csütörtök, november 16

Book a Sloth Club Unboxing - Álom és varázslat #1

Sziasztok!

November 15-én hozzám is megérkezett a Book a Sloth Club Álom és varázslat témájú doboza, aminek a tartalmát most meg is osztom veletek. ;)

Fontos információ még, hogy ezzel a poszttal szeretnék elkezdeni egy újabb rovatot, ami a Book a Sloth Club Unboxing nevet viseli. Hiszem, hogy még nagyon sokszor fogok tőlük dobozt rendelni, hiszen a mostanit is imádtam, és meleg szívvel ajánlom nektek is a rendelést, nagyon megéri! ♥



Először is mondanék pár szót a dobozról. Nekem nagyon bejön a stílusa, letisztult, de ennek ellenére én imádom, főleg a cuki lajhár miatt. :D De ami benne volt... hát, le a kalappal a Book a Sloth Club csapata előtt, hiszen ők az első könyves-doboz kezdeményezők, és máris milyen jó cuccokat, könyvet rejt a doboz! Mutatom is:


A meglepetés könyv Stephanie Garber-től a Caraval volt, amit amikor megláttam, örömömben felsikkantottam, ugyanis ez egy nagyon vágyott könyv volt, hamarosan el is kezdem olvasni. *-* Kaptam mellé még egy képeslapot, matricát, és Caraval-os könyvjelzőt is, (pontosabban kettőt, a másik nem papír, hanem ilyen:

Ugye milyen szépek? *-*
Egy Alice-es képeslap, egy kis hamupipőkés nyakláncra feltehető dísz, és még egy Harry Potter Funko Pop is belekerült a dobozba, aminek én nagyon - nagyon örültem! :D Én a "Lord Voldemort"-os figurát kaptam, oltári cuki! :D A képeslap is tökéletes, de a nyakláncra feltehető dísz... *-* imádom. :D

Mivel a teákért is rajongok, így örültem a gyümölcsteának, ki is próbálom hamarosan. :D + Még volt a csomagban egy szipi-szupi BASC matrica, és egy könyvjelző is, ami szintén nagyon cuki! :D

Ennyi lett volna az első doboz tartalma, nekem nagyon bejött, és nektek? Legközelebb, (remélem xD) már a "Téli romantika" témájú dobozzal jövök, addig is:

Az első dobozosoknak, 10%-os kedvezmény jár: 43S6ZUTI5RRF

Használjátok bátran a kódot, megéri! :)


Hamarosan jövök,
xoxo: Bogi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése