vasárnap, november 25

Októberi Book Haul #11 | Lillsz

Sziasztok-sziasztok!


Okés, tudom! Nem voltam valami aktív mostanság, erre mikor aktivizálnám magam is csak egy "book haul" bejegyzést hozok, mondanom sem kell micsoda tartalom! :D Nem mentegetőznék, de szeretném tudtotokra adni, hogy mi a helyzet. Egy szó: ISKOLA! Rengeteg dolgozatot – ezen a héten mindössze csak nyolcat – írtam és fogok is még, így is kimaradt pár a kövi hétre, szóval eltűnésemnek az oka főként ez és az, hogy rákattantam a GOT-ra, így szabad óráimban nem a klaviatúrát ütöttem minőségibb írások összehozása érdekében, hanem chilleztem és tömtem magamba a szénhidrátot. Fő az egészség!

Na de kérem szépen, most elhoztam nektek az októberi szerzeményeimet, jó csemegézést! <3



Athenaeum Kiadó:

1.) Szurovecz Kitti: A kisemmizett angyal



Kitti első könyve nem lett a kedvencem a témája miatt, de a stílusába egyből beleszerettem! Kíváncsian várom mit tartogat számomra a Kisemmizett angyal.


Penguin:
 
2.) Sarah J. Maas: Catwoman : Soulstealer (DC. Icons 3.)


Egy FB-s vásárlásnak köszönhetően jutottam hozzá a könyvhöz, izgatottan várom, hogy belevethessem magam SJM világába! *-*

Álomgyár Kiadó:

3.) Baráth Viktória: Az igazság nyomában (Igazság 1.)



Nem titok, hogy Viki az egyik nagy kedvenc magyar írónőm, az új könyve nem volt kérdés, hogy kell-e! :3 Már előre látom, hogy új favoritot fogok avatni! <3


4.) J. K. Smith: Káosz a köbön



J. K. Smith első könyve a Szerelem hirdetésre (KATT) nagy kedvenc lett, ahogy az Ismert ismeretlen is, (KATT) remélem ez is elnyeri majd a tetszésemet!

5.) Anne L. Green: Arcátlan csábító (Csábító 1.)


Anne L. Green-nel még ismerkedek, de A sötétség fogságában (KATT) c. könyve hatalmas kedvenc volt, remélem ez a trilógiája is elfog varázsolni!


L&L Kiadó:

6.) Leiner Laura: Maradj velem (Iskolák versenye 2.)


Egyszerűen imádtam ezt, és az első részt (KATT) is! LL mindig képes elvarázsolni az embert! Nagyon ajánlom!


XXI. Század Kiadó:

7.) Tasmina Perry: A legutolsó csók


Az írónőről nagyon sok jót hallottam, remélem én is a szívem közé fogom zárni őt! :)


8.) Sarah Pinborough: Ha addig élek is


Gyönyörű kívül, remélem belül sem fog csalódást okozni! <3


Menő Könyvek:

9.) Kalapos Éva Veronika: Muszáj?! (Ellenpontok 3.)


Jelentkeztem az Irodalom másképp c. versenyre, ezzel a könyvvel. Remélhetőleg hamarosan nektek is megmutathatom az ajánlómat amivel neveztem! Addig is szurkoljatok! :P <3 (Btw, imádtam olvasni a könyvet! *-*)
 

Ennyi lettem volna mára! Holnapra mindenkinek kitartást, hisz suli, meg munka, meg minden. Új hét, új remények. Ééés tudjátok gyermekeim: "Soha ne hagyjon el benneteket a remény!" :'D



Kövi bejegyzésig,

xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése