hétfő, augusztus 3

NYEREMÉNYJÁTÉK! - 3. Blogszülinap | Lillsz


Sziasztok!

Már három éve, hogy augusztus elsején megnyitotta, az akkor még Bookworm's Bookshelf néven futó oldal a kapuit, majd másodikán pedig kikerült az első bejegyzés. Hihetetlen, hogy ennyi idő alatt mennyire megnőttek a számok, az olvasók és a posztok. Hálás vagyok minden kattintásért, olvasásért és kommentért, amit az elmúlt években kaptam tőletek. Mint ahogy az már szokássá vált, egy kisebb-nagyobb nyereményjátékkal kedveskedek nektek az ünneplés alkalmából.

A NYEREMÉNY:

- Egy szabadon választható könyv, 3500 forint értékig
- Apróságok (könyvjelző, levél, csoki, stb.)

MIT KELL TENNED, HOGY MEGNYERD A CSOMAGOT?

- Légy rendszeres olvasója a blognak (írd meg, hogy milyen néven követsz!)
- Hagyj egy kommentet, amiben leírod, hogy jelentkezni szeretnél és az e-mail címed, hogy fel tudjam venni veled a kapcsolatot, ha te nyertél

+ESÉLYEK

- Ha lájkolod a facebook oldalamat
- Ha bekövetsz az instagram-on

Amennyiben teljesíted, teljesítetted ezeket a feltételeket is, írd meg kérlek, hogy milyen felhasználóként tetted ezeket.

PÉLDA:

Szia Kozma Lilla néven követlek és szeretnék jelentkezni a nyereményjátékodra. Az alábbi az e-mail címem: kozmalilla2002@gmail.com . (Ha teljesítetted a plusz esélyeket is, akkor tovább:) Kozma Lilla néven lájkoltam a facebook oldalad és @kozmaalillaa néven követem az instagram fiókod.

Ha valamit kihagysz (a neved, amivel követsz, e-mail címed, esetleg plusz esélyek), nem tudlak, vagy nem annyiszor felírni a táblázatomba. 3x tudok egy embert felírni, ha mindent teljesít.

Bocsánatot kérek, ha picit szájbarágósan fogalmaztam, de az elmúlt évek tapasztalatai alapján nagyon sokszor, sokan kihagytak lényeges dolgokat, így nem tudtam elfogadni a jelentkezésüket. Jelezni fogom, ha felírtalak, vagy ha valamit kihagytál.

Szeptember elsején zárom a jelentkezést, utána sorsolok! A szerencsést e-mailben keresem fel és facebook-on teszem közzé nevét, mint a játék nyertesét.

Sok sikert!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

48 megjegyzés:

  1. Gratulálok! 😊
    Jenei Daniella Fanni néven követem a blogod, szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra 😊 jeneifannidaniella@gmail.com
    Fanni Jenei néven kedvelem a Facebook oldalad, és ugyanezen a néven követlek az Instagramon:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  2. Szia! Bárány Petra vagyok, Petra Bárány néven vagyok rendszeres olvasód, valamint Bárány Petra néven kedvelem a Facebook oldalad, instagrammon petrus_024 néven vagyok a követőd. Az email címem: baranypetra24@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  3. Szia!

    Luthien Lovemagic néven követlek, és már régóta olvaslak. Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékodra. Boldog blogszülinapot! :) Mail címem: luthienlovemagic@gmail.com Benkő-Szabó Zsanett néven like-oltam a Facebook oldaladat és @luthienlovemagic néven követlek instán.

