hétfő, január 29

K. A. Tucker: In Her Wake - Sodrás - Értékelés | Lillsz



Oldalszám: 184 oldal

Megjelenés: 2017

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Ár: 1999.-

Fülszöveg: "Cole ​Reynoldsnak mindene megvolt. Mígnem egy este borzalmas, végzetes hibát követett el… és mindent elveszített. 

Mikor egy alkoholmámoros egyetemi buli hat ember halálával végződik, Cole-nak fel kell dolgoznia a tragédiában játszott szerepét. Ilyen esetben általában támaszkodhatna a legjobb barátaira – azokra, akik gyakorlatilag azóta vele vannak, hogy megtanult járni. Csakhogy ők meghaltak. És ami még ennél is rosszabb: valahol egy kórházi ágyban egy tizenhat éves lány fekszik összetört testtel, akitől az egész életét elragadták, hála egy rekesz sörnek és egy kocsikulcsnak. 

Mindenki azt mondogatja Cole-nak, tudják, hogy amit tett, nem volt szándékos, ő mégis folyton magán érzi tekintetük súlyát, és hallja a suttogásukat a háta mögött. A srác mindezek mellett a borzalmas bűntudattól sem képes megszabadulni, ami mindig rátör, valahányszor csak a lányra gondol, aki még csak a kórterme közelébe sem engedi őt, hogy Cole bocsánatot kérhessen. Ahogy telnek a hónapok, és Cole-on egyre jobban elhatalmasodik a bűntudat és a magány, a fiú markából kezd minden kicsúszni, ami valaha is fontos volt a számára: az egyetem, a barátnője, a jövője. Az élete. Ám Cole-nak előbb le kell érnie a gödör legaljára, hogy rájöjjön, van még kiút személyes poklából: a megbocsátás. 

És csakis egyetlen személy van, aki megadhatja ezt neki…"


Értékelésem: (SPOILERES!)

Nagyon várom K. A. Tucker új művét, ez a könyv sem okozott csalódást! *-*

 

Már régebben (két éve, ha jól emlékszem) elolvastam a Tíz apró lélegzet c. sorozatból az első részt. Most karácsonykor ideért hozzám az előzménykötete, így azzal is végeztem, már csak a sorozat többi részéért fáj a fogam. Aki elolvasta az sorozat első kötetét, kötelező ez is, de ha valaki csak ezt olvasta volna, szintúgy muszáj olvasnia az elsőt! Röviden: Tök mindegy, hogy mivel kezded, de azért olvasd már el a többit is ha megvan! Nem fogsz csalódni! ;)

Ez a rész jóval rövidebb, hisz előzménykötet, de én még annyira szívesen olvastam volna! Sokkal többet kaptunk Trent/Cole -ból, kevesebbet Kacey-ből, de ez a srác története volt, így nem vártam mást.

Meglepően sok közös jelenete volt a szereplőknek, Kacey-Trent jelenet nem hittem volna, hogy Trent így szoktam meg, bocsesz :D ennyit nyomozott volna a csaj után, hogy ennyit követte volna. Vagy mégis? Az elején említettem, hogy két éve olvastam az első részt, sajna már nem nagyon emlékszek arra. :/ Megeshet, hogy ott leírja, hogy miket csinált Trent barátunk, de én nem vennék rá mérget.

Kacey-ből kevesebbet kaptunk, mégis többet ha azt vesszük, hogy egy kicsit belepillanthattunk a mocskos kis életébe, ami a sorozat első részében annyira nem részletes, itt se volt ANNYIRA az, de részletesebb volt, mint az első részben. :D 

Lilla! Ezek a megfogalmazások! xD

De mire is gondolok? Bulizások, drogozások, alkoholizálás... De akkor még szóba sem hoztam a már-már r*banc szerű viselkedését amit folytatott. A lány rettentő felelőtlen életet élt, de meg is tudom valamilyen szinten érteni. Elvesztette a szüleit, a legjobb barátnőjét és a pasiját. Nem mellesleg több órán keresztül ült a holttestükkel a kocsiban, amíg ki nem szabadították szegényt... Mindenki máshogy élte volna meg ezt az egészet.

Livie-vel, Kacey húgával is nagyon át tudtam érezni. Ő mégsem volt ott a balesetben, de ugyanúgy elvesztette a szüleit, neki is ugyanúgy fájt, de ő Kacey  gyökeres ellentéte! Végig "normálisan" viselkedett, csendben gyászolt és szenvedett. Talán még ő sérült a legjobban, ha azt nézzük, hogy végig kellett néznie, ahogy a testvére folyamatosan zuhan egyre lefelé.

Alig várom, hogy kiadják nagyon remélem, hogy kiadják a többi részt!

Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Szinte mindenki! *-* Különösen: Trent, Kacey és Livie. :)

Kedvenc részek:

Az összes Kacey -Trent jelenet! Az a jelenet amikor fiú elfuvarozza a lányt, vagy amikor figyeli a kávézóban. ♥

Kedvenc idézetek:

 "Akár tetszik, akár nem, az, hogy élünk vagy meghalunk, döntések végtelen sorától függ, amik életünk minden egyes lépésére hatással vannak."

***

 "Néha előfordul, hogy az ember olyan döntést hoz, amit utána megkérdőjelez. Nagyon megkérdőjelez. Nem bánja meg igazán. Tudja, hogy valószínűleg jól döntött, és hogy valószínűleg előnyére fog válni a dolog. De azért még rengeteg időt tölt azzal, hogy azon mereng, mégis mi a franc járt a fejében."

***

 "Még a legistenfélőbb embert is elhagyhatja a hite, ha tragédia éri. Talán csak egy rövid időre; talán örökre."

Borító: 5/5

TREEEENT! *-*

Pontozás:

Túl hamar ért véget, túl rövid volt, túl gyorsan elolvastam. Túlságosan szerettem! :')  K. A. Tucker csodás könyveit senkinek sem szabad kihagynia! Az egész olvastatja magát, az egész olyan csodálatos. Őszintén, nagyon remélem, hogy hamarosan elérkezik hozzánk a sorozat többi része, mert én már nagyon kíváncsi vagyok rájuk!  *-* Számomra abszolút egyik nagy kedvenc sorozat!

És még ezermillió! <3

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése