péntek, június 8

Májusi Book Haul #7 | Lillsz

Halika emberek!

Megint, mint eddig már megszokhattátok, késtem a book haul bejegyzéssel, de ez van, remélem most is megbocsájtjátok. :P Ha az áprilisi hónapom -plusz a március két könyvvel- durva volt, akkor gondolhatjátok, hogy milyen nagy számmal zártam az mostani előző hónapot. Én tényleg próbáltam visszafogni magam, és ha azt vesszük, akkor ez sikerült is, hisz ezeknek a szépségeknek a többsége javarészt vagy ajándék, hisz május 16-án ünnepeltem a 16. szülinapomat, vagy reci. Mindenesetre 17 könyv talált új otthont a könyvespolcomon. Apropó otthon... jó lenne egy harmadik is, mert már kezdek bajban lenni, HOVA FÉR ENNYI KÖNYV? De sok a szöveg, és amúgy is ez az én problémám, úgyhogy ti csak csemegézzetek, hátha valamelyik nektek is megtetszik és a végén nálatok is kiköt az adott példányból egy darab! ;)


Könyvmolyképző Kiadó:

1.) Kelley Armstrong: The Awakeing - Az ébredés (Sötét Erő Trilógia 2.)


Tíra drágaságom  -igen, itt is megemlítettelek :P- lepett meg ezzel a szépséggel, bár számítottam, hogy ezt fogom kapni! *-* Még nem sikerült elkezdenem a trilógiát, lehet majd miután meglesz a harmadik kötet, mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok! ^^

2.) Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses - Tüskék és rózsák udvara (Tüskék és rózsák udvara 1.)


Az idén is részt vettem a szülinapi ajándékozáson, és a csomagban Ő lapult! SJM-től még semmit nem olvastam, de jó pár könyve van a polcomon, lassan ideje lesz. Majd mindenképp, ha elkezdem és végzek is a TOG-gal akkor folytatom vele a sort.

3. Sarah J. Maas: The Assassin's Blade - Az orgyilkos pengéje és más történetek (Üvegtrón 0,5)


Na igen... Ha elkezdem a sorit, akkor ezzel a történettel szeretnék kezdeni, így kötelező volt beszerezni! :D

4.) Maggie Stiefvater: Lament - A Látó szerelme (Tündérdallam 1.)


Szeretetpéldányos könyv volt a második része a sorinak, így beszereztem -a szülinapi pénzemnek hála- az első részt.

5.) Rachel Hawkins: Demonglass - Démonüveg (Hex Hall 2.)
6.) Rachel Hawkins: Spell Bound - Megbűvölve ( Hex Hall 3.)


Hirtelen felindulásból tettem bele a kosaramba ezt a két könyvet, de eddig még nem bántam meg, remélem később sem fogom.

Álomgyár Kiadó:

Köszönet a könyvekért a kiadónak! <3 

7.) Baráth Viktória: A főnök nagy napja



Ezt a rövid novellácskát maga az írónő, Viki küldte el nekem dedikálva! *-* Innen is ezer hálám érte. <3 Sikerült is elolvasnom, nagyon, de nagyon tetszett! Jó volt Ryan szemszögéből olvasni a történetet.

8.) Budai Lotti: Shirzan szerelme (Ágyas és úrnő 1.)



Lottitól még nem volt szerencsém olvasni, ahogy történelmi romantikus könyveket sem vettem kézbe még. Ez az egyik olyan mű, ami igencsak felkeltette az érdeklődésemet, kíváncsian várom, hogy milyen lesz! ^^

9.) Anne L. Green: Ördögi kísértés



ANG az idei év egyik nagy kedvence, már most, pedig csak egy könyvét olvastam. A sötétség fogságában hatalmas favorit, ez a drágaság se lesz sokáig olvasatlan!

Athenaeum Kiadó:

Köszönet a kiadónak a könyvekért! <3 

10.) André Aciman: Szólíts a neveden



Az első LMBTQ témájú könyvem, és OMG! Jelenleg is olvasom, kb. 50 oldal van vissza, így az értékelés hamarosan érkezik is!  Eddig nem nagyon van okom panaszra, aranyos kis történet!

11.) Szurovecz Kitti: A sokszívű



Ez a regény már a megjelenés pillanatában felkeltette az érdeklődésemet, kíváncsi vagyok milyen lesz.

Ventus Libro Kiadó:

 12.) V. E. Schwab: Egy sötétebb mágia (A mágia árnyalatai 1.)



Drága Pintyemmel volt szerencsém május közepén találkozni, és akkor cseréltünk egy-egy könyvet. Én ezt kaptam, Barbi az Outlander-t. :P <3

Gabo Kiadó:

13.) Kiera Cass: A koronahercegnő (A Párválasztó 4.) 



Már régebben volt szerencsém olvasni a könyvet, de saját példányom még nem volt, így mindenképpen beszerettem volna szerezni egyet! *-*

Fumax Kiadó:

Köszönet a kiadónak a könyvért! <3

14.) V. E. Schwab: Viszály (Az elvetemültek 1.)



Azt hiszem eljött az idő, hogy VES könyvet is olvassak! ;)

Móra Kiadó:

15.) Cookie O'Gorman: Kamuzások, kavarások



Az én LBFF-em lepett meg ezzel a könyvvel szülinapomra! ^^ Imádom a LOL-os könyveket, alig várom, hogy ezt is elkezdjem! <3

Twister Media:

Köszönet a könyvért a kiadónak! <3

16.) Krausz Emma: Osztálykép



Az LMBTQ téma igen megtetszett, nem kérdés, hogy szeretnék-e még olvasni ebben a témában. Az írónő meg magyar, úgyhogy  mi az, hogy?! :)

XXI. Század:

17.) Naomi Alderman: A hatalom



Én magam is feminista vagyok, nem kérdés, hogy szerettem volna olvasni a könyvet! :) Május utolsó napján volt a gálánk, ahol előadtam saját femináci szerzeményem. Anyukám ezzel okozott örömet számomra mikor hazaértünk! *-*

Oh, God! Van itt még valaki? :D Ha igen, komolyan le a kalappal előtted, hisz giga-mega hosszú lett ez a bejegyzés. xD Nem ígérem, hogy a júniusi rövidebb lesz, de majd meglátjuk!


Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

4 megjegyzés:

  1. A könyvespolchiánnyal én is küzdök... Mondjuk most direkt beígértem magamnak, hogy nem veszek túl sok könyvet, de na. :D A májusi beszerzéseid közül vannak nagyon kívánságlistásak, majd tudósíts. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgyse fog sikerülni! :'D Én is mindig veszek, pedig nem kéne már lassan. Nem ennyit. :'''D
      Mindenképpen! <3

      xoxo: Lillsz

      Törlés