hétfő, október 23

Eileen Cook: Címlapsztori - Értékelés | Lillsz


Oldalszám: 324 oldal

Megjelenés: 2017

Kiadó: Ciceró Könyvstúdió

Ár: 3490.-

Fülszöveg:

"Ha nem emlékszel rá, mi történt, hogyan tudhatnád, hogy nem vagy bűnös? 
A tizennyolc éves Jill arra ébred, hogy begipszelve fekszik a kórházban, és semmire nem emlékszik az elmúlt hat hétből. 
Csak annyit tud, amennyit elmondtak neki: egy olaszországi tanulmányi kirándulás során súlyos baleset érte, repülőgéppel szállították haza, és intenzív kezelésre van szüksége. Meg egy ügyvédre. Merthogy a baleset nem biztos, hogy baleset volt."


Gyorsan az elején szeretném megköszönni a Ciceró Könyvstúdiónak, hogy olvashattam a könyvüket!

Értékelésem: (SPOILERES!)


Nagyon örülök, hogy végre kiolvastam ezt a könyvet, amivel lassan két hónapja kínzom magam. Nem tetszett volna? Nem erről van szó! Nem volt egy rossz könyv, de számomra túlhúzott és az elejétől kezdve nagyon lassan indult a történet. Az egészet le lehetett volna írni egy oldalra, nem 324 oldalon keresztül húzni a dolgokat, szerintem tök fölöslegesen. Untam! Rettentően! Nem csoda, hogy most majd kiugrok a bőrömből, hisz végre túl vagyok rajta!


Pedig olyan jónak tűnt! Lehet az is közrejátszik, hogy nem vagyok/voltam valami krimis hangulatban, olyan hangulatban amit a könyv adott, ezért sem ragadott magával. Az alap koncepció nagyon tetszett! Egy baleset, amiről fogalmunk sincs, hogy történhetett és egy amnéziás lány, aki nem emlékszik semmire ami ezen a kiránduláson történt vele. 

Olvastam és olvastam, de folyamatosan ott volt az a "történjen már valami" érzés a fejemben. A legszomorúbb, hogy ez nem történt. Az egész egy nagy rizsa, ha most elkezdeném a könyvet olvasni nyugodtan átugorhatnék részeket, mert lényegében semmiről nem maradtam volna le. Jó! Persze voltak érdekesebb részek, ott felkaptam a fejem, de ez nem gyakran esett meg velem a regény olvasása közben.

A karakterek sem nőttek a szívemhez! A szülők feltételezései, amik elég egyértelműek voltak azzal kapcsolatban, hogy Jill önszántából ölte meg Simone-t elég abszurd! Ha a saját szülei nem hisznek a lánynak akkor mégis, hogy akarják megakadályozni, hogy börtönbe kerüljön? Anna volt az egyedüli szereplő ebben a könyvben akit igazán kedveltem. Bátor, okos és igazán jó barát! Ilyen emberre lett volna szüksége Jillnek az életben és nem olyan ribancra, mint Simone! Igen, jól látjátok, leírtam!

Kicsit sajnálom, hogy nem kaptunk többet Nicoról, szívesen olvastam volna, hogy mi volt közte és a lányok között, mert nekem ez még mindig nem világos főleg, hogy én rá gyanakodtam az első pillanattól fogva! Most akkor lefeküdt Jill-el, és közben Simone-val is összeszűrte a levet? OMG...


Nem volt egy szörnyű olvasmány, ennél olvastam már rosszabbat is. Sőt, nem tudom azt mondani, hogy rossz volt! A hibás én vagyok, aki egyszerűen rosszkor olvasta. Talán egyszer, ha újra előveszem és elolvasom mást mondok róla, jelenleg nem tudok!


Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Egyértelműen Anna! A többiekkel nem igazán szimpatizáltam.

Kedvenc részek:

A vége amikor végre kiderül az igazság! Amikor Jill jól beolvas Simone-nak! Illetve a baleseti visszaemlékezős álom. Na az nagyon tetszett!  Ááá... nem vagyok beteg! :D

Kedvenc idézetek:

"Elég sok krimit olvastam, hogy tudjam: minden lehetséges."

***

"-Mindenkinek van valami szar az életében(…)"

***

"A cél szentesíti az eszközt."

***

"Egy lány tegye meg, amit egy lánynak meg kell tennie."

***

"(…)nincs egyértelmű igazság – csak az, amire szükségünk van a túléléshez."


Borító: 5/5

Ha eltekintek attól, hogy az eredeti borító CSODÁLATOS ÉS 100x JOBB MINT EZ, akkor azt mondanám, hogy ez is szép. Igazán illik a történethez, nagyon "címlapsztoris"! :)

Pontozás:

Kicsit meglepődve veszem észre, hogy szinte mindenki odavan ezért a könyvért. Sajnálom, hogy én jelenleg a másik csoportot képviselem. Ilyen is ritkán fordul elő! :D Talán ha máskor olvastam volna, jobban tetszett volna az egész, de lehet még akkor sem. Sajnálom, de nekem ez nagyon vontatott volt! De nem kell, hogy mindenkinek minden tetsszen, nem igaz? Bár az is lehet sok volt mostanában a krimi. De én még mindig magamat tudom hibáztatni és nem a könyvet. 


Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése