szerda, november 1

Októberi Book Haul #3 | Bogi és Lillsz


Sziasztok!

Ez most egy "megapici" book haul lesz, ugyanis én, (Bogi) ebben a hónapban összesen 1 könyvet vásároltam, Lilla pedig nem sokkal többet, mint én. xD Pontosabban 5 darabot. A kis létszám ellenére úgy gondoltuk, hogy szokásunkhoz híven, megírjuk a book haul bejegyzést, ugyanis nem a mennyiség a lényeg, (szerintem) hanem az érték. (Milyen költői vagyok... xD)

Na de lássuk is, hogy mely könyveket szereztük be októberben!


Könyvmolyképző Kiadó:

1.) Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem (A fiúknak, akiket valaha szerettem 1.)


Már nagyon régen a kívánságlistámon volt a könyv, de sosem szántam rá magam, hogy megvegyem... közrejátszott ebben az is, hogy Jenny másik könyve, A nyár amikor megszépültem nem nyerte el a tetszésemet... de nagyon nem. Viszont a moly.hu-n láttam, hogy ezt a könyvet jobban szeretik, szóval tettem egy próbát, hamarosan értékelés a blogon! ;)

Mint azt fent jól olvashattátok, én (Lilla) 5 könyvet szereztem be ebben a hónapban! 

Mutatnám is őket:

Könyvmolyképző Kiadó:

1.) Sarah Shepard: Pretty Little Liars - Hazug csajok társasága (Hazug csajok társasága 1.)



A sorozatot egyenesen imádtam, bár az utolsó (ténylegesen utolsó) rész nagyon nem nyerte el a tetszésemet. Életem első sorozata, amit végignéztem, úgyhogy nem kérdés, hogy olvasni is szeretném! ;) Budapesten az Aréna Pláza Libri üzletében szereztem be a szépséget! *-* Hamarosan elérkezik az idő, hogy elolvasom is! :)

Tilos az Á Könyvek Kiadó:

2.) Péczely Dóra (szerk.): Szívlapát



Nem vagyok egy nagy verseskötet imádó, de ez a könyv már megjelenése óta felkeltette az érdeklődésemet. Rengeteg, szinte csak pozitív visszajelzést látok róla, úgyhogy muszáj lesz elolvasnom! :) Már most beleolvastam és... ott ragadtam egy 10-15 percre! Tele van szebbnél szebb versekkel! Értékelés hamarosan! ;)

3.) Szirmay Ágnes: Szerelemre castingolva



Szintén az a könyv amiről csak jót hallani! :) Alig várom, hogy olvashassam ezt a könyvet is. :) Nagyon köszönöm a Tilos az Á Könyvek Kiadónak, hogy ezt és az előző könyvet is elküldték! <3

Európa Kiadó:

4.) George Orwell: 1984



Újabb kötelező! Mióta megy a bookhaul-os rovatunk eddig minden hónapban volt kötelező az én könyveim között... Fuck yeah! Őszinte leszek! Ez nem az én könyvem! Jelenleg is olvasom és nem! Blah! :(

Magánkiadás:

5.) M. G. Brown: Kavargó rózsaszirmok 



Drága Hajni elküldte nekem a könyvét, amit már mióta el szeretnék olvasni! :) Bele is írt a könyvbe, amiért külön köszönet! Igen feldobta az akkori napom! ^^ Amint vége nálam ennek az olvasási válságnak, kötelező időszaknak el is kezdem! :3

Ez lett volna a mi kis bookhaul bejegyzésünk! :) 
Remélem tetszett nektek, most legalább nem kellett évekig pörgetni az aljáig! :'D

Ti milyen könyveket szereztetek be októberben? Válaszaitokat várjunk lent! ;)


xoxo: Bogi, és Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése