szerda, augusztus 22

Júliusi Book Haul #9 | Lillsz

Sziasztok! ^^



Júliusban is terheltem szegény könyvespolcaimat, összesen 8 darab könyvet sikerült beszereznem. Mutatom is, hogy miket, tartsatok velem! ;)


Menő Könyvek:

1.) Sarra Manning: Londonban bármi megtörténhet


A hónap első szerzeménye ez a  szépség volt. Én egyszerűen IMÁDOM Londont, így alig várom, hogy elkezdjem! *-* Nagyon kíváncsi vagyok a könyvre!

Könyvmolyképző Kiadó:

2.) Cassandra Clare: Az angyal (Pokoli szerkezetek 1.)


CC könyveivel már régóta szemezek és most már biztos, hogy a Pokoli szerkezetekkel fogom elkezdeni ezt a hatalmas árnyvadász kalandot! Rettentően örültem, hogy én lettem a szerencsés aki egy instagram nyereményjáték keretein belül hozzájuthatott ehhez a könyvhöz.

3.) Cassandra Clare: A herceg (Pokoli szerkezetek 2.)


Már csak a harmadik rész hiányzik és akkor végre elkezdhetem ezt a trilógiát! :)

Móra Kiadó:

4.) Lizzy Charles: Zűröstül-bőrüstül (Zűröstül-bőrüstül 1.)


Egy facebook-os vásárlás volt ez, és az alatta lévő könyv is! Az eredeti ár töredékéért sikerült hozzájuk jutnom, eszméletlen boldog voltam mikor megérkeztek hibátlan állapotban! :)

5.) Miranda Kenneally: Kivédhetetlen szerelem (Hundred Oaks 1.)


Azt hiszem ez a könyv különösen a kedvencem lesz, hisz itt is fontos szerepet kap a sport! :)

6.) Jen Klein: Rád hangolva


Anyukám a hónapban felhívott, és megkérdezte, hogy milyen LOL-os könyveim vannak. Elkezdte a címeket sorolni, én meg válaszoltam, hogy mi van meg. Ez az egy könyv nem volt meg a felsoroltakból, ő meg megvette nekem! :)

Libri Kiadó:

7.) Stephanie Garber: Caraval (Caraval 1.)


A macskás ajándékozáson Alexa lepett meg ezzel a könyvvel, hálás köszönet érte! <3

Flatiron Books:

8.) Melissa Albert: The Hazel Wood (The Hazel Wood 1.)

 

A könyvet nagyon köszönöm a BASC-nak, ha ők nincsenek nem juthattam volna hozzá! Ez a szépség kívül-belül gyönyörű! A fülszövege azonnal megfogott, nagyon remélem, hogy tetszeni fog! <3

Hát srácok, ennyi lett volna ez a Book Haul bejegyzés. Remélem elnyerte tetszéseteket, és ti is beszereztek pár remek könyvet! ;)

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

2 megjegyzés:

  1. A Londonban bármi megtörténhetet elolvastam és nagyon tetszett! Imádni fogod szerintem!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh! *-* Alig várom, hogy olvassam! Örülök, hogy neked tetszett! <3

      xoxo: Lillsz

      Törlés