vasárnap, október 15

Baráth Viktória: A főnök - Értékelés | Lillsz



Oldalszám: 378 oldal

Megjelenés: 2017

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Ár: 3499.-

Fülszöveg: "Valóban ​te irányítod a saját életedet? 
Ana Moreno békésen él Albuquerque leggazdagabb negyedében. Mindene megvan, amiről egy nő álmodhat: csodás ház, személyzet és egy milliomos vőlegény, akivel boldogan tervezgetik az esküvőjüket. A rózsaszín álomvilágnak azonban vége szakad, amikor egy este ismeretlenek elrabolják Anát. A lány ekkor döbben rá arra, hogy az élete mégsem volt olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt gondolta. Fogvatartója válaszút elé állítja: ha életben akar maradni, meg kell tanulnia alkalmazkodni ahhoz a kegyetlen világhoz, amibe került. A titkok és csalódások hálójában őrlődve azonban arra még ő sem számít, hogy a bosszúvágy egy teljesen új emberré fogja átváltoztatni. 
Hol a határ jó és rossz között? Mire lehet képes az ember, ha a bosszú hajtja? Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket?
Baráth Viktória, az Első tánc című nagy sikerű könyv szerzője ezúttal egy izgalmakban, érzelmekben és erotikában gazdag történetben mutatja be az alvilág rideg valóságát."


Még gyorsan az értékelésem elején szeretném megköszönni az Álomgyár Kiadónak, hogy elküldték nekem ezt a könyvet, nagyon-nagyon szerettem, igazán hálás vagyok nekik!  

Értékelésem: (SPOILER MENTES!)


Kicsit féltem, hogy ez a könyv nem fog annyira tetszeni, mint a másik, de tévedtem! Az Első tánc-ot imádtam, ezt a könyvet úgyszintén! Hihetetlen amit Viki művel! Ahogy leírja... Áááá de szeretem ezt a nőt! :3 De hozzátenném, az értékelésem spoiler mentes, így nem írhatom le AZT az egy negatívumot! Aki olvasta tudja! Azért a "húzásáért"  nagyon szomorú vagyok, eléggé szíven ütött. De ne szaladjunk ennyire előre! :D



Regényünk Anáról szól, aki a történetünk elején még a vőlegényével Frankkal él látszólag boldog párkapcsolatban. Rettentő gazdagok, ezerrel szórják a pénzt, drágábbnál drágább ékszeretek és ruhákat véve minden adandó alkalomra. 

Belőlem egy kis unszimpátiát váltott ki a nő a kezdetekkor, de nagyon jó volt látni ahogy az idő folyamán fejlődött a karaktere amit az események is jócskán befolyásoltak.

Az első oldaltól az utolsóig izgalmas könyvről beszélünk, hamar bedob minket a történések sorozatába. Frank és Ana egy céges bálra (?) bulira? :D tart, de előtte megállnak a benzinkúton tankolni. Nem mondom, hogy okos húzás gyémánt nyaklánccal a nyakamban flangálni egy mocskos benzinkúton, mert nem az! Vagy pont nem gyémánt volt rajta, lényegtelen. Itt annyira éreztem, hogy lesz valami! Olyan egyértelmű volt, de vártam is! Ezzel nem mondok nagy spoilert, hisz a fülszövegben is megtalálható ez az információmorzsa, hogy Anát elrabolják! Innentől kezdve csak olvastatja magát a könyv, letenni egyszerűen LEHETETLEN! Komolyan mondom!

Ana kezdi elfogadni az állapotát, megbarátkozik a hellyel és az emberekkel is. Nagyon úgy néz ki, hogy szerelembe is esik, ami elég bonyolultnak ígérkezik a számára. Amit eddig életnek nevezett messze nem volt az a mostani létét tekintve.

Frank és Nicky voltak azok a karakterek akik hatalmas ellenszenvet váltottak ki belőlem, rohadtul utáltam mindkettőjüket! Ryan, Rick és Ana. NA ŐKET SZERETTEM! Bár az elején nem rajongtam Ryan-ért. Miután megtudtuk mit miért csinál, meg csomószor volt baromi cuki, na ezek után lopakodott csak be a szívembe a pasas. De akkor nagyon!


A suli miatt hatalmas olvasási válságba keveredtem, az "A főnök"  húzott ki belőle! Bár nagy valószínűséggel újra visszaesek, de erről a suli tehet, nem a könyv. :D :(
Imádtam és imádtam! Egyáltalán nem kiszámítható, nagyon félelmetes, izgalmas és romantikus könyv. A vége pedig... nem tudom mit írjak. :'D Szétbőgtem a fejem. Igen, én mindenen sírok. Zsepiket előkészíteni!



Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Elsősorban Ryan, ahhhww majd Ana és Rick! :3 Mindhárman igen szerethető karakterek, nálam a szívembe lopták magukat!♥ 
A többiekről nem nyilatkozom, őket nem szerettem.

Kedvenc részek:

Ana-Ryan jelenetek! :3 
Amikor együtt elutaztak, ahogy Ryan megvédte Anát, és fordítva. Ahhw! 

Kedvenc idézetek:

"– Nem akarom megfogni – ráztam a fejem. 
– Nem a farkamat nyomom eléd, ez csak egy pisztoly, nem kell tőle félned! 
– Miért, a farkadtól kéne?"


***

"Saját, önálló személyiséggel rendelkezem, és megérdemlem azt, hogy én irányítsam az életemet, ne mások."

***

"Nem azt akarom, hogy jófiú legyél, hanem azt, hogy csakis az én rosszfiúm maradj."

***

"Ha nagyban akarsz játszani, akkor kockáztatnod kell."

***

"(…) a jók nem mindig jók, és a rosszak nem mindig gonoszak."

Borító: 5/5* 

Az egyik kedvenc borítóm! *-* Nagyon szép és 100%-osan illik a történethez!

Pontozás:

Nem kérdés, hogy 5 csillag! Imádtam! Az egész könyvet! Minden sorát, szavát és betűjét! Imádom Vikit és a könyveit! *-* Az Első tánc után ez a könyve is a kedvenceim közt landolt.
Bátran ajánlom mindenkinek, én ezzel a könyvvel csak még jobban megkedveltem az írónőt, csalódásra semmi ok! Jó... talán egy mégis, és az nehezen megbocsátható, de azon kívül remek egy könyv. Higgyétek el!

Mire vársz? A kezedbe adjam? NYOMÁS OLVASNI!




Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése