hétfő, október 9

TBR Book Tag | Lillsz

Sziasztok! ^^

El vagyok tűnve tudom, de egyszerűen kikészít a suli... Annyit kell tanulnom, hogy szinte semmi másra nem marad időm! De nem panaszkodni jöttem, hanem egy Book Tag-et hoztam, amire még @Kamilla17 barátosném hívott ki. Szinte tuti, hogy más is, de rá már nem emlékszem. Sajnálom! ':D Azért nagyon köszönöm nekik! 


Nem is húznám tovább feleslegesen a szót, kezdjük el a Tag-et! :3

1. Hogyan követed nyomon, hogy mi van a várólistádon?

Húha! Nem nagyon vezettem eddig TBR listát, mindig volt egy "képzeletbeli lista" a fejemben és így nem használtam a molyost. Egy kihívásnak köszönhetően, aminek pont az a lényege, hogy csökkentsük a várólistánkat, kezdtem el a molyon felpakolni a könyveket. A fejemben lévő listán káosz van, de a molyos elég rendezett. :D

2. Hogyan döntöd el, hogy mit olvasol el a várólistádról legközelebb? 

Ez elég random nálam. :D Amihez épp kedvem van azt olvasom, vagy azt amit a Drága @FairyDust választ nekem! 

3. Melyik könyv van a legrégebb óta a várólistádon?

A molyon megnézhetném, de az nem lenne igaz, ugyanis állandóan felrakok-leveszek az ottani listáról könyveket. De tudom, hogy a Harry Potter az, ami már évek óta vár arra, hogy olvassam, de valahogy eddig még nem kezdtem el. :D 

4. Egy könyv, amit nem rég adtál hozzá a várólistádhoz. 

Nicola Yoon: Everything everything. :3

5. Egy könyv, amit csak a borítója miatt raktál a várólistádra. 

Pff... Nem jut eszembe ilyen, bár biztos van! :D De hozzátenném, hogy a várólistámon nem igazán szerepelnek ilyen könyvek, az inkább a kívánságlistám. xD

6. Egy könyv a várólistádon, amit nem tervezel elolvasni. 

Kamillától idézek: "Minek raknám oda ha nem tervezem elolvasni?" Logikus...

7. Egy, még kiadásra váró könyv a várólistádról, ami miatt izgatott vagy.

Ilyen nincs! A hasonló ilyen könyv először a kívánságlistámra kerüüül! XD

8. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki olvasott, kivéve te. 

Harry Potter... Tiszta gyász vagyok, tudom! xD

9. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki ajánl.

Harry Potter? :'D

10. Egy könyv a várólistádról, amit nagyon el szeretnél olvasni. 

Azért vannak a várólistámon könyvek, mert el szeretném értelemszerűen olvasni őket... Igen! Egyszer az összes könyvet onnan! 

11. Könyvek száma a molyos várólistádon. 

Jelenleg 10, de mint mondtam, ez mindig változik! A fejemben csak úgy egymilliárd könyv van, no problem...

Kihívottjaim:


éééés....


Remélem még nem csináltátok meg! :D

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést! 
Kitartást a sulihoz és a munkához emberek! 

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése