kedd, január 2

Teaszünet-díj | Lillsz


Sziasztok! ^^
Hatalmas meglepetésként ért, hogy jelöltek. Soha nem jelöltek semmi ilyesmire, és bár ez nem egy Oscar-díj, de nagyon tudok örülni neki! :')

A szabályok:

1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1 Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

Nagyon-nagyon köszönöm Teklának, a Tekla Könyvei blogról, hogy kihívott/megjelölt! A blog első és az én első díjam is, ha lehet annak nevezni! :D 

"Két világban élek. Az egyik a könyvek világa."
Szívek szállodája c. sorozat

1. Melyik a kedvenc könyv -és filmsorozatod?

Nagy kedvenceim Leiner Laura könyvsorozatai, SzJG, Bexi, illetve nagyon szeretem még a Harry Pottert és a Végzet Ereklyéit! *-* Kedvenc sorozataim pedig: mostlepődjmeg Shadowhunters, Harry Potter és a 13 Reasons Why.

2. Melyik az az öt úticél, ahová el szeretnél jutni a következő években?

Nagyon szeretek utazni, bár ezt nem hangoztatom. Pár éve voltam kint külföldön Németország az unokatestvéreimnél, nagyon szeretnék újra kimenni hozzájuk, egyrészt, hogy több időt töltsek velük, másrészt, maga az ország miatt szerelmem harmadrészt pedig a nyelv miatt. Most kezdtem a németet és szeretnék fejlődni! :)

3. Melyik a kedvenc gyerekkori mesefilmed?

Húúúha! Rengeteg van! :D SpongyaBob, Scooby-Doo, Hupikék Törpikék és az összes Disney mese! <3

4. Kik a kedvenc youtubereid?

Az összes magyar booktuber, illetve Attila, sajnos őt már nem lehet oda sorolni  és Viszkok Fruzsi.

5. Mi a kedvenc süteményed és melyik a kedvenc cukrászdád?

Mézeskalács! Ahj.. úgy írok róla, hogy pont most fogyott el itthon. xD Éhes vagyok! Mézeskalácsra! Az jöhet bármikor, bármekkora mennyiségben! Nem járok cukrászdába, csak nyáron néha mindig fagyizni. 

6. Ha te tervezhetnéd meg a házad/lakásod, hogy nézne ki?


Csak a szobámról van elképzelésem. :D Ami kb. így nézne ki! 

A fotelek előtt lenne még egy nagy franciaágy, oldalt egy nagyobb gardrób és voilá! *-* Természetesen a könyvespolc dugig lenne könyvekkel! Ó! Azt elfelejtettem, hogy szeretnék még egy nagy TV-t, mert hát valamin néznem kellene a kedvenc filmjeimet! *-* Ja és egy saját laptop sem ártana, bár az van! XD EZ AZ ÁLOMSZOBÁM, NA!


7. Kávé, tea, esetleg más? Mit hogyan iszol?

Tejeskávé, always forrócsoki és tea! *-* Illetve.. a legfontosabbat elfelejtettem. KÓLA! Coca-cola függő vagyok. xD

8. Legjobb tanács, ami valaha kaptál?

Minden lehetséges! Minden akarás és kitartás kérdése. Ha nagyon szeretnél valamit, muszáj megküzdened érte, hogy azt a valamit megkaphasd, elérhesd!



Jelöltjeim pedig Virág, a Never Let Me Go bloggerinája, aki rengeteget segített nekünk, Boginak és nekem hogy ez a blog létrejöjjön, így kinézzen, nagyon kedves és segítőkész, sok szeretettel küldöm neki ezt a "díjat"! :D<3 Illetve másik jelöltem Barby, a Kitablar blogger csajszija, akivel bár nem sokat beszéltem, de abból a kevésből is látszik, hogy mennyire aranyos, kedves és DIRECTIONER*-* 
Remélem egyszer személyesen is lesz alkalmam veletek találkozni! :*

Kövi bejegyzésig:
xoxo: Lillsz

2 megjegyzés:

  1. Nagyon gratulálok a díjhoz, köszönöm a kedves szavakat, babó, én is nagyon remélem! Köszönöm a jelölést!

    Sok puszi:
    Barby

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :* Nagyon szívesen! <3

    Puszi:
    Lillsz

    VálaszTörlés