vasárnap, október 21

Vi Keeland: A beosztott - Értékelés | Lillsz

Oldalszám: 400 oldal

Megjelenés: 2018

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Ár: 3699.-

Fülszöveg: 

"Amikor az első alkalommal összefutottam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást.
Egy étterem mosdója előtt kuporogtam a folyosón, és épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy mielőbb hívjon vissza valami ürüggyel, mert le akartam lépni a pocsékul sikerült randimról.
Chase hallott minden szót, szajhának nevezett, majd kéretlenül ellátott néhány tanáccsal pasi- és randiügyben. Megmondtam ennek a magas és szívdöglesztően jóképű alaknak, hogy foglalkozzon a saját átkozott ügyeivel, majd visszamentem a dögunalmas partneremhez.
Később – elhaladván az asztalunk mellett – Chase kajánul vigyorgott, én pedig a pimaszul szexi, kemény fenekét bámultam, miközben odament a lányhoz, akivel együtt vacsorázott.
Képtelen voltam megállni, hogy néha lopva ne pillantsak rá erre a beképzelt és lekezelő modorú alakra, aki a terem túlsó végében ült a barátnőjével. Természetesen többször rajtakapott, hogy nézem, és mindannyiszor rám kacsintott.
Amikor ez a szívdöglesztő fazon és a hasonlóképpen szexi barátnője hirtelen ott termett az asztalunknál, megrémültem, hogy ez a jóvágású idegen be akar árulni a pasimnak.
Ehelyett azonban úgy tett, mintha régóta ismernénk egymást, majd leült az asztalunkhoz a párjával, és mindenféle kiagyalt és rám nézve módfelett kínos történettel szórakoztatta a társaságot a nem létező közös gyermekkorunkról.
A fickó – aki mellett addig halálra untam magam – furcsa módon izgalomba jött a tolakodó ismeretlen sztorizásától. Amikor az este véget ért, elváltunk egymástól, én pedig sokkal többet gondoltam erre a vonzó idegenre, mint azt valaha is be merném vallani. Még annak ellenére sem voltam képes kiűzni a fejemből, hogy tudtam, sosem látom újra.
Úgy értem, mi az esélye annak, hogy csupa véletlenségből ismét belefutok valakibe egy nyolcmilliós nagyvárosban?
A véletlen mégis úgy hozta, hogy egy hónap múlva ez a szexi pasi lett az új főnököm…"


Értékelésem: (SPOILER MENTES!)


Köszönöm az olvasási lehetőséget az Álomgyár Kiadónak! <3



Micsodaaa vééég! Ez nem ér! Mintha az én könyvemből hiányzott volna pár oldal. Úgy olvastam volna még! De számomra így is tökéletes volt! :)

Reese és Chase egy olasz étteremben találkoznak először, ahol mindkettejüknek randija van, de nem egymással! Az előbbi partnere igen unalmas, nem jön be a nőnek a férfi viselkedése, így próbál megszökni a randiról. Wc-re hivatkozva kimegy, és barátnője segítségét kérné, de ő éppen nem elérhető. Chase ugyanúgy a mosdók előtt áll, mint Reese, így kihallgatja a másik fél minden szavát, sőt még undokul be is szól neki. Az est hátralévő része mégis úgy alakul, hogy négyen, a két pár közös asztalnál köt ki, ahol Chase hatalmas lódításokat talál ki a nőről. Reese-nek nem meglepően imponál a férfi viselkedése, hamar vonzódni kezd hozzá. A "dupla randi" után több helyen is összefutnak, de Reese soha nem gondolta volna, hogy ebbe az új munkahelye is bele fog számítani, de kiderül, hogy Chase lesz az új főnöke, így értelmet is nyer számunkra a cím. A vonzalom kölcsönös, Chase is érzi, amit a nő, de meg van sebezve. Ki gondolta volna, hogy ez egy közös tulajdonság mindkettejük életében?

Őszinte leszek! Ha a barátosném nem győz meg, hogy olvassam el a könyvet, lehet nem tettem volna. Hogy miért? Igazából fogalmam sincs, valahogy nem vonzott. De ó, te jó ég! Milyen jól tettem, hogy olvastam! Nagyon-nagyon szerettem!

Tetszett, hogy a női szemszög volt a fő szál, ez végig a jelen volt – könnyebb is volt olvasni, hisz' egy nővel egyszerűbb azonosulni –, a férfié pedig apránként volt adagolva, ilyenkor az ő múltjába nyerhettünk betekintést.

Az oldalak csak fogytak és fogytak, egyszer csak azon kaptam magam, hogy végeztem a könyvvel. A lezárás azonban picit váratlanul ért, én személy szerint még pár oldalt írtam volna folytatásként, de elfogadtam az írónő döntését, miszerint ő így szerette volna lezárni a sztoriját. Imádtam az Vi Keeland szókimondó stílusát, hogy nem lacafacázott, a karakterei is kimondták kerek perec, amit gondoltak. Főleg – most lepődj meg – Chase. Szerelembe estem a könyvnek köszönhetően, köszönöm az élményt!

Erősen 18+ -os olvasmány, így ennek a korosztálynak, vagy azoknak ajánlom, akik már elég érettnek érzik magukat ehhez a tartalomhoz. Csodaszép szerelmi történet, szem több helyen nem marad szárazon!



Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Chase, aki iszonyúan szexi, haláli egy pasi! Minden egyes "Mogyis Kosárka" becézgetésnél sírtam a röhögéstől! xD Meg persze... a csúcs, macsó külső alatt egy igen csodás ember is lakozik!

Reese, akinek imádtam a bőrében lenni! Minden döntésével egyet kellett értenem, nagyon szeretem mint női karaktert.


Kedvenc részek:

Az összes blöffölős jelenet. Az egyik legjobb húzás volt a könyvben! Az olvasó odáig van, legalábbis én! :D Meg persze a végén az a jelent... Tudjátok, igen az!


Kedvenc idézetek:

"A félelem nem akadályozza meg a halált. De lehetetlenné teszi az életet."

***

"Félni azt jelenti, hogy hagyod, hogy a félelem uralja és irányítsa az életedet, és megakadályozza, hogy azt tégy, amit akarsz. Amikor viszont félsz, de szembenézel a félelemmel és úgy élsz, ahogy akarsz, az a bátorság."

***

"– Néha az ember nem is tudja, mi hiányzik neki, míg rá nem talál hirtelen."



Borító: 5/3

Ehm, igen. Nem tudom! Félre ne értsétek, nincs semmi bajom a félmeztelen fickókkal a borítón, sőt! De itt valahogy, ehm... Nem a kedvencem sajnos!


Pontozás:

Mééég ilyen könyveket! Az tuti, hogy olvasni fogok még a szerzőtől, engem teljesen meggyőzött! Reese és Chase története rabul ejti az olvasókat, és még a könyv végén is nehezünkre esik elengedni őket. Erotikus műfaj kedvelőinek kötelező olvasmány!



Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése