péntek, augusztus 31

Vége a nyárnak, irány a suli! - Könyvajánló #5 | Lillsz



Halihó!



Sajnos véget ért ez a nyár is, hamarosan kezdődik az iskola. Remélem mindenki kellően kiolvasta magát, de ha nem, az sem baj. Most is elhoztam nektek azokat a könyveket, amik remélhetőleg meghozzák a kedveteket a suli mellett az olvasásra. Jó csemegézést!



1.) J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve


Meglepve észlelem, hogy még egy ajánlóban sem szerepelt Rowling remekműve, ezen ideje változtatni! Hozzám nagyon közel áll a film- és könyvsorozat, és mivel az ifjú varázstanoncok is ősszel kezdik tanulmányaikat a Roxfortban, így szerintem kifejezetten izgalmas lesz ebben az időszakban olvasni a köteteket, vagy azok valamelyikét.

2.) Baráth Viktória: Az igazság nyomában




Bár a könyv csak szeptember 27-től érhető el számotokra, én mindenképpen tudom ajánlani Viki hamarosan megjelenő regényét, hisz' elképesztő stílusa van! Az írásai teljesen kiszámíthatatlanok, letehetetlenek, utánozhatatlanok, egyszerűen KIHAGYHATATLANOK! Higgyetek nekem! ;)

3.) Krausz Emma: Osztálykép


A kedvenc LMBT témájú könyvem, meleg szívvel még mindig sz*r a humorom ajánlom mindenkinek! <3 
(Az értékelés hamarosan olvasható lesz a blogon!)

4.) V. E. Schwab: Viszály


A napokban ezt a könyvet is sikeresen befejeztem. Életem első Schwab regénye, de imádtam! Egyből megfogott az írónő stílusa. Ha egy kis nyomozós thrillerre vágytok az idén ősszel, akkor csak hajrá, jó olvasást ehhez a műhöz! :)

5.) Jen Klein: Rád hangolva


Ha egy könnyed, romantikus kis olvasmányra vágynátok, ez a könyv tökéletes lehet számotokra! Rövid, humoros, aranyos és nem mellesleg a suliban játszódik. Merüljetek el ti is a LOL könyvek világában! <3

6.) Tillie Cole: Ezer csók


Utolsónak pedig az Ezer csókot választottam, hiszen nálam is nagyon várólistás, de csak jókat hallani róla. Ha minden igaz, a jövőben én is elfogom olvasni, így várható lesz egy értékelés róla. Közeli ismerőseim tapasztalatai alapján még annyi, hogy százas zsepi szükséges ennél a műnél, hát én már felkészültem. Ti?

Ezek lettek volna az idei őszi ajánló könyvei. Szerintetek kihagytam valamit? Ti mit terveztek idén ősszel olvasni?

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése