni egy tragédiák sokaságával teletűzdelt életet?

J. K. Smith humoros jelenetekben és érzelmekben gazdag könyve ezekre a kérdésekre keresi a választ, és elvezeti az olvasót egy olyan világba, ahol a család és az összefogás a legfontosabb érték."

Értékelésem: (SPOILER MENTES!) 
Mindjárt az értékelés elején szeretném nagyon szépen megköszönni az Álomgyár Kiadónak, hogy elküldték nekem J. K. Smith könyvét! <3


Meg sem lepődök. Egy újabb magyar írónő, egy újabb kedvenc könyv. Kérdezem én, hol voltak eddig ezek a  csodás magyar írók? J. K. Smith könyve már a megjelenés pillanatában felkeltette az érdeklődésemet, de akkor valahogy nem volt kedvem az elolvasására, illetve bennem volt egy tipikus "félsz" hisz akkor még nem olvastam valami sok magyar író tollából származó könyvet. Nem értem magam, de tényleg nem! :D Blogger társam Bogi is imádta a könyvet, és szinte csak pozitív visszajelzéseket olvastam én is, így ami nem múlik nem késik vagy fordítva? xD Én is elolvastam ezt a remek kis regényt!<3

Főszereplőnk, Kori élete teljesen megváltozik. A szülei és férje, fucking yourself Frigyes halála után hirtelen azt sem tudja mitévő legyen. Egyedül legjobb barátnője Andi áll mellette, Laskovics Orsolyának senki más nem maradt. Nem érzi jól magát a környezetében, így mindenképpen el szeretne költözni, de minél messzebbre. A földgömböt megpörgetve és a hirdetést észrevéve költözik Kanadába, hogy ott új életet kezdhessen házvezetőnőként.

Párhuzamosan a történet elején egyidőben bepillantást nyerhetünk Chris életébe is, bár ott nem sok mindenre derül fény, de nem is baj, a végére szépen minden kérdésre választ kapunk ami a fejünkben felmerült. Chris a kislányával Holly-val él egy farmon Kanadában. Mivel a házvezetőnője elköltözik, fontos neki nagyon Chris családja, de a saját családjával is szeretne foglalkozni, így elmegy. Az ő helyére hirdeti meg az állást Chris, mire ugye Korit fogja felvenni. A regény itt indul be igazán! :)

Imádtam! Ténylegesen, teljesen, már az elejétől! Nagyon tetszett, ahogy az amerikai kultúrába belecsöppenti a magyart az írónő, nagyon tetszett az is, hogy kicsit jobban meg is ismerhettük magát az amerikai kultúrát. Nagyon sokat mosolyogtam az összes olyan jeleneten, ahol Kori magyarul káromkodik/beszél és, hogy ebből a körülötte lévők semmit nem értettek. :D Illetve maga a kis Holly nálam a cukiságmérőt simán túlszárnyalta, vagy ezerszer. Az a kislány valami tünemény!<3

 Aki ismer az tudja, hogy leszokófélben vagyok a csúnya beszédről, sőt! Annyira nem is káromkodok, de a vége fele folyamatosan feltettem magamnak azt a kérdést. Mivaaaan? %xX812?! Igen... Túl sok volt az esemény, túl szép volt az egész és a végén. OMG! Kapkodtam a fejem, hogy mégis mi történik? Sírtam! XD Komolyan... Én mindenen képes vagyok bőgni. És nem az a szép, elejtünk egy-egy könnycseppet, áááá! Az az undorító folyik az orrod, nyálad, állad, lábad ???? közben meg rák vörös fejjel és szemekkel gondolkozol az életeden. Igen! Olyan gyönyörű volt az egész, számomra egy gyönyörűség volt, így gyenge módon elsírtam magam. xd <3

Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Kori, aki nem csak a bátorsága és a hatalmas elszántsága miatt lopta be magát a szívembe, hanem azért is mert hatalmas példakép! Nyelvvizsga előtt álló diák vagyok, pls! Csak egy hangyányit tudnék úgy angolul, mint ő, akkor elégedett lennék! :'D 
Chris, aki remek apa, csodás pasas és... és csak úgy ahogy van!<3
Holly, a kis tündérvirág, ááá! Nem is tudok mit mondani róla. :) Nem lehet nem imádni!
Andi, akinél nem ismerek jobb barátnőt, A KÖNYVEKBEN! :D Nehogy itt valaki még féltékeny legyen! :P<3

Kedvenc részek:

Mivel eddig nagyon jól bírtam spoilerezés nélkül, így ezt a jó szokásomat nem rontanám azzal le, hogy most szépen leírom, ezzel elrontva az egész könyvet másoknak, akik esetleg még nem olvasták. Annyit elárulok, hogy a végén történik ez a bizonyos jelenet. Az utolsó oldalaknál!<3

Kedvenc idézetek:

 "Néha hagyni kell, hogy a másik egyedül elinduljon céltalanul, hogy kitombolja magát."

***

 "Oké, Kori, most vegyél egy mély levegőt, képzeletben gyúrd össze a gondjaid egy nagy kupacba és dobd ki az egészet a picsába."

***

 "– Tessék, olvasd! – fordította Kori Andi felé a gépet.
– Ühüm, faja. Megint agyfagyásod van? Annyit tudok angolul, hogy I love you, meg, hogy Kiss me."

***

 "Szóval: Laskovics Orsolya.
– Én is ezt mondtam – nézett ártatlanul Korira a férfi.
– A túrót – nevetett a lány. – Meg sem közelítetted. Gyerünk, mondd!
– Lájszkoviksz Orsolija – próbálkozott újra lassan a férfi, s Korinak a végén már potyogtak a könnyei a nevetéstől.
– Ez olyan, mintha egy tehén kérődzne az egyik mesében – nyögte ki a hasát fogva a lány."

Borító: 5/5

Ez a borító valami szépség! *-* Egyszerű, de szembetűnő és az ember figyelmét képes azonnal magába zárni, hát még a belseje! :P

Pontozás: 

 Ez a könyv az első oldaltól kezdve magába szippantott és nem engedett a végéig. Imádtam! Nem tudom leírni, szavakba foglalni, hogy egyszerűen mennyire szerettem…❤ J. K. Smith abszolút új írónő számomra, de azonnal megvett engem ezzel a könyvével kilóra! Az biztos, hogy fogok tőle még olvasni, nagyon-nagyon szeretnék. Ezzel a könyvvel egyszerre ütötte ki nálam a romantika- és humorfaktort, szinte végig mosolyogtam. Mivel Lilla a nevem sikerült elérzékenyülnöm, inkább a vége fele, de ahj! Annyira jó volt, annyira, de annyira jó! :')

Csodálatos könyv, egy csodálatos írónő tollából!<3

 

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép összesítő lett, nagyon örülök, hogy te is ugyanannyira imádtad a könyvet, mint én! <3

    Millió puszi:
    Barby

    VálaszTörlés