    Üdv: Zsani (LL)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  4. Szia! Gratulálok! Én is szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Fekete Flóra néven követlek, az e-mail címem: floramarta@gmail.com, Flóra Fekete néven lájkoltam a Facebook oldalad, és @floramarta néven követem az Instagram fiókod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  5. Szia!
    Eszter Sz. Tóth néven követlek, esterke89@gmail.com a mailcímem, és instán is követlet @sztoth.etti néven ;)
    Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  6. SZia! :) Először is köszönöm szépen a lehetőséget! :) Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    Barbara Nagy néven követlek a blogon, barbye4.0@gmail.com az e-mail címem, Barbara Nagy néven lájkoltam a facebook oldaladat, és @barbye_007 néven követelk az instán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  7. Szia Nikolett Szabó néven követlek és szeretnék jelentkezni a nyereményjátékodra. Az alábbi az e-mail címem: szabonik007@gmail.com . Nikolett Szabó néven lájkoltam a facebook oldalad és @nikolett_szabo néven követem az instagram fiókod.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  8. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra, Kovács Zsuzsa Kitti néven követlek. Az e-mail címem: 12kzsk.mobil@gmail.com. A facebookon majdnem ugyanazon a néven likeoltalak, mint amin a blogodat követem, csak még egy Henczné is van a nevem előtt :) Instán pedig k.zs.k néven követlek. Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  9. Szia! Katalin Sz néven követlek és szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    Email:katalin.szell@freemail.hu
    Facebookon https://www.facebook.com/katalin.szell.37 néven követlek,instán pedig katalin7711 néven.
    Köszi,a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  10. Szia! Nata neven kovetlek. Molyon elkuldtem FB-s nevem es a mail cimem. Igy is elfogadod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  11. Szia! :) Szeretnék jelentkezni a játékra! Lil22 néven követem a bogod, az email címem :22.nagylilla@gmail.com. Facebookon Lilla Nagy néven likeollak, Instagramon pedig lilla_nagy22 néven. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  12. Gratulálok! :)
    Alexa Reddemon néven vagyok feliratkozva a blogodra. Facebookon pedig Kovács Alexa néven követlek, instán pedig _book_demon_-ként.
    Ha esetleg én lennék az a szerencsés, aki nyer elérsz szerintem bárhol, de azért leírom az emailem: alexareddemon@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  13. Először is, nagyon boldog blogszülinapot! Csak így tovább, szuperek az értékeléseid és különösen szeretem a sorozatos cikkeidet.
    Szeretnék jelentkezni a játékra :D
    Réka néven vagyok az olvasód, ha minden igaz :'D
    Az emailem pedig: pepitakastely@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  14. Először is, nagyon boldog blogszülinapot! Csak
    Csak így tovább, szuperek az értékeléseid, már elég régóta követem a blogodat, és nagyon szeretem. Csak gratulálni tudok, és mindent megérdemelsz, hiszen tényleg az egyik legjobb könyves bloggal rendelkezel.
    Szeretnék jelentkezni a játékra :D
    Enikő Doma néven vagyok az olvasód, ha jól tudom :)
    Az emailem pedig: doma.enike@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget. ❤

    VálaszTörlés
  15. Szia! Gratulálok! Rendszeres olvasód vagyok Kiss Bogi néven, és ezen a néven kedveltem a facebook oldalad. Instán boglarka169 néven követlek. Az email címem kissbogi123@gmail.com. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  16. Szia! Gratulálok! Kádár Katalin Imola néven követlek a blogodon, ugyanezen a néven a facebookon. Emailcímem:makacska82@yahoo.ca (canada). Instagrammom nincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  17. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. Noémi Petik néven vagyok a blog rendszeres olvasója és Facebookon is ugyanezen a néven kedveltem az oldalt. Instagramon pnoemi1996 néven követtelek be. Email címem: petik.noemi@gmail.com. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  18. Szia!
    Boldog Blogszülinapot! :) Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra, már régebb óta rendszeres olvasó vagyok a blogon (Viktória Móczár néven). Az e-mail címem: viktoria.moczar@gmail.com. A facebook oldaladat szintén Viktória Móczár néven kedveltem, illetve Instagramon @viktoriamoczar néven követlek. :) Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  19. Szia!Gratulálok!Szeretnék jelentkezni a játékra.Krisztina Steppán néven kedvelem az oldalad és olvasom a könyvértékeléseid.Az instagramon is követlek,úgyanezen nével vagyok ott is.Email címem:lepedocica@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  20. Szia!
    A blogodra Ruby Zs-B néven vagyok feliratkozva.
    A Facebook oldalad Zsigmond-Bárdos Melinda néven követem.
    Az Instádat pedig iamrubysaw néven.
    Az e-mail címem: zsbmelinda89@gmail.com
    Köszönöm szépen a lehetőséget és Boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  21. Szia! Köszönöm a lehetőséget! Révészné Kovács Emese néven követlek és szeretnék jelentkezni a nyereményjátékodra. Az alábbi az e-mail címem:kozvacsmesi92@gmail.com . Révészné Kovács Emese néven lájkoltam a facebook oldalad és @rnekovacseme néven követem az instagram fiókod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
    2. Most látom, hogy elírtam az email címem... jellemző rám :D
      Helyesen: kovacsmesi92@gmail.com

      Törlés
  22. Kedves Lillsz!

    Először is Boldog Blogszülit!

    Másodszor pedig a játékra is jelentkeznék a mélcímem: kisscsillag.sz@gmail.com . Csillag Kiss néven vagyok a rendszeres olvasód, illetve a facebook követőd szintén ezzel a névvel (Csillag Kiss). Az IG-on kisscsillag.sz névvel (mily meglepő) követlek.
    Szép napot!
    Cross fingers!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  23. Szia! Som Mer néven követlek (asszem', de lehet hogy Shady-t ír) és szeretnék jelentkezni a nyereményjátékodra. Az alábbi az e-mail címem: itsrealshady@gmail.com. Fekete Lilla néven lájkoltam a facebook oldalad és @lilam00n néven követem az instagram fiókod.
    Köszönöm a lehetőséget és boldog blogszülinapot kívánok ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés
  24. Szia! Köszönjük a lehetőséget és gratulálok ehhez a 3 évhez! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra. Adél Dani néven követlek,ugyanezen a néven lájkoltam a facebook oldaladat, illetve Instagrammon adel.dani7 néven követlek. Email címem: adel.dani1216@gmail.com.
    Nagyon tetszik a blogod és további sok sikert kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, felírtalak! ;)
      Sok szerencsét!

      Lillsz

      Törlés