szombat, április 21

Cluedo Book Tag | Lillsz

Hello-bello embik!

Lógok pár tag-gel, így unalmas kis hétvégémen gondoltam megírom és elhozom nektek ezt a rövidke bejegyzést! ^^ Innen is köszönöm Kaminak és Alexának, hogy kihívott, ezer medvebocs , hogy késtem. :P Amúgy a társasjátékról annyit, hogy szégyen, nem szégyen én még nem hallottam róla, de eléggé kedvet kaptam hozzá, majd utánanézek, mert jó lenne beszerezni egyet! ;) Na de nem szaporítanám feleslegesen a szót, hozom is a válaszaimat!

1. Miss Scarlett – A végzet asszonya – Egy könyv, amit csak azért akartál elolvasni, mert gyönyörű a borítója, de később a tartalmát is imádtad.

Szörnyű ember vagyok, de rengeteg könyvet vettem már meg azért, mert beleszerettem a borítójába. Sőt! Mai napig veszek borító alapján könyveket, tudom nem ez alapján kéne megvennem egy-egy kötetet, de mentségemre szóljon, hogy a fülszöveg is tetszik az esetek 80%-ában! De a "kérdésre" válaszolva, a könyv amit ide választottam nem más, miiint a Párválasztó trilógia, Kiera Cass-tól! Emlékszem, hogy itt főként a külső miatt esett a választásom a könyvekre de mikor kiolvastam őket, whoá! Imádtam! <3

 2. Mrs. Peacock – A társasági asszony – Egy könyv, ami kezdetben visszafogottan indult, nem igazán tetszett, de végül elég jól kiforrta magát és most már bármikor újraolvasnád.

Az elég erős lenne, hogy bármikor újraolvasnám, de Rosamund Hodge regényének elejét ténylegesen nem szerettem, ez volt a Kegyetlen szépség. Az első 150 oldal valami kínszenvedés volt, de szerencsére tudta kompenzálni a vége, mert a maradék fejezetek, oldalak fantasztikusak voltak!

3. Plum professzor – A szellem embere – Egy könyv, aminek igazán érdekes, egyedi, elvont és kissé különc a témája.

Beállok a sorba és én is az Amikor ezt olvasod én már nem leszek c. könyvet hozom ide, Julie Anne Peters-től. A könyv főként az öngyilkosságról ír, egy lányról akinek célja végezni az életével. Különleges és idegesítő is egyben, mert nem tudhatjuk mi történik pontosan a történetben, mindenki saját maga dönti el, hogy hogy ér véget. Én személy szerint szerettem, bár eléggé megviselt.

4. Mustard ezredes – Az alfahím – Egy könyv, amit szinte mindenki imád, de Te valamiért mégsem szeretted.

Nagyon erős megint ez a "mindenki imád, de Te valamiért mégsem" szöveg, de ide két könyvem is van. Jenny Han trilógiájának első része, A nyár, amikor megszépültem és Maros Edit sorozatának nyitókötete a Hűvösvölgyi suli 1. része. Ez a két drágaság valami borzalom volt számomra. Annyira nem rosszak, legalábbis ami a molyt illeti, 70% körül járnak az értékeléseik, de nem! Nálam ők nagyon nem!

5. Green atya – Az aranyifjú – Egy könyv, ami nem az, aminek látszik (értsd: sokkal több van benne és sokkal több meglepetést vagy éppen titkot rejt, mint ahogyan azt mondjuk a fülszöveg alapján gondoltad volna).

Már az "atya" szó felkeltette a figyelmem, abszolút, ide az Egy év Rómában c. regényt sorolnám Baráth Viktóriától. IMÁDTAM! Mivel Viki írta számítottam rá, hogy fantasztikus lesz, de húha! Több, mint fantasztikus, egyszerűen lenyűgöző, mindenkinek el kell olvasnia!

6. Dr. Orchid – A zseni – Egy végtelenül okos és körmönfont könyv, ami végül téged is meglepett, rászedett.

Úgy helyesbítenék, hogy egy végtelenül romantikus és aranyos történet, melynek a vége százszázalékosan megríkatott és úgy ahogy van luv! Igen, ez az Egyszer, Leiner Laurától! <3

7. Dr. Black – A méltatlanul elfeledett áldozat – Egy könyv, amit sokan mellőznek, esetleg nem igazán szeretnek, de Te olvastad és valamiért mindig emlékezni fogsz rá.

Ez a mindig emlékezni fogok rá szöveg szintén erős, de oké. Legyünk naivak. Nekem nagyon tetszett Kelly Oram regénye, az Sz, mint szűz, illetve Colleen és Tarryn trilógiája is, a Soha, de soha. Vannak olyanok akik nem szeretik ezeket a könyveket, de ízlések és pofonok.

8. Cluedo – A klasszikus rejtélyek játéka – A kedvenc krimi/nyomozós/misztikus vagy rejtélyes könyved.

Michelle Hodkin trilógiája, a Mara Dyer! *-* Az egyik kedvenc-kedvenc-kedvenc trilógiám, bár még csak az első két részt olvastam. Alig várom, hogy kijöjjön a kövi rész! <3

Kihívom Zsuzsi és Barbi barátnőmet, remélem még nem csináltátok meg! ;) Ha meg igen, itt az ideje újra kitölteni! :'D<3

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése