vasárnap, március 4

Tavaszra várva - Könyvajánló #3 | Bogi és Lillsz


Sziasztok! ^^

Bár még javában tart a tél -legalábbis amikor ezt a bejegyzést írtuk sok helyen havazott-, de itt a tavasz a nyakunkon, ha a naptár szerint nézzük, és nem az időjárás szerint, és mint eddig is, most is elérkezett a mi szokásos könyvajánlónk ideje! ;) Bogi és én (Lillsz) megint csak összegyűjtöttünk pár olyan könyvet, amik ezekben a tavaszi hónapokban nagy valószínűséggel így a hideg hahaha, miről beszélek? Nem is volt tél..xd hónapok után boldogan vehettek a kezetekbe, csak úgy sugározni fogja nektek a meleget és a szépséget, olyan kis tipikus egyszerű, de nagyszerű olvasmányok. nem húzom tovább a szót, mutatjuk őket!


Hogy egy igazi bestseller szerzőtől idézzek:

"Tavasz. A legjobb időpont a változásra és változtatásra. "


Mivel mással kezdeném az ajánlót, mint egy nagy kedvenccel, ami nem más, mint Leiner Laura új regénye! Bár az is igaz, hogy a könyv nem tavasszal játszódik -hanem nyáron-, de a főszereplő lány életében nagy változások történnek. Nem a megszokott, "szétröhögtem magam" regény, mint a többi, sokkal komolyabb témát dolgoz fel, de mint mindenhol, nyomokban is is megtalálható a humor és az a tipikus LL stílus, mint Leiner Laura többi regényében. Azok akik mindig olvasnak tőle csalódni biztos nem fognak, de ha valaki olyan veszi a kezébe, aki eddig kerülte az írónő munkáját, az ki tudja? Lehet, számára hatalmas lesz ez az olvasmány.

 

És ha már arról van szó, hogy változtassunk és merjünk továbblépni, akkor nincs is jobb könyv, ennél a novellás kötetnél, ami a jelenlegi olvasmányom. Igaz, néhol igen csak szomorú, -egy szakítás szinte mindenhol az- de mégis így ahogy van tökéletes! 19 történet, 19 szakítás, 19 elengedett fél. Nagyon tudom ajánlani nektek! <3

 

Utolsó ajánlás tőlem (Lillsz) ez a könyv lenne. Bogi és Én is olvastuk már R. Kelényi Angelika naplóját, és nem meglepő, hogy azonnal megszerettük. :) Én teljesen le voltam -még most is vagyok- nyűgözve, és rettentően bátor és figyelemreméltó dolognak tartottam, hogy Angelika ezeket mind le merte írni és az még hagyján de ki is merte adatni. :') Rengeteg ember segítségére lehet ez a könyv. Roppant szórakoztató és tanulságos!

Nagy nehezen, de én, (Bogi) is kiválasztottam három olyan könyvet, amit tavaszi olvasmánynak ajánlok. Számomra ez a hónap a kellemes, könnyed olvasmányokat jelenti, ezért az első mű, amit előszeretettel ajánlok, az:

1.) J. K. Smith: Szerelem hirdetésre



Egy fiatal lányról, Koriról szól a történet, aki mindent elveszített, ami fontos számára... De szerencsére a legjobb barátnője ott van neki, akinek hála Kori elmegy Kanadába, ahol munkát talál és a szerelem is utat talál magának... igazán megéri elolvasni a könyvet, meleg szívvel ajánlom mindenkinek, aki egy kis romantikára és humorra vágyik! ♥



2.) Szirmay Ágnes: Szerelemre castingolva



Sosem olvastam eddig ehhez hasonló könyvet, nagyon egyedi és humoros, tökéletes tavaszra egy kis kikapcsolódásra! Van benne romantika is, + egy olyan függővég, amitől ugyan beáll a sokk az embernél, de ettől csak mégjobban várja a folytatást! :D Mindenkinek ajánlom!^^



3.) Zoe Sugg: Girl online



Ugyan az egyik ajánlónkban már szerepel a könyv, ennek ellenére muszáj ide is beszúrnom, ugyanis tavaszra is tökéletes ez a mű, én imádom! Egy híres youtuber, Zoella írta, emiatt is voltam nagyon kíváncsi a könyvre, + nagyon érdekfeszítő témát boncolgat, amiben kellő mennyiségű humor és romantika is van, kihagyhatatlan! ♥

Ennyi lett volna a bejegyzés, ti milyen könyveket terveztek olvasni tavasszal? ♥


xoxo: Bogi és Lillsz

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól összeszedtétek!*-* Alig várom már az igazi tavaszt, jelenleg lefagynak az ujjaim.

    Millió puszi:
    Barby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! <3 Igen... ugyanez van itt is! :( Már jöhetne a jó idő!

      xoxo: Lillsz

      Törlés