szerda, november 29

Novemberi Book Haul #4 | Bogi és Lillsz


Sziasztok!

Novemberben ismét csak 1 könyvet sikerült beszereznem sajnos. xD Na, de majd decemberben, ha jön a karácsony... akkor több, mint 10 könyvet fogok kb. kapni, szóval lehet majd csemegézni. :D


Libri Könyvkiadó:

1.) Stephanie Garber: Caraval


A Book a Sloth Club jóvoltából került hozzám a könyv, reménykedtem benne, hogy szuper könyv lesz az Álom és varázslat témájú dobozukban... és igen! Az egyik vágyott mű az, ami a csomagban volt, hamarosan el is kezdem olvasni.^^

Nekem most ennyi a haul része, át is adom a szót Lilla barátnőmnek. :D

Hali emberek! :D

Novemberben sikerült 6 könyvet beszereznem, ebből 3 recenziós példány! :3 Köszönöm Hestia Potter-nek és a Menő Könyvek Kiadónak a szépséges könyveket! <3
Mutatom is mik azok:

Könyvmolyképző Kiadó:

1.) Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan – Maureen Johnson: A New York-i Intézet csatája (Bane krónikák 9.)



Hamarosan meglesz végre az összes MB krónika, most sikerült beszereznem a 9. részt! *-* 

2.) K. A. Tucker: Ten Tiny Breaths – Tíz apró lélegzet (Tíz apró lélegzet 1.)



Muszáj volt beszereznem végre a Tíz apró lélegzet-et, ugyanis már régebben olvastam és nagyon szerettem, kellett már egy saját példány! *-*

3.) Cassandra Clare: Hamuváros (A Végzet Ereklyéi 2.)



Az én drága anyukám ha olvasod ezt a bejegyzést, akkor tudod, hogy már megérte megvenni :P xd megvette nekem a Hamuvárost, amikor voltunk Pesten a WestEnd-be. :D Ajándékként kaptam, azt mondta választhatok valamit, na most egy könyvmoly vajon mit választ? :'D

Menő Könyvek:

4.) Rosamund Hodge: Kegyetlen szépség (Kegyetlen szépség 1.)


Nagyon megosztó a vélemény erről a könyvről, vannak akik szeretik, vannak akik nem. Kíváncsi vagyok, én melyik csoportba fogok tartozni. Amúúúgy tudom-tudom-tudom ez a borító megvett engem kilóra! *-*

5.) Jacqueline West: Csal minden álom



Nem is olyan rég jelent meg a könyv, engem azonnal meggyőzött a fülszöveg, meg persze a borító. :3 Már erre a regényre is nagyon kíváncsi vagyok. Nagyon köszönöm ezt, és az előző könyvet is a Menő Könyvek Kiadónak! <3

TO-VA Trend Kiadó:

6.) Hestia Potter: Legendary – Lázadás


Az írónőtől már több üzenetet kaptam azzal kapcsolatban, hogy vegyem meg a könyvét, a sokadik üzenetre megírtam neki, hogy ha tud küldeni ingyen egy példányt, akkor szívesen értékelem a blogon, így elküldte. Köszönöm neki, hamarosan értékelés! :)

Ti miket szereztetek be ebben a hónapban? Írjátok meg lent, a komment szekcióban! :)

Következő decemberi haul bejegyzésünk már külön lesz, ugyanis GIGA MEGA HOSSZÚ lenne az egész, azt meg nem szeretnénk, így külön-külön érkezünk majd remélhetőleg jobbnál jobb könyvekkel! :)

xoxo: Bogi, és Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése