csütörtök, november 9

Szirmay Ágnes: Szerelemre castingolva - Értékekés | Lillsz



Oldalszám: 330 oldal

Megjelenés: 2016

Kiadó: Tilos az Á Könyvek

Ár: 2990.-

Fülszöveg:

"Ha a legjobb barátod a titkos szerelmed, akkor csapdába estél. Ha elcipeled magaddal egy tévésorozat szereplőválogatására, ne csodálkozz, ha más is meglátja benne, amit te már régen tudsz… Dé, azaz Kozák Dénes egy vagány, kedves srác és iszonyúan jó a humora. Stern Virág pedig arról álmodozik, hogy ne csak jókat dumáljanak, ne csak együtt fűszerezzék újra a menzakaját, hanem Dé maga legyen a nagy Ő. Amikor mindketten egy szappanopera szereplői lesznek, gyökerestül felfordul az életük, és a kettejük közötti szálak is összegubancolódnak. A sztárok világába lépve olyan ellenfelek jelentkeznek, mint a szépséges tinisztár, Szilágyi Dzsenifer. 
„És amikor idáig jutottam a tervezgetésben, egy pillanatig nem is értettem, hogy ki fogja meg a karomat és ránt magához, be egyenesen egy lámpaállvány és egy felmosófa közé, egy díszletoszlop mögé, és ki csókol meg úgy, ahogyan még soha senki.”

Hálásan köszönöm a Tilos az Á Könyvek-nek, hogy elküldték nekem a könyvet! <3

Értékelésem: (SPOILERES!)


Hűű azt a mindenit! Hol voltak eddig a magyar írók? Miért csak most találkozom velük? *-* Szirmay Ágnes! Ez valami csodálatos volt, imádtam!


Stern Virág és Kozák Dénes már nagyon régóta barátok, igaz Viru többet érez iránta már régóta, mint csak barátságot. Aznap a lány és a fiú egy castingon vesz részt, ami először csak szórakozás és mulatság számukra. Az egészet nem gondolják komolyan addig, amíg meg nem érkezik az SMS egy újabb meghallgatásra, majd az azutáni, amiben az áll, hogy őket választották a szerepre a híres TV sorozatba, az Ész és szerelem-be.

Igazán érdekes, egyedi és magával ragadó volt a regény, nem olvastam még hasonlót, engem azonnal elvarázsolt! Tetszett a történet, a szereplők és az egész úgy ahogy le volt írva a könyvben! :D

Rengeteg szerethető, és nem szerethető karaktert ismerhettünk meg a regényben. Nálam hatalmas csalódás volt, természetesen pozitívan Bence, akit  az elején nem igazán kedveltem. De amikor VÉGRE többet megtudtunk a fiúról akkor ahhw... megint csak megtörtént velem sőt, inkább úgy írnám, hogy most ELŐSZÖR történt meg velem, hogy nem hiányzott a főszereplő fiú. Egy icipicit sem!? Jelen esetben Dé. :D Annyira, de annyira shippelem Viru-t Bencével! :3 Az a srác nekem abszolút ideál. Igaz, az elején tényleg nem kedveltem, elég bunkó és nagyképű volt látszólag, de nem az! Hamar ott volt az "Álompasik listámon".  Dé-re amúgy is haragudtam, részben a Jennifer miatt. Az a csaj egy ribi, a Luca meg egy kétszínű liba. A Robi meg.. hát.. nem is tudom. Nem volt valami "hűű de nagy szám", számomra unalmas és hülye egy karakter. Nagyon örülök, hogy nem jöttek össze Viru-val! *-* 

A könyvben megtörténik, aminek meg kell történnie, a két szerelmes egymásra talál, de meglepő mód, ez nem Viru és Dé volt, hanem Viru és Bence! *-* A végén az a csókjelenet... Nagyon megijedtem, hogy esetleg Dé lesz az aki megcsókolja a lányt, bár az se lett volna olyan rossz... 

Lilla! Fejezd be! EGY FIÚ! DÖNTSD MÁR EL, HOGY MELYIK! Eldöntöttem! Bence? 

Ajj, na ettől félek! XD Ez a rész olyan kis szép véget kapott. Tutira az lesz a következő részben, hogy Dé féltékeny, mert rájön, hogy neki is Viru kell, Viru meg majd nem fog tudni dönteni. AHHJ! XD De ez a következő rész lesz. Elméletileg. Ez most az első, és én ezzel tökéletesen meg vagyok elégedve! :) Csak.. persze mindig egy csak ha Viru nem fog tudni dönteni, akkor én hogyan? Igaz, ez majd a jövő zenéje...


Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Egyrészt ott van Viru, aki nem az a sírós, nyafogós karakter, lehetett látni, hogy szeretne túl lépni Dénesen, bár nehéz egy olyan fiún aki már olyan régóta tetszik. Ismerős. Nagyon bevállalós és bátor egy karakternek ismerhettük meg, nagy öröm volt az ő szemszögéből olvasni a történetet. ^^
Másrészt ott van Bence, aki te jó ég! Felvette a bunkó és tartózkodó stílust, végig ebbe menekült. Szörnyű, ami náluk folyik, őszintén sajnáltam a srácot. Nagyon-nagyon remélem, hogy együtt lesznek/maradnak Viruval! :D

Kedvenc részek:

Ööööh... Mindegyik rész?
Ha nagyon választani kell, akkor..... a vége! XD
Tudom-tudom, de ne öljetek meg! Én már csak ilyen vagyok. :3

Kedvenc idézetek:

"– Nem hiszek a fiú-lány barátságban. 
– És a fiú-fiúban? – provokáltam. 
– Abban sem – nevetett. – Vigyáznom kell veled. Kezdesz kiismerni."


***

"VIVI: Miért, te miket szeretsz? 
DANI: A klasszikusokat. 
VIVI: Mozart, Beethoven, Bach? 
DANI: Beatles, Rolling Stones, Doors."


***

"Mit tudtam volna neki mondani? Hogy a kezemben van a sorsa, de én nem bírok ekkora terhet cipelni? Hogy a saját titkaimat is folyton kikotyogom, és nem biztos, hogy meg tudom őrizni az övét? Hogy eddig utáltam, mert féltem tőle, most meg annyira sajnálom, hogy legszívesebben megölelném és összecsókolnám?"

Borító: 5/5

Nagyon aranyos! *-* Nekem bejön, illik a történethez! :)

Pontozás:

Újabb kedvenc született! :D Nagyon élveztem és szerettem ezt a regényt, mindenkinek ajánlom, megéri elolvasni! *-*
Szirmay Ágnes, ha a következő részben is ennyire odateszi magát, akkor abszolút ott lesz a kedvenc íróim között! Már ezzel a regénnyel is teljesen levett a lábamról. Remélem a következő könyvével is eléri ezt, vagy esetleg még fokozni is tudja. Mindenesetre én nagyon várom! *-*

Muszáj elolvasnod! *-*




Kövi bejegyzésig:
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése