vasárnap, január 10

Kristen Callihan: Managed - Kontroll - Értékelés | Lillsz

Oldalszám: 440 oldal

Megjelenés: 2020

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Ár: 3699.-

Fülszöveg:

"Szellemi párbajként indult. Én, egy átlagos lány a nagy számmal, ellene, a szexi, hatalmas egóval rendelkező rosszfiú ellen… 

Amikor áttettek első osztályra a londoni járaton, azt hittem, megütöttem a főnyereményt. 

Egészen addig, amíg le nem ült mellém Ő. Gabriel Scott: pokolian jóképű és jéghideg. Senki és semmi nem képes áthatolni a páncélján. Soha. Saját jogán is legenda, a világ legnagyobb rockbandájának menedzsere, emellett pedig egy arrogáns seggfej, aki lenéz engem. 

Azt hittem, sikerült pokollá tennem számára egy hosszú repülőutat. Eszembe sem jutott, hogy megkedvelhetem, az meg pláne nem, hogy megkívánhatom. És mi a legmeglepőbb az egészben? Hogy ő is akar engem. Csak a feltételei kissé meghökkentőek. 

Ha elfogadom az ajánlatát, sebezhetővé teszem magam. Nagy esély van rá, hogy belezúgok az egyetlen férfiba, akit nem tudok irányítani. De erős kísértést érzek arra, hogy igent mondjak neki. Mert a tökéletes öltönyök és a rideg külső mögött rejtőző férfi valószínűleg a legjobb dolog, ami valaha történt velem. És talán én vagyok az egyetlen, aki képes lehet megolvasztani a jeget a szíve körül. 

Kezdődjön hát a küzdelem…"

Értékelésem: (SPOILER MENTES!)


Nem hazudok, ha azt írom az Idol az egyik legrosszabb olvasásélményként él bennem még a mai napig is. Próbáltam védekezni, hogy csak rossz időben kezdtem el olvasni, de felesleges áltatnom magam, egyszerűen nem az én könyvem volt a VIP sorozat első része. Sokáig úgy gondoltam, hogy maga a sorozat sem lesz az enyém, de úgy döntöttem, mivel a részek különböző karakterekről szólnak, avagy nem igazán kapcsolódnak egymáshoz, adok még egy esélyt a sorozatnak. Innen is köszönöm a Könyvmolyképző Kiadónak, hogy lehetőségem volt elolvasni a Kontrollt!

Sophie Darling az első osztályra kerül, egy mogorva gazdag férfi mellé, aki nem könnyen elegyedik beszélgetésbe vele. Gabriel Scott nehezen hiszi el, hogy pont mellé ültettek valakit, hiszen direkt megvette a másik helyet is, hogy véletlenül se tegyék össze valaki ismeretlennel, főleg nem olyannal, aki ennyit beszél. A két idegen mit sem sejt egymásról és arról, hogy kettőjük sztorija korántsem ér véget azzal, hogy leszállnak a repülőről, hiszen Sophie lesz Gabriel menedzseltjei, a  Kill John rockbandájának a fotósa. De Sophie múltja közel sem olyan makulátlan, hiszen a bulvársajtónak dolgozott és voltak polgárpukkasztó képei, amik napvilágra kerültek, ezt a srácok is jól tudják. Sikerül beilleszkednie és a bandának dolgoznia, vagy búcsút kell intenie ettől a hatalmas lehetőségtől? Hogy alakul kapcsolata a zárkózott menedzserrel, akivel sikerült igen bensőséges kapcsolatot kialakítania egy hosszú repülőút során? A Kontrollban kiderült!

Bátran állíthatom, hogy a VIP sorozat második kötete az év egyik legnagyobb pozitív meglepetése volt a számomra. Kaptunk egy erős, tökös női karaktert egy kevésbé kiszámítható, de annál élvezetesebb sztorival, ami teljesen levett a lábamról. Imádtam olvasni a két főszereplő macska-egér játékát, szerelmük kibontakozását. Az egész olvasás során úgy éreztem, hogy ami az első kötetben kimaradt, azt most megkaptuk a másodikban, hiszen mindent érintett a mű, amit egy ilyen sztorival, egy ilyen világban elvártunk volna. Éreztem a banda egységét, a munka nehézségét és a hírnév hátrányát. Ha valamit, akkor ezt most nagyon sikerült kimaxolnia az írónőnek. Izgatottan várom a harmadik részt, ami Jax-ről fog szólni.

Ha szereted a romantikus történeteket és érdekel a zenészek világa, a Kontroll a te könyved! Amennyiben olvastad az első részt és hasonlóan hozzám, nem nyerte el a tetszésed, ne dönts úgy, hogy annyiban hagyod a sorozatot! Hidd el megérdemli a második esélyt!


Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Sophie nagy kedvenc női karakterem lett, a visszaszólásait egyszerűen imádtam! Gabriel is a szívem csücskévé avanzsált, Jax pedig egy olyan régi, mégis új karakter, akinek története érzem, hogy tartogathat még meglepetéseket a jövőben, így nagyon várom ismételten az új részt!

Kedvenc részek:

A legelső fejezetek a repülőn, azokat nem lehet nem imádni! De összességében is nagyon szerettem a könyvet.

Kedvenc idézetek:

"Imádok enni. Imádok!"

***

"Furcsa rádöbbenni mennyire magányosnak érzem magam, annak ellenére, hogy soha nem vagyok igazán egyedül. De ez a helyzet. Szeretném, ha valaki ismerné az igazi lényemet, nem csak azt a csillogó burkot, amit mutatok magamból a világnak."

Borító: 5/5

Tökéletes! Központban Gabriel, akit csupán ugyanilyennek képzeltem az olvasás során! 

Pontozás:

Öt az ötből! Nagyon örülök, hogy folytattam a sorozatot és nem adtam fel olvasását, különben egy igazán jó történetről maradtam volna le.


Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése