péntek, november 19

COVER REVEAL #8 - Rácz-Stefán Tibor: Nincs hozzád hasonló | Lillsz


Sziasztok!

Ismét a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában fog megjelenni Rácz-Stefán Tibor új regénye, a Nincs hozzád hasonló, ennek is hoztam el ma a borítóját! Tartsatok velem!

Őszinte leszek, én picit csalódott vagyok, mivel nem ennek a borításnak szurkoltam, de szerintem a kész könyv majd sokkal jobban fog tetszeni, mint ez a kép, így magában.

Íme a borító:


Fülszöveg:

"Egész életemben csak egy dologra vágytam: egy kedves, vicces és helyes srácra, aki meglátja az embert a plusz kilók mögött, és úgy szeret, ahogy vagyok. 

Most belépett az életembe ez a srác: Kristófnak hívják. Ő az, akiről mindig is álmodoztam. Órákon át tudok vele beszélgetni, úgy csókol meg, hogy attól megőrülök, és mindig képes mosolyt csalni az arcomra. Mellette keltem életre igazán. 

A könyvekben, amiket fordítok, itt jönne el a happy end. Hát, az én életemben a szerelem egy lehetetlen döntéshelyzettel párosul, amiben az egészségem a tét... 

Szívszorítóan őszinte történet arról, hogy mi történik, ha a szív harcba száll az ésszel. 

Mélyedj el benne!"

A fülszöveg alapján abszolút érdekel a történet, hiszen egy olyan szerelmi történetet mutat be, ami nem a külsőségről szól. A szerző Éld át a pillanatot! című regényét már volt szerencsém olvasni, az pedig teljesen megvett magának, így bízok abban, hogy ez sem fog csalódást okozni!

Ha nem ismernéd Rácz-Stefán Tibort, hadd mutassam be röviden:

Rácz-Stefán Tibor 1988-ban született, marketing asszisztens és blogger. Művei kortárs problémákat feszegetnek, olvasmányos, fiatalok számára is érthető formában. Korábbi regényei, a Fogadj el!, a Túl szép, a Szállj a dallal! duológia, a Pokolba a jópasikkal! és az Éld át a pillanatot nagy sikert arattak a hazai könyvpiacon. 
Legújabb regénye, a Nincs hozzád hasonló egy komoly témákat boncolgató, mégis szívdobogtató romantikus történet. 
Az író civilben népszerű könyves blogger, gondolatait havonta több ezren olvassák. Szabadidejében falja a könyveket, és nagy rajongója a minőségi sorozatoknak is.

Kis kedvcsináló idézetek:

„Ha szereted a párod, akkor is kívánod, ha változik a teste, mert a szerelem nem függhet a külsőtől.”

***

„Az élet a harcról szól. Az álmokról, amiket valóra akarunk váltani, a boldogságról, amit elérhetünk, ha teszünk érte.”

***

„A gyengédsége, ahogy velem bánik, a szavak, amikkel megmelengeti a szívemet pedig egyértelmű bizonyítékai annak, hogy tényleg kedvel engem. 
Igen, az övé akarok lenni. 
És azt akarom, hogy ő is az enyém legyen.”

Én el fogom olvasni! Hát ti?

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése