kedd, február 20

Januári - Februári Book Haul #5 | Bogi és Lillsz


Sziasztok!

Régen volt már Book Haul bejegyzés, ezért most itt az ideje bepótolni a kimaradt hónapokat.^^ Decemberben nagyon - nagyon sok könyv gyűlt össze karácsony alkalmából, arról most külön már nem készül poszt, viszont összevonva elhoztuk nektek a Januári - Februári szerzeményeinket, jó csemegézést!^^

Maxim Kiadó:

1.) Alwyn Hamilton: A homok leánya


Nagyon ígéretesnek tűnik a könyv, a fülszövege alapján egy érdekes fantasy világnak lehetünk részesei, amiben van romantika, kellő izgalom... legalábbis remélem. :D Amikor megkaptam a Book a Sloth "Fantasy hősnők" c. dobozát, sejtettem, hogy ez a mű is benne lehet, mint ajándék könyv, szóval jól tettem, hogy nem vettem meg, hamarosan neki is kezdek! :D

Könyvmolyképző Kiadó:

2.) Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok


Nem is volt kérdés, hogy miután az első részt imádtam, beszerzem a másodikat is... sőt, vele együtt megrendeltem a hármas számú szerzeményemet, a Beretva és tőrt is!

3.) Böszörményi Gyula: Beretva és tőr


Amint lesz több időm, nekiállok ezeknek a csodálatos könyveknek, mindenkinek ajánlom, aki szereti a nyomozós sztorikat, amiben szerepet kap egy csipetnyi romantika, csípős humor, izgalmas, lebilincselő cselekmény... ♥

4.) Jenny Han: Utóirat: Még mindig szeretlek!


Nagyon könnyed, romantikus kis történet Lara Jean Song Covey-é, tele szerethető szereplőkkel, szóval... nagyon szerettem volna megkaparintani a második részt és ez sikerült is, remélhetőleg nemsokára lesz időm elolvasni. *-*

GABO Kiadó:

5.) Kiera Cass: A szirén


Imádom Kiera könyveit, a Párválasztó-sorozattal megvett magának kilóra és amikor megjelent (végre) nálunk is A szirén, Kiera másik könyve, hát én azonnal beszereztem, aztán ki is olvastam, imádtam! Értékelésem már olvasható a blogon!^^

Ezennel átadnám a szót Lilla barátnőmnek, aki ugyancsak szuper könyveket szerzett be januárban és februárban!^^

Köszönöm Bogi drágám, akkor nézzük én miket szereztem ez alatt a két hónap alatt! :) Ha jól számoltam összesen 7 darab könyvről lesz szó.

Móra Kiadó:

1.) Komal Kant: Mire jó a rosszfiú?



A könyv már régóta szólítgatott, hogy vegyem meg, valahogy az online kosárba került és nem hiszitek el, de a polcomra. :D Itt vár, hamarosan el is olvasom! :))

Szukits Kiadó:

2.) Beth Revis: A lázadás hajnala



Aki ismer az tudja, hogy ÓRIÁSI Star Wars rajongó vagyok, egyszerűen imádom a filmeket! *-* Emlékszem, nem is olyan rég (a téli szünetben) nálunk voltak az unokatestvéremék, Németországból, hogy velünk együtt tölthessék a karácsonyt. Velük láttam először a Zsivány egyes c. filmet, addig nem vitt rá a lélek, hogy megnézzem. Nagyon tetszett, bár kissé zavaros volt, illetve kevésbé érthető (német gyerekek, német DVD-vel, ahol nincs magyar felirat, így németül néztük angol felirattal! :D) így mindenképpen el szerettem volna olvasni a könyvet. A sors keze volt, amikor megláttam a Tescóban, és jééé eljött velem haza! *-*

Menő Könyvek:

3.) Csapody Kinga (szerk.): Szakítós



Ezt a könyvet a Menő Könyvek csapatától kaptam recenzió gyanánt, innen is nagyon köszönöm nekik! *-* Jelenlegi olvasmányom, eddig nagyon tetszik, értékelés hamarosan! ;)

Könyvmolyképző Kiadó:

4.) Katie Alender: Bad Girls Don't Die - A rossz lányok nem halnak meg



Ezt a könyvet még molyon cseréltem egy lánnyal. :) Nagyon felkeltette az érdeklődésemet, kíváncsian várom, hogy milyen lesz. ;)

5.) Cassandra Clare: Üvegváros



Most már lassan ténylegesen elkezdem olvasni a CC könyveket, ugyebár eddig mindig gyűjtögettem, hogy minél több legyen meg, érthetően azért, hogy majd ne kelljen várnom rájuk és, hogy ne kelljen azonnal egybe megvennem az összeset. :D Már annyira kevés választ el attól, hogy olvassam őket, hogy lassan nekik fogok esni. *-*

6.) Erin Watt: Megtört herceg



Elvileg elég szép a sorozat első részének a vége -bár ahogy hallottam az összes kötet vége hasonlóan függővéges- így mindenképpen úgy szerettem volna elkezdeni az elsőt, hogy nálam van a második. :D Hamarosan én is a Royal fiúk hatása alatt leszek. :)))

7.) Jennifer L. Armentrout: Perzselő csók

 

Utolsó könyvem elméletileg ebben a hónapban a Perszelő csók, amit még névnapomra kaptam. *-* Az írónőtől még semmit nem olvastam, igaz nagyon kívánságlistás a Luxen, de annyi része van, hogy eddig még nem vett rá a lélek, hogy bármelyiket és megvegyem. :D De lehet ha akkora nagy hatással lesz rám ez a könyv és maga az író akkor mielőbb beszerzem a többi könyvét is. :)

Ezek lettek volna a februári-januári szerzeményeink. Ti mit olvasnátok innen szívesen?

Köszönjük, hogy elolvastátok a bejegyzést! :)

Olvassatok sokat,
xoxo: Bogi és Lillsz

2 megjegyzés: