csütörtök, január 11

2017 - Évértékelő | Bogi és Lillsz


Sziasztok!^^

2017... gyorsan eltelt! Tekintve, hogy a blog nem él még egy évig, de ettől függetlenül rettentő jó évet zártunk blog és olvasások szempontjából! Mi legalábbis nagyon elégedettek vagyunk! Soha nem gondoltuk volna, hogy majd a másikkal fogunk blogolni a jövőben, azt sem, hogy találkozunk egymással! :')<3 Rengeteg sok új élménnyel lettünk gazdagabbak, nagyon hálásak vagyunk voltunk ezért az évért! *-* (Bogi és Lillsz)


Összesítés:

(Lillsz)

-54 könyvet olvastam el 

-76 könyvet szereztem be

-2 dedikáláson vettem részt

-1 SzJG találkozón voltam

(Bogi) 

-30+ könyvet olvastam el

-63 könyvet szereztem be

-1 dedikáláson vettem részt

-2 SzJG találkozón voltam


Bookworm's Bookshelf adatok:

Bejegyzések száma: 49

Díjak száma: 1

Működő rovatok száma: 6

Olvasók száma: 53

Hozzászólások száma: 54

Látogatók száma: 10 000

FB kedvelők száma: 52

Instagram követők száma: 155

Legolvasottabb bejegyzések:

Lizzy Charles: Zűröstül - Bőröstül - Értékelés | Bogi

Kelly Oram: Örökkön - örökké | Értékelés -Bogi és Lillsz

Leiner Laura: Ég veled - Értékelés | Bogi és Lillsz

Fél éves a blog! | NYEREMÉNYJÁTÉK - Bogi és Lillsz

OFF-topic - Élménybeszámoló a XI. SzJG találkozóról | Lillsz

Reméljük, hogy velünk tartotok az idén, 2018-ban is! <3


xoxo: Bogi, és Lillsz

2 megjegyzés:

  1. Úgy látszik, izgalmas volt a 2017! Remélem, ez idén sem lesz másképp! :) <3

    All the love xx
    Barby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük ez az év is izgalmakkal teli lesz! <3

      Puszi,
      Lillsz

      Törlés