kedd, október 24

#1. We're Haunting You Together - Halloween Book Tag | Lillsz

Sziasztok! ^^

Ezzel a bejegyzéssel kezdeném a Halloweeni készülődésemet, amit @Everglow drágánk indított! Lent felsorolom majd a többi blogger nevét is, akik részt vesznek ebben a kezdeményezésben!

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy ez NEM projekthét, hiszen az eredetit tulaj szeretné saját maga megtartani azt, ez a "készülődésünk" jól látszik más néven fut! :)

De akkor nem is húzom itt feleslegesen a szót, első bejegyzésként egy Halloween Book Tag-el érkeztem hozzátok. Jó olvasást! ^^




Kedvenc horror/thriller könyv: Abszolút kedvenc az eddig megjelent Mara Dyer trilógia részei, egyszerűen imádom őket! *-*

A legijesztőbb jelenet egy könyvben, amit valaha olvastál: Most így hirtelen Stephen King-től a Carrie egyik jelenete ugrott be, amikor a csaj lemészárol mindenkit. Na ott fo... akarom mondani féltem rendesen! :D

Beöltöztél már/beöltöznél Halloween alkalmából valamelyik könyves karakternek?: Beöltözni már sokszor beöltöztem ahhoz képest, hogy Magyarországon élünk, ahol ez nem annyira"divat".  Voltam már vámpír, boszorkány sőt még Samara is a Kör-ből! :D Könyves karakternek még nem öltöztem be, de nagyon szeretnék egyszer Árnyvadász lenni vagy varázsló! *-*

Mit gondolsz, minek öltözne be a kedvenc szereplőd Halloweenkor?: Megfogtál... megfogtál! Már maga az, hogy ki is a kedvenc szereplőm? :'D A moly szerint van vagy... 50? Nem tudnék kiemelni nagyon senkit, de mégis azt írom le aki először beugrott. Ő pedig *dobpergés* Nagy Márk! xD Márk szerintem saját magának öltözne be, hisz volt már rá példa! ;)

Melyik a kedvenc horror-/thriler típusod?: Ajjajj! :D Nem vagyok a műfaj nagy imádója, nem is olyan rég ismertem meg jobban ezeket a fajta típusú könyveket. A "kedvencem" közülük mégis inkább a pszicho-thriller az ami teljesen elgondolkoztat. Én inkább ezt olvasom, mint az öldöklős könyveket, bár azokkal sincs semmi bajom különösképpen! :D

Ha a könyvek olyan olcsóak lennének, mint a cukorkák, akkor melyik kötetet adnád oda a Trick or Treaterseknek?: Minden olyan könyvet ami horror és thriller! :D Stephen King könyvek, Mara Dyer trilógia, Zárt ajtók mögött, Összeomlás. Vigyétek és egyétek! 

Mi a halloweeni olvasmánylistád?: Jelenleg csak a Szellemidéző csücsül rajta, illetve kéne valamit olvasnom még King-től, de "olyaan messze van a könyvtááár"! :D

Miket ajánlasz halloweeni olvasásra?:




WE'RE HAUNTTING YOU TOGETHER - KÉSZÜLJÜNK EGYÜTT A HALLOWEENRE
további résztvevői:



Köszi, hogy elolvastad ezt a bejegyzést! <3

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

4 megjegyzés:

  1. Oh yeah, a Carrie az egyik legjobb dolog a világon^^ és szintén inkább pszicho-thriller párti vagyok, a mészárlós horrorok olyan bugyuták tudnak lenni néha... :D

    VálaszTörlés