kedd, július 31

Kasie West: Szívességből szerelem - Értékelés | Lillsz

Oldalszám: 304 oldal

Megjelenés: 2017

Kiadó: Menő Könyvek

Ár: 2990.-

Fülszöveg:

"Giával az iskolai bál kezdete előtt fél órával szakít a pasija, ezért kétségbeesésében vakmerő lépésre szánja el magát. Arra kér egy vadidegen srácot, játssza el egy estére, hogy járnak. A terv egyszerű: két óra, pár kegyes hazugság a barátnőknek. A baj csak az, hogy Gia nem tudja kiverni a fejéből a helyes ismeretlent. Aztán az élet úgy hozza, hogy viszonozhatja a szívességet … Tényleg egyre fontosabbak lesznek egymásnak, vagy kamu az egész? Alapulhat-e bármi is hazugságon? Mit gondolnak majd a barátnői, ha kiderül az igazság? Tényleg ennyire számít, hogy ki mit gondol?
Kasie West szellemes és csodálatosan romantikus regényének főhőse egy hirtelen ötlet miatt óriási galibába keveredik, és az élete fenekestül felfordul. Vajon sikerül újra megtalálnia a szerelmet, és azzal együtt önmagát is?"

Értékelésem: (SPOILER MENTES!)



Hálásan köszönöm a Menő Könyvek-nek a recenziós példányt! <3

 

Az írónőtől már volt szerencsém olvasni A távolság relatív-ot, mondanom sem kell, hogy teljesen lenyűgözött, azonnal magába szippantott, körülbelül egy napot vett igénybe az olvasása a könyvnek. Gondolhatjátok, a Szívességből szerelem-mel sem volt ez másként!

A szerző igen csak jól kezdi a történetet, mindjárt annak lehetünk szemtanúi, hogy főszereplőnkkel szakít a barátja a bál kezdetén, a parkolóban. Gia próbál erősnek látszani, de már az összeomlás szélén áll, hisz barátnői -főleg Julie-, eddig is kételkedtek Bradley létezésében, hisz egyszer sem találkoztak a sráccal, de így, hogy fiú nélkül állítana be még inkább megerősítheti bennük ezt a gondolatot. Leszólítja az egyetlen srácot a közelben és megkéri, hogy legyen az ő pót-Bradley kamupasija. A bökkenő, hogy a kamupasis fülletés tovább tart, mint azt gondolnák. Hazugságok, hazugságok után követik egymást és Gia néhol már nem tudja megállapítani, hogy hol mi történik. Mikor színészkedik Hayden és mikor mond igazat?!

Magába szippantott, nem tudtam letenni! Az elején még voltak kétségeim, hisz nem igazán tetszett Gia viselkedése, de ha jobban belegondolok mi sem vagyunk jobbak a könyvbeli szereplőnknél, egyikünk se tökéletes, mindenkinek megvannak a maga negatív hibái amin csak úgy tudunk segíteni, ha változtatunk rajta. Gia tett ezért, meg akart változni, a végére hatalmas karakterfejlődésen ment át, szerencsére jó irányba. Tetszett a fiú karakter, Hayden, illetve nagyon tetszett a kistesója Reb, mindketten igen a szívemhez nőttek! 

Nálam a "baráti" társaság eléggé negatív képet alkotott, nem sikerült őket megszeretnem, igazán senkit közölük. Julie-t kifejezetten utáltam, de szerintem ez nem meglepő senki számára. Egyszerűen nem fogom fel, hogy lehet valaki ilyen lényt barátnak nevezni, mint amilyen viselkedést ő tanúsított Gia felé. 

Egyetlen egy valamit hiányolok a könyvből. A végét. Kicsit lezáratlannak érzem néhol, de persze amire mind igazán kíváncsiak vagyunk az lezárást kapott, de engem érdekelt volna még pár szereplő sorsa.

Hogy ajánlom-e? Nem kérdés! Nálam Kasie West neve garancia egy jó ifjúsági könyvre, így hát hajrá-hajrá olvasásra fel! <3


Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Gia, akivel elég egyszerű volt azonosulnom néhány helyen, örültem, hogy átélhettem amit ő, úgy érzem kicsit vele együtt tudtam változni az olvasás során.

Hayden, aki az új könyves álompasim lett! Kicsit hasonlít valakire a környezetemből a személyleírások alapján, így nem volt nehéz megszeretnem. :D

Reb, akit aaaannyira hamar megszerettem! *-* Iszonyatosan aranyos és cuki csajnak tartom, imádom a különc és már-már elvont stílusát! <3

Kedvenc részek:

Az a jelenet amikor kocsikat dobáltak és "rongáltak", na az nagyon-nagyon tetszett! <3

Kedvenc idézetek:

" – Fel a fejjel! Sok hal van még abban a tengerben. Sőt, inkább óceán az. Néha ki kell fognunk egy-egy olyat, amelyiket visszaengedjük, mielőtt horogra akad az, amelyiket érdemes megtartani. Csak úszkálj tovább!"

***

"– Na, hát ha te szétszórt vagy, akkor én meg egy katasztrófa.
– A legcukibb katasztrófa, amit valaha láttam."

***

" – Szeretem, ha valaki fura. Normálisnak lenni olyan unalmas."

Borító: 5/5

Röviden: szerelem! Oda vagyok ezekért a borítókért, lehet nagyon mélyen lábfétisem van, de na, nekem akkor is bejönnek ezek a borítók! *-*

Pontozás:

Kasie West most sem okozott csalódást! Kicsit féltem, hogy nem lesz olyan jó, mint a másik könyve, de simán hozta a formát, sőt! Rövid, 1-2 napos olvasmány tele-tele érzelmekkel, izgalommal és szerelemmel. Csak úgy faltam az oldalakat! Tökéletes nyári olvasmány, tökéletes ifjúsági olvasmány mindenki számára!

 Tökéletes kikapcsolódást nyújt!


Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése