kedd, június 16

Marvel Book Tag | Lillsz



Sziasztok!

Ezen a csodás nyári napon egy nagy kedvenc univerzumom booktag verzióját hoztam el számotokra. Akik ismernek tudják, hogy több, mint egy éve elég erős kötelék alakult ki a Marvel filmek és köztem. Egy-egy unalmas délutánomon bármikor szívesen újranézem a filmeket, illetve várom a legújabbakat! Nagyon köszönöm Lillának és Sárának a kihívást! Lássuk a válaszaim! 

1.) Vasember - Egy könyv, ami több, mint 500 oldal!

Egy pillanatra bajban voltam, hogy nem találok ilyen olvasott könyvet, de aztán megpillantottam Leiner Laura sorozatát, az SzJG-t. A hatodik, hetedik, illetve nyolcadik rész is jócskán meghaladja az 500 oldalt.

2.) Fekete özvegy - Egy fekete borítós könyv!

Stephenie Meyer könyvei elég sötét borítást kaptak, az Alkonyat-ot, a Twilight Sagat mondanám ehhez a ponthoz.

3.) Amerika kapitány - Egy könyv, aminek a története Amerikában játszódik!

Ide először Elle Kennedy könyve jutott eszembe, a The Deal (Az üzlet). 

4.) Skarlát boszorkány - Egy könyv, amiben mágia van!

Hmm.. Harry Potter? Mert abból sosem elég!

5.) Thor & Loki - Egy könyv, ami testvérekről szól!

Róbert Katalin alkotásában, a Válassz engem!-ben kiemelkedik egy testvérpár küzdelme egy harmadik félért. Erről ITT olvasható a bejegyzésem!

6.) Hangya - Egy könyv, amiben állatok szerepelnek!

Eszes Rita könyvében hangsúlyos a róka szerepe, így ide a Rókatündér c. könyvet hoznám. Nem mellesleg, bejegyzés is született a műről! Katt IDE!

7.) Hulk - Kedvenc mesekönyv!

Nem igazán olvasok mesekönyveket, de amikor pöttöm voltam, rendszeresen olvastak fel nekem Hans Christian Andersen könyveiből, azokat nagyon szerettem! 

8.) Tél katonája - Egy könyv, aminek a története hideg helyen játszódik!

Leiner Laura könyve, a Mindig karácsony egy hideg, téli időszakban játszódik. Remélem ez elfogadható válasz. Erről is született ITT értékelés.

Kihívni Kitablar Barby Stark-ot fogom, illetve ha kedved van hozzá, töltsd ki te is nyugodtan!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése