csütörtök, július 15

Kéthavi összegzés #3 - Május/Június | Lillsz


Sziasztok!

Elég kemény 2 hónapon vagyok túl, még most is alig tudom felfogni, hogy véget ért ez a végeláthatatlan időszak az életemben. Sajnos igen kevés szabadidőm volt, de erre számítottam is, mindenesetre mesélnék kicsit arról, hogy mik történtek velem mostanában. Ha érdekel, tarts velem!

Május 3-án elkezdődött az érettségi, amitől a leginkább tartottam. Hiába töriztem, emelt magyaroztam annyit, hiába volt a sok szenvedős matekóra, 
az utolsó napokban úgy éreztem, hogy nem vagyok eléggé felkészülve erre az egészre és nagyon féltem. Az online oktatás egyáltalán nem segített, csak rontott az egész helyzeten. Az írásbelik után sem éreztem magam biztonságban, mivel teljes bizonytalanság tört rám az eredményeket illetően. A törit iszonyatosan nehéznek éreztem (végül mindössze három pont választott el a négyestől), az emelt magyar hatalmas kérdőjel volt, nem tudtam jól vagy rosszul sikerült inkább (kiderült, hogy az előbbi, hiszen egy erős 70%-os ötössel zártam), illetve a matektól is paráztam, bár azt magamhoz képest jónak éreztem (és igazam lett, hiszen hármasra sikerült). A választott tárgyam a tesi lett, aminek a legkésőbb, június végén lett vége. A gyakorlat szenvedősre alakult, sikerült lesérülnöm,de végigcsináltam, majd egy hibátlan szóbelivel megerősítettem az ötöst, így 89%-ot értem el és ezzel végérvényesen befejeztem az egész érettségi mizériát.

Június közepétől amellett, hogy tesire készülgettem, elkezdtem dolgozni is, a városi strandfürdő büféjében találtam munkát a nyárra. A feladatom leginkább hamburgerek, hot dogok és mindenféle tálak összeállítása, de különösképpen nem megterhelő egy feladat, élvezem csinálni és a hangulat, légkör is igen barátságos, az ott dolgozókról nem is beszélve!


Az egyik nagy boldogság még a számomra, hogy újra megjelent 
R. Kelényi Angelika
Az agyam eldobom című regénye, egy teljesen új boríróval, aminek elején az én szavaim is helyet kaptak. Ez az első ilyen, hogy rajta vagyok egy borítón, amiért iszonyatosan hálás vagyok! Nagyon szépen köszönöm!

Olvasás szempontjából nem mondanám egy aktív időszaknak ezt a két hónapot, hiszen a két érettségis könyvemen kívül mindössze 4 könyvet sikerült kiolvasnom, ami édeskevés a korábbi eredményekhez képest. Újraolvastam Leiner Laura Bízz bennem című könyvét, majd a trilógia folytatását, a Higgy nekem-et, majd meghallgattam Dezső Bence könyvének "hangoskönyv" változatát a Sikeres kudarcaim-at, a végére pedig Micol Ostow könyvével zártam, a The Edge of Great-el.

Sajnos, vagy nem sajnos, 9 új könyvvel lettem gazdagabb, amik közül van, amit a ballagásomra, valamit magamtól és van, amit egy libris kuponnak köszönhetően zsebeltem be. Kivétel ezek alól Kristina Forest könyve, az I Wanna Be Where You Are, ami egy spontán bookdepository-s vásárlás miatt került a kosaramba. De az angol könyv mellett hozzám került Leiner Laura új könyve a Higgy nekem, Colleen Hoover Merit nékül című regénye, Julia Quinn Bridgerton sorozatának második része, ami A vikomt, aki engem szeretett és Grecsó Krisztián Megyek utánad című könyve is a polcomra került. Egy libris vásárlásnak köszönhetően pedig az új LOL-könyv, a Csajoknak kötelező, a népszerű LMBTQ kötet is, a Vörös, fehér és királykék, Gárdonyi Géza Ida regénye című műve és Mészöly Miklós kötete is, a Nem felelt meg neki is hozzám vándorolt.

Ebben a két hónapban mindössze egy új sorozatot kezdtem el nézni az érettségi után közvetlen, ez pedig a Vámpírnaplók volt. Rengeteget hallottam a sorozatról, egyszer még évekkel ezelőtt el is kezdtem nézni, de akkor abbahagytam. Mondanom sem kell, függőjévé váltam, iszonyatosan imádom!! (#teamDamon) A TVD mellett folytattam a Miraculoust, mivel kijött a negyedik évada, illetve a HSMTMTS második évadának a legutóbbi részeit is megnéztem. 

Filmek terén eléggé alulmaradtam, de ez leginkább a sorozatok miatt voltak, hiszen azokat néztem szívesebben ebben az időszakban. Mutatnám is a megnézett 6 filmet!

The Hunger Games
The Hunger Games: Catching Fire
The Hunger Games: Mockingjay - Part 1
The Hunger Games: Mockingjay - Part 2
Friends: The Reunion
F9

Ezek mind zseniális alkotások voltak! Az éhezők viadala mindig is várólistás volt (olvasnom is muszáj lesz!), így a tesómmal és barátjával az érettségi időszakom előtt, közben és után ledaráltuk ezt a négy részt. Persze a húgom már ismerte, és vagy ezerszer látta, de én most először. 
A Friends különleges filmjét is igen vártam, erről nem is mondanék többet amellett, hogy i-m-á-d-t-a-m, hiszen cikket is írtam róla, amit ITT olvashattok. Ebben olvasható a részletes véleményem is!
A Halálos iramban 9 is  nagyon várós volt, még tavaly kezdtem a filmek nézését a barátnőmmel, de elég hamar végeztem is ezek ledarálásával. A ballagásunk után így vele és a szüleivel néztük meg a folytatást a mozikban.

Zenék terén abszolút Olivia Rodrigo vitte a pálmát, akinek május 21-én debütál Sour nevű albuma. Szinte folyamatosan ezt a számot hallgattam, illetve a HSMTMTS albumát és legújabb számait egy kis jó öreg One Direction-nel. Ezek domináltak májusban és júniusban.

Cikkek terén elég produktívnak mondhatom magam, hiszen május közepén megjelent egy írásom A család az család mozgalomról az f21.hu-n, ezt ITT olvashatjátok, illetve ugyanitt írtam a Friends extra filmjéről, amit kicsivel később a due.hu is lehozott. Cikkért katt IDE!

Ahogy elnézem így július közepén, megint megcsúszik ez a bejegyzés, de picit írnék azért a következő két hónap terveiről. Szeretnék minél többet olvasni és dolgozni, meg persze kihasználni az időt a családommal, középiskolás barátaimmal. Július 22-én pedig tűkön ülve várni azt a fránya SMS-t!

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést! Vigyázzatok magatokra!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése