vasárnap, szeptember 8

Hogy telt a nyaram? - Beszélgessünk! #4 | Lillsz


Sziasztok! 


Ebben a bejegyzésben megosztom veletek, mi történt velem az elmúlt két és fél hónapban, avagy hogyan is telt a nyaram. Az érdeklőknek jó olvasást, a többiektől pedig elnézést, hogy egy rendhagyó, és nem egy könyves bejegyzéssel készültem mára. A következő az lesz, ígérem!


Még véget sem ért a tizedik osztály, a barátnőm és én június 13-ától Szántódra utaztunk és megkezdtük életünk első nyári munkáját az ottani Erdészeti üdülőben. Én négy hetet  dolgoztam ott – barátnőm ötöt –, de meg kell hagyni, ez alatt a majdnem egy hónap alatt mindketten rengeteget változtunk, fejlődtünk, felnőttünk. Rengeteg magabiztosságot és barátot szereztem, aminek sokkal jobban örülök, mint a fizunak. A munkáról röviden annyit, hogy elsajátítottuk a pincérkedés fortélyait és a konyhában is eleget sertepertéltünk, a takarításról nem is beszélve! Tudom, hogy ijesztő egy ismeretlen területre merészkedni – gondolok itt azokra, akik még egyáltalán nem dolgoztak –, de őszintén, tiszta szívből ajánlom nektek, hogy akár barátokkal vagy egyedül, de vágjatok bele, hisz egyrészt valahol el kell kezdeni ezt is, másrészt tényleg hatalmasat pluszt adhat az élethez és persze jó kis zsebpénzt, ami mindig jól jöhet!



Mint azt feljebb is említettem, négy hetet dolgoztam Szántódon, ennek oka az volt, hogy közvetlen a negyedik hét után táborozni mentem – lényegében átcuccoltam a szomszédba – Balatonszárszóra. Ez egy 10 napos DUE Médiatábor volt, idén rendezték a 39-ediket. Nekem már tavaly lehetőségem volt részt venni egy ilyenen, mondanom sem kell, annyira megszerettem és élveztem az a kis időt, amit ott töltöttem, hogy idén nyáron is elmentem. Sőt jövőre is megyek! Suliújságunk egyik cikkírója volnék, így találtunk rá erre az egész kis közösségre. Ez egy elég komoly szaktábor, a rengeteg szórakozáson kívül sokat tanulunk szakemberektől, ismert újságíróktól, fotósoktól, tv-sektől. Így akiktől nem áll messze a média világa vagy csak szeretné átélni az év legjobb 10 napját ajánlom figyelmébe katt IDE!



A nyaram további része leginkább a családommal telt, július végén egyszer apukámmal, majd ezután szinte egész augusztusban az unokatestvéreimmel és nagyszüleimmel pihiztem a Balaton parton. Így jobban belegondolva, szinte az egész nyarat a magyar tengernél töltöttem, de iszonyatosan élveztem minden percét! A barátnőim egy részével is sikerült találkoznom, aminek nagyon örültem, iszonyatosan sokat köszönhetek nekik, nagyon szeretem őket!

Összességében az egyik legjobb és legemlékezetesebb nyaramon vagyok túl. Sokat olvastam, sorozatoztam, voltam a szabadban, strandoltam, táboroztam, dolgoztam, lógtam a barátaimmal és blogolni is tudtam.


Nektek hogy telt a nyaratok? Meséljetek!

Szőke fürjeimet, szürkére leváltva, ezt a nagy mosolyt küldöm nektek a sulihoz/munkához. Kitartást!



Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése