hétfő, május 21

Anne L. Green: A sötétség fogságában - Értékelés | Lillsz

Oldalszám: 520 oldal

Megjelenés: 2018

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Ár: 3699.-

Fülszöveg: 

"A nők tényleg a zűrös pasikhoz vonzódnak?
Andrew Dark egy drogkartell vezetőjeként élvezi a hatalom és a pénz adta lehetőségeket, ám ebben a sötét világban mindennek megvan az ára. Hamar ráébred erre ő is, amikor egy alkalommal hiba csúszik a számításába. Elraboltatja az áruló embere húgát, a szókimondó és csinos Christine Stuartot. Fogva tartó és túsza között kínzó vágy ébred. Háttérbe szorulnak a józan, észszerű döntések.
Vajon Andrew Dark, a sármos rosszfiú tényleg csak egy gátlástalan bűnöző? A férfi múltjával van esélyük a felhőtlen szerelemre?
A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt Anne L. Greennek, a 2015. év elsőkönyves felfedezettjének romantikus-erotikus regénye nemcsak új köntösbe öltözött, de a korábbiaknál is több izgalommal és szövevényes fordulattal bővült."


Értékelésem: (SPOILER MENTES!)


Nagyon köszönöm az ÁlomgyárKiadónak a recenziós példányt, az írónőnek, hogy megírta a könyvet és Barbinak, mert ha nem ajánlod annyira, lehet sose, vagy csak sokkal később került volna kezeim közé ez a mű! Köszönöm, igazad volt, megint! :D <3


Andrew Dark és csapata elrabolja Christine Stuartot, és „biztosítékként” tartják fogva, hisz Simon, Chris testvére egy igazi áruló. Drew nem gondolta, hogy Chris lány, Chris nem gondolta, hogy Drew a gonosz álca alatt egy érzelmes és jószívű pasi. Simon egy áruló!? De mit higgyen Chris?  Semmi sem az aminek látszik! Meglepő módon a lány sokkal nagyobb biztonságban érzi magát a drogkartell vezetőjénél, mint saját bátyjánál. Két főszereplőnk hamar egymásra hangolódik, egymásba szeret. Itt kezdődik a káosz! Létezhet számukra az igaz szerelem, az örök boldogság? Vagy lesz ami elválasztja őket?

Annyira buta vagyok! De tényleg! Miért? Mégis miért nem olvastam még az írónőtől? Halvány lila gőzöm sincs, de azt tudom, hogy most már nincs megállás! ALG világa teljesen beszippantott, akarva, akaratlanul! Teljesen új még ez a maffiás, drogkereskedős, "tiltott műfaj", Baráth Viktóriától volt A főnök még az amit olvastam, ha most kifejezetten a drogra és a csempészetre akarom helyezni a hangsúlyt, de woow! Ezt az egészet már most annyira imádom!

Keveset olvasok mostanában, ami betudható annak, hogy év vége, és mindenki megőrül a suliban, de érthetően amikor csak tudok ezt a tevékenységet folytatom. Tegnap (2018. 05. 20-án) olyan 22 óra körül ha jól emlékszem leültem olvasni csak egy picit, tényleg nem sokat, gondoltam én. Hajnali fél háromkor végeztem a könyvvel. Még most is zavarosak a gondolataim, hisz 5-6 órát aludtam összesen, több mint 200 oldalt olvastam el szinte egy ültő helyemben és omg! Őszintén még mindig alig jutok szóhoz!

Drew azonnal elvarázsolt a macsós és érzelmes karakterével, ha tehetném most azonnal hozzámennék. A kérdésre válaszolva ami így hangzik "A nők tényleg a zűrös pasikhoz vonzódnak?" válaszom: MÉG SZÉP!  Az átlagemberek mellett olyan unalmas lenne az élet, már nem mintha  olyan tapasztalt lennék.

Reggiék története már a polcomon, hamarosan azt is elfogom olvasni. Ez az első könyvem volt az írónőtől, de biztos, hogy nem az utolsó, egyszerűen imádom! A könyvet, az írónőt, mindent! Köszönöm!

 

Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Andrew, aki nem kérdés, hogy az első oldalaktól kezdve belopta magát a szívembe! Annyira szeretnék egy saját Drew-t. Az ilyen pasikat miért nem osztogatják? :(
Chris, aki nem csak gyönyörű és kedves, hanem okos és segítőkész, mindenek felett önzetlen és nagyon bátor! *-*
Tony, aki remek barát és társ.
Elena, aki az egyik legönzetlenebb ember akit "megismerhettem"!

Kedvenc részek:

Húha! Na most aztán bajban vagyok. :'D Ugyanis képtelen vagyok kiemelni egy kedvenc részt. De azzal is problémák lennének, ha elkezdeném sorolni. Ugyanis 520 oldalnyi kedvenc részem van, a könyvet meg érthető, hogy nem írom le újra, úgyhogy aki igazán kíváncsi olvassa el és megtudja! ;)

Kedvenc idézetek:

"Tényleg kicseszett velünk nőkkel, az élet. Minden jó pasinak van valamilyen beütése."

***

"Ráébredtem arra, hogy a múlttal nemcsak szembe kell nézni és lezárni, de tanulni is kell belőle."

***

"Ugye azt tudja, hogy az éjszaka sötét égboltján fényes csillagok ragyognak, utat mutatva az eltévedt vándornak? Másnap pedig mindig felkel a nap , és erősebben ragyog, mint valaha."

***

"A remény tesz minket erőssé. Ezzel harcolunk, ha már minden más elveszett."


Borító: 5/5

Egyszerű, de nagyszerű! Nem lett a kedvenc borítóm, de ezek a kék szempárok! *-* A kedvenc párosom a borítón... Érthető, odavagyok értük! <3

Pontozás:

Anne L. Green fogságba ejtett. Elrabolta az olvasói szívem, ami végre már érte is dobog! Mégis miért nem fedeztem fel előbb? Imádtam a könyvet, teljesen magába szippantott. Imádom az írói stílusát, a karaktereit. Magát az írónőt! Köszönöm az élményt, mert ezt a könyvet egy élmény volt olvasni! Első, de nem az utolsó könyvem a szerzőtől, mindenképpen olvasni fogok még tőle. Nincs menekvés!

Függővé tesz!




Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

2 megjegyzés:

  1. Két szó: Én megmondtam! :D <3

    Csodálatosan összefoglaltad az egészet!

    Your Pinty, akit annyira szeretsz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeen, te megmondtad! :P <3

      Köszönöm! *-*

      ILYSM,
      xoxo: Lillsz

      Törlés