kedd, június 19

Nyári kötelezők - Könyvajánló #4 | Bogi és Lillsz


Sziasztok!^^

Itt a nagy meleg, a június és nekünk teljesen kiment a fejünkből, a közös ajánló, de szerencsére sokat nem késtünk vele. Reméljük valamelyik ajánlásunk elnyeri annyira a tetszéseteket, hogy elolvassátok őket a nyáron. Számunkra ezek az elengedhetetlen, amolyan "kötelező olvasmányok". Jó csemegézést!


 1.) Leiner Laura: Bábel


Oké-oké. Megint Leiner Laura és egy Bábel. Mondjatok bármit, de azt nem mondhatjátok, hogy nem az egyik legtökéletesebb olvasmány nyáron, mert az! *-* Nekem, nekünk legalábbis, nektek is ajánljuk, hogy csak olvassátok újra, vagy aki még egyáltalán nem vette kézbe akkor most tegye meg! ;)

2.)Simone Elkeles: How to Ruin a Summer Vacation - Tönkretett vakáció (Hogyan tegyük tönkre? 1.)


Ezt a könyvet még nem volt alkalmam olvasni, nyárra tervezgettem, hisz igen summer feeling-ű. Elég vegyes értékeléseket olvasni róla, majd most az idén kiderül én mit gondolok róla! :)

3.) Helen Hoang: A szerelem egyenlete


Nem mondanám egy kifejezetten nyári olvasmánynak, de nem is olyan régen jelent meg az Álomgyár Kiadó gondozásában, és engem teljesen lenyűgözött! *-* Itt olvashatjátok róla az értékelésemet!

4.) Kasie West: A távolság relatív


Még egy könyv, amit MÉG nem olvastam. A Menő Könyvek gondozásában jelent meg, a következő olvasmányom nagy valószínűleg ez is lesz. A fülszöveg és a gyönyörű borító is igen felkeltette az érdeklődésemet! :)

Köszönjük Lillának ezeket a fantasztikus könyveket, innentől az ajánlót átveszem.^^

1.) Morgan Matson: Páratlan nyár



Rögtön egy olyan könyvvel kezdem, amit még nem olvastam, viszont borító, és fülszöveg alapján elég nyárias hangulata van, szóval ajánlom, és hamarosan én is biztos elkezdem! :D

2.) Stephanie Perkins: Anna és a francia csók



Szerintem Stephanie tollából létrejött Anna és a francia csók az egyik legjobb olvasmány a szünetre. Igazi kis limonádé, kikapcsoló, romantikus, és vicces. :) Hamarosan tervezem is újraolvasni, értékelés várható róla. ;)

3.) Elle Kennedy: Az üzlet



Elle Kennedy könyvét muszáj volt beraknom. Ez a történet valami hihetetlenül humoros, és romantikus. Imádtam, és ez meg is látszik, úgy 1 nap alatt ki is olvastam... xD ♥

Nagyon ajánlom! ♥

4.) Cassandra Clare - Holly Black: A vaspróba



Így a poszt végéhez érve, egy fantasy könyv kihagyhatatlan, ez pedig A vaspróba lenne. Szerintem nagyon jó kis mű, tele humorral és persze izgalmas cselekménnyel. :)

Reméljük, hogy valamelyik könyv elnyeri a tetszéseteket, írjátok meg kommentben hogy Ti miket terveztek olvasni a nyáron! ;)


xoxo: Bogi és Lillsz

2 megjegyzés:

  1. "Holly Black: A vaspróba" című könyvet fogom elolvasni,mivel szeretem a fantasy témájú dolgokat és a rövid,ám tömör vélemény meghozta a kedvemet hozzá+valami jó könnyvel szeretném elkezdeni a könyv olvasó karrieremet :D Köszi az ajánlást! :3 :D

    VálaszTörlés