csütörtök, július 5

Júniusi Book Haul #8 | Lillsz


Na hali! ^^

Ma a szokásos Book Haul bejegyzésem hoztam el nektek. Remélem most is találtok valami nektek valót, ha így van nyomás, szerezzétek meg őket ti is! :P
Júniusban 13 könyvvel lettem gazdagabb, és ne! Ne kérdezzétek hova fér ez a sok könyv, mert a válaszom az, hogy sehova! XD 


Libri Kiadó:

1.) Sophie Jackson: Egy csepp remény (Egy font hús 2.)


Mindössze 1000 forintért árulták a piacon, kiváló állapotban. Még az első rész sincs meg, de nem hagyhattam ott! *-* Hiába olvashatóak a részek külön, én mindenképpen akkor kezdem, ha az elsővel végeztem.

Maxim Kiadó:

2.) Laini Taylor: A különös álmodozó (A különös álmodozó 1.)


A BASC júniusi csomagjában lapult ez a szépség. Az írónőtől már olvastam, nagyon kíváncsi vagyok erre a művére is! :)

Berkley Kiadó:

3.) Helen Hoang: The Kiss Quotient (The Kiss Quotient 1.)


Miután magyarul elolvastam a könyvet beszéltem az írónővel, aki rettentő közvetlen és aranyos volt. Küldött nekem egy dedikált angol változatot.  Sőt! Ja, erről még nem beszélhetek... :)

Ciceró Könyvstúdió:

4.) Papp Dóra: Bolyongó


Aki ismer az tudja, hogy hatalmas Papp Dóra fan vagyok, imádom a könyveit! Muszáj volt lecsapnom a most megjelent könyvére is, így azonnal előrendeltem! :)

 I.P.C. Kiadó:

5.) Katie D. Anderson: Csók és szájfény


Egy instagramos nyereményjáték keretein belül jutottam hozzá ehhez a szépséghez! <3

Álomgyár Kiadó:

Hálás köszönet a kiadónak a recenziós példányokért! <3 

6.) Helen Hoang: A szerelem egyenlete


A könyvet más sikerült elolvasnom, IDE kattintva olvashatjátok az értékelésemet. ;)

7.) Morgan Matson: Páratlan nyár


Egy újabb könyv, amit szintén értékeltem már, ITT lehet is olvasni! ;)

8.) Vi Keeland: A beosztott


Túl szép lenne, ha ezt is olvastam volna, de MÉG nem tettem. :D Hamarosan sort fogok rá keríteni! ^^

Könyvmolyképző Kiadó:

9.) John Ajvide Lindqvist: Hívj be!


Ezt a könyvet is 1000 forintért vettem a piacon, szintén kitűnő állapotban. Jó vaskos, a fülszövege alapján egy érdekes olvasmány lesz.

10.) Gail Carriger: Soulless - Lélektelen (Napernyő Protektorátus 1.)


Molyon cseréltem az egyik taggal ezt a szépséget. Igen megtetszett a fülszövege, illetve sok jót hallottam a könyvről. Majd meglátjuk, hogy én mit fogok gondolni róla! :)

Menő Könyvek:

Hálás köszönet a könyvekért a kiadónak! <3

11.) Kasie West: A távolság relatív


Amikor a kiadó felkeresett, éltem a lehetőséggel és elfogadtam a könyvet. IMÁDTAM! Iszonyat a szívemhez nőtt, ITT olvashatjátok róla a véleményem! ;)

12.) Kasie West: Szívességből szerelem


Nem volt kérdés, hogy szeretnék még az írónőtől olvasni, ez a könyv is hamar hozzám került.

13.) Király Anikó: Strand, papucs, szerelem


A kiadó újdonsága is igen megfogott, szerintem a balatoni táborba őt fogom magammal vinni! :)

Hatalmas puszi és köszönet, hogy elolvastátok a bejegyzésem! <3
Legyen nagyon kellemes nyaratok, olvassatok sokat és pihenjetek! :*

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése