vasárnap, január 21

Book a Sloth Club Unboxing - Fantasy hősnők #3

Sziasztok!

Nemrégiben érkezett meg hozzám a BASC januári doboza, ami a "Fantasy hősnők" címet viseli. Őszintén bevallom, nagy elvárásaim voltak a csomaggal kapcsolatban, hiszen a fantasy típusú könyvek a kedvenceim és abban is reménykedtem, hogy a témával kapcsolatos dolgok is elnyerik majd a tetszésem... ami részben így is lett. :D




Szerény véleményem szerint, lehetett volna most a doboz design-ja egy kicsit más, mondjuk olyan, amit pont ehhez a témához készítettek:

Kép forrása: 
Instagram: @magicalmindofmine @bookaslothclub


Igazából szerintem mindig lehetne a design egy kicsit más, ettől lesz igazán egyedi a doboz... ;) (Nem azért mondom, mert bele szeretnék rögtön az első dolognál kötni a BASC csapatába, egyszerűen csak a véleményemet fejtettem ki!) ♥

Na, de térjünk is át az "izgalmasabb" dolgokra... összesen 8 cuccocska volt a könyv mellé, ebből pedig (szinte) mindennek örültem, viszont kicsit gyengébbre sikeredett ennek a csomagnak a tartalma... lehet, hogy csak azért érzem így, mert túl nagy elvárásokkal indultam neki az egésznek, nem tudom... :/

A doboz tartalma:


Amivel maximálisan megvagyok elégedve, az a könyv és a hozzá kapcsolódó apróságok. A Homok leányát már akkor kinéztem, amikor még csak angol nyelven volt elérhető, szóval amikor magyarul is kiadták, nagyon megörültem, annak viszont mégjobban, hogy ez volt a Book a Sloth dobozában.^^ A könyvjelző pont az angol borítóhoz illik, ami szerintem sokkal szebb, ezért pedig megérdemel a BASC egy hatalmas tapsot! :'D A szerző által írt üzenet nagyon cuki, + magyarra is le lett fordítva, aminek szintén örülök. :D

A BASC mágneses naptára szuper, ahogyan a matricák is. :) Viszont sajnos a funko pop figurából most nem a Hermione-s kellett volna, hanem inkább a Dany-s. Szeretem a Harry Pottert természetesen, de a Trónok harcát egy picit jobban. :D Ennek ellenére a fanart nagyon tetszik, ki is raktam a szekrényemre. *.*

A Trónok harca füzet baromira jó, viszont azt kicsit sajnálom, hogy nem napló szerű... csak sima lapokkal eléggé egyhangú. :/ A másik könyvjelző pedig szintén tetszik, az idézet miatt.^^

Van még egy dolog, amit elfelejtettem lefotózni a többi dologgal együtt, az pedig ez a csini vászontáska:


Ennyi lett volna a januári doboz tartalma, írjátok meg komment szekcióban, hogy Nektek mi a véleményetek a dobozról, és annak tartalmáról, kíváncsi vagyok! ;)

xoxo: Bogi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése