vasárnap, május 6

Márciusi - Áprilisi Book Haul #6 | Lillsz

Sziasztok! ^^

Kicsit nagyon megint elkéstünk a book haul bejegyzésünkkel, de no para, most itt vagyunk, illetve itt vagyok! :D Elég sok könyvet szereztünk be ezalatt a 2 hónap alatt, így hogy ti se unjátok annyira a bejegyzést kettészedtük. Jó csemegézést! <3


Könyvmolyképző Kiadó:

Sara Shepard: Hibátlanok (Hazug csajok társasága 2.)



A nyuszis ajándékozás során jutott hozzám ez a könyv, amit innen is hálásan köszönök! <3 Nagyon jó választás volt, bár még az első részt sem sikerült elolvasnom. A sorozat az egyik nagy kedvencem, így már előre mondom, itt sem fogok csalódni! ;)

Maggie Stiefvater: Ballada - A holtak éneke (Tündérdallam 2.)



Nem voltam most sem valami szerencsés a  VP szeretetcsomagnál, ha mondhatom kifogtam egy igen érdekes könyvet. Nem sok jót hallani róla, sőt ez a sorozat 2. része, nem tudom mikor fogom olvasni. Be kéne szerezni az elsőt. De őszintén nincs nagy kedvem hozzá talán egyszer. :'D

Lisa De Jong: When It Rains - Amikor esik... (Eső 1.)



Egy volt sulitársam is sokszor ajánlotta nekem, Barby is biztatott, hogy vegyem meg, így került a kosaramba, majd a polcomra. Szerintem nyáron nekiesek.

Colleen Hoover: It Ends with Us - Velünk véget ér



A BBB, azaz Bubble Book Box-nak köszönhetően jutottam a könyvhöz, ugyanis én lehettem az egyik blogger, aki elődobozban részesült. A bejegyzés erről a doboztól ITT olvasható! A könyv amúgy hatalmas kívánságlistás volt, kíváncsi vagyok rá. :)

Colleen Hoover - Tarryn Fisher: Never never - Soha, de soha 3. (Never never 3.)



Ez a könyv nem volt kérdés, azonnal előrendeltem, Bogival közösen értékeltük is. ITT olvasható a bejegyzésünk! ;)

Tarryn Fisher: F*ck Love - Kapd be, szerelem!



A külföldi booktubereknél is sokszor előjött, Andi itthon is ajánlotta, nem volt kérdés: KELL! Még nem sikerült ezt sem olvasnom, kérdés: mit olvasok én el időben? de hamar sort kerítek rá! ^^

Kristen Callihan: Idol (VIP 1.)



Gyönyörű borító, rocksztáros sztori, romantika, wááá! Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok a könyvre! *-*

Amie Kaufman - Meagen Spooner: These Broken Stars - Lehullott csillagok (Lehullott csillagok 1.)



Még tavaly tavaly előtt ? kaptam kölcsön egy barinőmtől ezt a könyvet és OMG! Nem vagyok egy scifi szerető ember, khmm... mondja egy SW fan na no comment de ez egyszerűen lenyűgözött! Mindenképpen beszerettem volna egyszer szerezni, erre most ekkor jött el az idő! <3

Álomgyár Kiadó:

(Innen is köszönöm a Kiadónak a recenziós példányokat!<3)

J. K. Smith: Ismert ismeretlen



Ez a könyv valami... áá! Értékelés már született róla ITT olvashatjátok! <3

Anne L. Green: A sötétség fogságában



Megint csak Barbi drága volt segítségemre, a mégis melyik ALG könyvel érdemes kezdeni kérdésre adta meg ezt a választ. Nagy nehezen! :D Ugyanis ő mindegyiket imádja, remélem engem is beszippant majd ez a világ! <3

Borsa Brown: A férj prostija



Ha Álomgyár Kiadó, akkor Borsa! Még semmit nem olvastam az írónőtől, úgy éreztem itt lenne az ideje.  Az Arab sorozatához annyira nem kaptam kedvet, annyira nem érdekelt, érdekel, így az új könyvére esett a választásom. Egykötetes, hát legyen! Kíváncsi vagyok! :)

Sienna Cole: Lefelé a folyón



2002. májusában... tudjátok mi történt? Megszülettem én! :D A fülszöveg nagyon megfogott, illetve az is, hogy mi történhetett a születésem idején Sienna könyvében, így megérkezett hozzám a regény. Ettől az írónőtől is most olvasok majd először.

Baráth Viktória: Egy év Rómában



Ó, Atyám! Szerintem mindent elmondtam! De ha nem elég ITT olvashatjátok erről a csodáról az értékelésemet! <3

Tilos az Á Könyvek:

Köszönöm a Kiadónak a recenziós példányt! <3

Szirmay Ágnes: Titkok árnyékában (Szappanopera 2.)



Ez a könyv volt olyan jó, mint az előző, vagy még jobb! ITT olvasható teljes véleményem róla! ^^

Athenaeum Kiadó:

Lana Millan: Raziel

 

Az áprilisi BBB csomagban volt bent ez a könyv! *-* Igen jónak hangzik, majd meglátjuk mi lesz róla a véleményem olvasás után! ;) A doboz egyéb eleméről ITT olvashattok!

XXI. Század Kiadó:

Köszönöm a Kiadónak a recenziós példányt! <3

Jill Santapolo: A fény amit elvesztettünk



Jelenlegi olvasmányom és... és nem tudom mit mondjak. Elég erős olvasmány, ami szétszedi a lelked, de amúgy köszönöm kérdésetek, jól vagyok. Imádom! <3 Hamarosan jövök az értékelésével! :')

Ennyi lettem volna! Kicsit... vissza kéne fognom magam, tudom! De már így májusban is van 6 beszerzésem és még nem érkezett meg minden. xD Mindegy, majd kimagyarázom a kövi bejegyzésben, de mára ennyi! 
Ti mi jókat szereztetek be ebben a két szuper hónapban? ^^

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése