vasárnap, március 31

Trónok Harca Book Tag | Lillsz




Valar Morghulis, avagy köszöntök mindenkit! A tavasz sok szempontból a kedvenc évszakom, egyrészt ilyenkor éled újjá a természet: csiripelnek a madárkák, jön a húsvét, a születésnapom is, és hát a nyár is kezd kopogtatni az ajtónkon. Az idei azonban más lesz, mint a többi, hisz egy korszak lezárul. Hűű, de drasztikusan hangzik, ugye? Aki nem jött volna rá de hogy a viharba ne jött volna annak elárulom, igen, a Trónok harcáról beszélek. Az én életembe kb. fél éve csöppent bele és mondanom sem kell, azóta elválaszthatatlanok vagyunk! A GoT világát az elején mindig is túlhypeoltnak éreztem, ezért sem kezdtem bele előbb, és ha nincsenek az osztálytársaim, barátaim, akik nem rágják a fülem, akkor lehet soha nem csöppentem volna bele George R. R. Martin világába. Szóval hálás köszönetem nektek fiúk-lányok! ♥

Úgy érzem a bevezető eléggé hosszúra sikeredett, jöjjenek a kérdések és a válaszaim! ;)


I. rész: Könyves kérdések

1.) "Mi nem vetünk." - Egy könyv, amit nem lennél hajlandó megvenni.

Szerintem ha ide leírnék egy konkrét könyvet, akkor előbb-utóbb úgyis beszerezném, úgyhogy inkább nem írok ide semmit! :D

2.) "Tűz és vér." - Egy könyv, ami erős érzelmeket váltott ki belőled.

Sok ilyen van, de az első ami az eszembe jutott az az Ezer csók volt, Tillie Cole-tól. Már rengetegszer emlegettem a könyvet IDE kattintva olvashatjátok az értékelésem róla.

3.) "Közeleg a tél." - A kedvenc téli olvasmányod.

Dickens Karácsonyi ének-e vagy Marni Bates Rocksztárt kaptam karácsonyra c. könyve mind "téli" kedvenc.

4.) "Család. Kötelesség. Becsület." -  Egy könyv szoros családi kötelékekről.

Ennél a pontnál picit bajban voltam, mert egyből nem jutott eszembe semmi sem, ahol akkora nagy figyelmet kapott volna a család szerepe. A választásom az Ég veled-re, Leiner Laura könyvére esett, ahol egy tragédia folytán – vagy talán inkább annak köszönhetően, de – igen szoros kötelék alakult ki egy családon belül. ITT bővebben kifejtettem én, sőt Bogi is a véleményem.

5.) "Erőssé növünk." - Egy könyv, amihez nem fűztél nagy reményeket, de miután elolvastad meglepően tetszett.

Tarryn Fisher könyvéről, a F*ck Love-ról hallottam hideget és meleget is, a "sötét oldal" eléggé meggyőzött, illetve magamban is kialakult már egy kép a műről, de mikor elolvastam ez teljesen megváltozott. Értékelés hamarosan!

6.) "Miénk a harag." - Egy könyv, amitől dühös lettél.

Aki olvasta Anna Todd könyvét, az teljesen megérti most, hogy miért a Miután-ra esett a választásom ennél a pontnál. Ha csak a könyvre gondolok elönt az ideg! :D Nagyon-nagyon tetszett, de ez nem zárja ki, hogy mennyire haragszom rá és az írónőre. A végénél kicsit sem voltam idegbeteg, áá! Ennél is várható egy értékelés!

7.) "Meg nem hajol, meg nem rogy, meg nem törik." - Egy könyv, amit megingathatatlanul szeretsz.

Leiner Laura igen már megint A Szent Johanna Gimi sorozatával egy életre belopta magát a szívembe. Nálam is itt kezdődött, ezzel a nyolc kötettel minden. Egy picit Reninek érezhettem magam, Cortez közelében lehettem, vele lehettem, egy szuper csapattal! Nem tudom elégszer megköszönni ezt az élményt!

8.) "Egy Lannister mindig megfizeti az adósságát." - Egy könyv, aminek úgy érzed adósa vagy.

Minden könyvnek adósa vagyok, hisz ezek formáltak olyanná amilyen most vagyok. Mindegyik  hozzátett az életemhez egy kicsit, kezdve a legrosszabbaktól a legjobbakig.


II. rész: Rajongói elképzelés

1.) Melyik karaktert szeretnéd a Trónok harca nyerteseként látni, azaz ki üljön a végén a Vastrónon?

Kezdetben végig Daenerysnek szurkoltam, girl power yey de most inkább Havas Jont látnám szívesebben a vastrónon.

2.) Szerinted melyik karakter fog a sorozat végéig élve maradni, és ki fog időközben meghalni? Kit szeretnél továbbra is élve látni?

Szerintem Arya és Tyrion lesz az, aki biztosan túl fogja élni, a többiekre nem mernék fogadni. Cersei-t tuti kinyírják, ahogy szerintem Dany is életét fogja veszíteni a végső csatában. Vaaaagy belehal a szülésbe.


III. rész: Mi lenne velem a Trónok harcában?

1.) Nyernél, vagy meghalnál?

Attól függ mekkora szerepem lenne a GoT világában, de szerintem amúgy meghalnék. Fő az önbizalom! :D

2.) Melyik házba tartozol?

Már a kezdetektől fogva éreztem, hogy én *dobpergés* a Targaryen-ekhez tartozom! :P

 

A végére is értünk ennek a bejegyzésnek, köszönöm, hogy időt szántatok rá, hogy elolvassátok! Hamarosan április 15., már nem sokat kell várnunk a folytatásra, a lezárásra. Legyetek jók és ne felejtsétek: közeleg a tél!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése