péntek, március 2

Bubble Book Box Unboxing - Virág Álom #1

Sziasztok! :)

Ez a bejegyzés nekem, és nektek is elég különleges, ugyanis most én (Lillsz) érkeztem egy unboxing poszttal, de ez a poszt annyiban különlegesebb számomra, hogy a Bubble Book Box csapata nekem is küldött egy dobozt a tesztdobozok közül, amiért eszméletlen hálás vagyok! :) Nem tudom mennyire tudjátok, de a BBB én már csak így rövidítem :D szombaton nyitja meg kapuit, ahol lehetőségetek lesz nektek is beszerezni egy hasonló dobozt, mint amit most én bemutatok nektek. :) 


De még a bejegyzés elején szeretnék ténylegesen nagy-nagy köszönetet mondani a csapatnak, hisz a kezdetektől nagyon közvetlenek, segítőek és aranyosak voltak. A csapat igen összetartó és igen igényes, ez látszik a dobozukról is, ami igaz, hogy "csak egy teszt" egy még nem teljes doboz, de hiszem, hogy simán megállná a helyét, mert szuper lett! :) Ohó! Ne felejtsetek ám feliratkozni rájuk, kedvezményekre és egyéb nyalánkságokra lehet számítani, itt tudtok feliratkozni a hírlevélre, itt követhetitek őket facebook-on és itt instagramon! A véleményem a dobozról őszinte és inkább építő jellegű lenne, nem mintha bárkit is le mernék, vagy le tudnék úgy igazán szólni, az nem én vagyok. Legalábbis ebben a témában nagyon nem! Na, de akkor lássuk, mi volt a dobozban?

 Még az elején leírnám, hogy a doboz kinézete, mint ti is láthatjátok, igen egyszerű, de számomra így nagyszerű! *-* Egy sima doboz, a logóval, számomra tökéletes! :)


A doboz nyitásakor azonnal szembetaláltam magam egy kártyával, ami összefoglalta a doboz tartalmát. Ennek nagyon örültem, igazán praktikus és szép kis darab, bár számomra ez lett a "leggyengébb" láncszem a dobozból. Kicsit furcsán áll az a fehér keret ami "körbeöleli" a képet, illetve én egy hangyányit vastagítottam volna rajta mármint a lapon de amúgy tetszett, már-már vártam ezt a virágos hátteret, igen jól néz ki! :)



A könyv az telitalálat volt, már többször megszerettem volna venni, de vagy nem volt a könyvesboltban, vagy online nem volt kapható! :D De most... köszönöm! Alig várom, hogy olvashassam! *-*

A könyvszütyő is igen praktikus és szép kis meglepetés lett számomra, örömmel fogom használni! :) Ó! Aminek külön nagyon-nagyon örültem, az a CH-es dedikált könyvjelző! Hát az valami csúcs!  *-*


A dobozban lapult még "Kamper Gergely fordító ajánlása a könyről" kártya, ami megint csak meglepett, de jó értelemben. :) 

 

Illetve van itt még nekünk egy "virágzó teaánk" ami nem tudom pontosan mi, különlegesen hangzik a leírása alapján, így bátran merem majd fogyasztani. Találtam még levendulazsákot és levendula medált is, mind a kettőnek nagyon tudtam örülni, a levendulazsák finom levendula illatú, a nyaklánc pedig nagy újdonság számomra, nem láttam/hallottam még ilyenről, de azonnal megvett, nekem tetszik! :) 


Utolsó -és két nagy kedvencem- két termék pedig egy yankee candle amiről rengeteget hallottam, de sose volt még ilyenem, és whoáá! Imádom! *-* Nagyon finom virág illatú! Másik nagy kedvencem pedig a fürdőbomba, ami megint csak gyönyörűen néz ki, hát még a vízben! :)

Összességében nekem nagyon tetszett a doboz, én teljesen meg vagyok elégedve!<3

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, még egyszer nagyon köszönöm a Bubble Book Box csapatának a dobozt.  Egy élmény volt, tényleg! :)

 Nektek, hogy tetszett a csomag? Min változtatnátok? Mit tennétek hozzá? Mit látnátok szívesen a csomagban? Ha leírjátok a kedvenc dolgaitokat továbbítom a BBB csapatának, és hátha a következő dobozokban már a ti személyes kedvenc dolgaitok is benne lesznek! ;)

Azt nem ígérem, hogy mindig jövök BBB unboxinggal, de majd igyekszem!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

2 megjegyzés:

  1. Csudijó bejegyzés lett! Nagyon gratulálok a dobozhoz!:))

    Millió puszi:
    Barby

    VálaszTörlés