csütörtök, június 14

Book a Sloth Club Unboxing - Álomvilágok #4

Sziasztok!^^

Ma egy különleges bejegyzéssel, egy BASC unboxinggal érkeztem. Egy nyereményjátéknak köszönhetően jutottam hozzá a dobozhoz, elképesztően örültem, hogy több jelentkező közül én lettem a "nyertes". Na de akkor lássuk mit is rejtett a júniusi YA doboz! ;)


A téma az Álomvilágok volt, bejött a sejtésem, ugyanis a könyvet egy az egyben sikerült eltalálnom! De nagyon örültem neki! Szóval a könyv Laini Taylor:  A különleges álmodozó és a képen - legjobb tudásom szerint- egy ACOMAF vászontáska található még, ezen a "Carpe Noctem" felirat olvasható, melynek jelentése az "Élj az éjszakának".


És bár ezzel kellett volna kezdenem, -na mindegy- itt a szokásos kis kártya ahol a pontos neve van minden terméknek, illetve a szokásos Lajhírek. ^^


A doboz tartalmazott egy álomfogós poháralátétet, egy szívószálas poharat és egy nagyon jó illatú füstölőt is!


A "kedvenc termékeim" pedig ezen a képen láthatók! *-* Egy gyönyörű égősor és egy még gyönyörűbb  füzet!


A teljes kép pedig itt látható a dobozról! :)


Összesítés:

Szerintem ez egy nagyon erős és jó doboz lett, egyetlen egy nagy hibát kivéve. Szerintem -itt hangsúlyozom, hogy az ÉN véleményem szerint- kevés, sőt szinte nem is volt semmi könyvvel kapcsolatos ajándék ebben a csomagban. Mert oké, hogy könyv és vászontáska, de ennyi? :(

Ti mit szóltok a dobozhoz?

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

2 megjegyzés: