kedd, november 6

Határtalan gondolatok 2019-ben | Lillsz


Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben lehetőségem nyílt bemutatni nektek egy csodás határidőnaplót az Édesvíz Kiadó jóvoltából, így fogadjátok sok-sok szeretettel! <3


"A Határtalan gondolatok határidőnapló nemcsak gyönyörű küllemével fog elvarázsolni, hanem gazdag és inspiráló tartalmával is! Amellett, hogy könnyedén rendszerezheted benne teendőidet, lélekmelengető idézetekkel és meditációkkal segít az ellazulásban, feltöltődésben.
Az asztrológiai előrejelzésekből megtudhatod, mely napok a legalkalmasabbak arra, hogy tegyél az egészségedért, milyen időpontok a legalkalmasabbak a lelki gyakorlatokra vagy a szépségápolásra.
Inspirációra van szükséged? A naptár tematikus oldalai praktikus életmódtippekkel szolgálnak egész évben, sőt többek között olyan érdekes témákba is bevezetnek, mint a negatív gondolatok elengedésének gyakorlása vagy a bőségteremtés technikája.
Ha társadul fogadod, ez a csodálatos határidőnapló felemel, támogató energiákkal ölel át – így számos csodálatos dolgot vonzhatsz be életedbe a 2019-es évben. Tartsd kezed ügyében, hogy bármikor, bárhol felüthesd!"

Szerintem a könyv fülszövege tökéletesen leírja, mire számítsunk, de jöjjön az én véleményem, biztos kíváncsiak vagytok, hogy én miért adtam a fejem egy ilyen naplóra. ;)

Nem titok, írószermániás vagyok, nagyon szeretem a noteszeket, színes tollakat és post-iteket. Mindig is szerettem volna egy határidőnaplót, de horribilis ára volt mindegyiknek és bár nagyon divatba jöttek a DIY bullet journal-ok, az én rajztudásommal itt sem jártam sikerrel. A kiadónak ez az egyik TOP kiadványa, amit harmadik éve készítenek el és ez engem igazán meglepett. Eddig miért nem fedeztem fel?! A napló ára mindössze 4489 forint, amit kedvezményesen vehettek meg az oldalukon, így amíg még nem késő, hajrá!



Az előző kiadványokban több színezős rész volt, kicsit elszomorodtam, hogy itt mondhatni kihagyták, de ellenben az előzőekhez képest ez sokkal színesebb, motivációkkal telibb és kreatívabb lett. A naplóban megtudhatod, hogy melyik nap mit érdemes csinálni, jegyzeteket készíthetsz vagy szimplán csak olvasgathatsz benne. Akik kedvelik az asztrológiát előnyben vannak, de a könyvben mindenki megtalálja a magának valót! Vannak itt még motivációs idézetek, imák és receptek is!

A könyv nagyon strapabíró, nem teljesen kemény kötésű, de nem is az a nagyon laza szerkezetű. A lapok elég vastagok, így nem kell attól félni, hogy egy rossz lapozás következtében könnyen elszakadna egy-egy oldal. Még egy piros könyvjelző is található benne, ami megint csak hasznos.

Összességében nekem nagyon tetszik,  színes és olyan vidám ránézni. Remélem szépen és igényesen fogom vezetni a 2019-es évben.

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése