vasárnap, szeptember 30

Exkluzív Intejú Baráth Viktóriával - Blogger Hét (+nyereményjáték) | Lillsz



Sziasztok! 

A Blogger Hét keretein belül készítettem nektek egy exkluzív kis interjút Vikivel az új könyvével kapcsolatban. Ne felejtsetek a többiekhez sem benézni! ;) Jó olvasást kívánok! <3


Mi inspirált a trilógia megírásához? Miből sikerült ihletet merítened?

       Az esetek nagy részében a témák és alapötletek találnak rám, nem én keresem őket. A legjobban azt szeretem, amikor egyszer csak beugrik, hogy miről kell írnom, onnantól kezdve pedig záporoznak az ötletek. Így volt ez az Igazság-trilógiával is. Először csak egy kötetesre terveztem, de amikor végére értem, éreztem, hogy a karakterekben és a történetben is sokkal több a potenciál annál, hogy itt befejezzem. Hiszen épp csak megismerjük őket az első rész végére. Így hát elkezdtem írni a folytatást. Amikor ezt a barátnőm és egyben egyik legfőbb kritikusom elolvasta, azonnal arra biztatott, hogy ne hagyjam itt abba Hannah történetét, és mivel az én fejemben is csak úgy cikáztak az ötletek és gondolatok, engedtem a kísértésnek.


Belőled milyen érzéseket váltott ki Az igazság nyomában? Sok kutatómunkát igényelt?

       Nagyon sok kutatómunkát igényel az egész trilógia megírása, hiszen bele kell ásnom magam a floridai törvényekbe és igazságszolgáltatási rendszerbe. Mostanában sok jogi témájú könyvet olvasok és filmet nézek, amikből tanulhatok. Azt hiszem, ez az egyik legaprólékosabban kidolgozott könyvem.


Mire számítsunk az első rész elolvasása után? Mennyire lett függővéges? :D

      Aki ismeri a könyveimet és engem, az már tudja is a választ… :D


Neked melyik a kedvenc köteted a háromból és miért?

Mindegyik kötet más, mindegyik valami újat ad. Igaz, még nincs teljesen megírva mindhárom rész, de a fejemben már megvan, hogy mikor mi fog történni. Az első kötetben inkább csak megismerjük a szereplőket, a második részben kicsit elmélyülünk a gondjaikban, a harmadikban pedig rendesen próbára teszem őket (és az olvasók idegeit :D ).

Ha választani kéne egy-egy személyt, számodra ki lenne a tökéletes Max és Hannah?

Nem igazán szeretek konkrét arcokat fűzni a karaktereimhez. Szerintem mindenki maga döntse el, hogy számára hogyan néznek ki pontosan.

Kinek a karaktere áll hozzád legközelebb? Előre vetítenéd picit, nekünk – akik még nem olvasták –, hogy miért pont rá esett a választásod?

Egy író általában minden karakterében önmaga egy kis részét adja át, ezért számomra mindig minden szereplő egyaránt fontos és kedves a szívemnek. Viszont Hannah az, akinek az érzéseivel a legjobban azonosulni tudok. Egy erős és magabiztos nőről van szó, aki a megfelelési kényszer súlya alatt él. Sokszor elbizonytalanodik saját kompetenciájában, holott legbelül tudja, hogy mire képes.

Mik a terveid a jövőre nézve? Milyen különlegességekre számíthatunk majd tőled a közeljövőben? Most is dolgozol valamin?

Jelenleg is a trilógián dolgozom, de már érik bennem egy következő történet, ami hasonlóan izgalmas és fordulatos lesz, ahogy azt az olvasók már megszokhatták tőlem.

Én már iszonyatosan várom, hogy olvassam a könyvet! Ha ti is kedvet kaptatok hozzá akkor rendeljétek elő ITT kedvezményes áron.

Nyereményjáték 


Most pedig lehetőségetek van megnyerni egy Igazság nyomában-os nyakláncot. Nincs más dolgotok, csak válaszoljatok helyesen a megadott kérdésekre. Sok sikert! <3

a Rafflecopter giveaway

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése