szombat, június 1

Hová tűntem? - Beszélgessünk! #3 | Lillsz


Sziasztok!


Ma egy igencsak rendhagyó bejegyzéssel érkeztem hozzátok, ami azt fogja boncolgatni, hogy mégis hol a fenében voltam idáig, illetve azt, hogy a jövőben mire lehet számítani tőlem a platformon. Szerintem nem is koptatom felesleges tovább a klaviatúrát, jöjjön aminek jönnie kell!



Először is fontosnak tartom leszögezni, hogy ez a bejegyzés azért született, hogy azon kevesek, akik rendszeresen olvasnak, tudjanak arról, hogy nem hagytam abba az olvasást és az írást, illetve élek, jól vagyok, csak egy kicsit eltűntem. Szóval legfőképpen ez most nekik szól!

Az idei teljesítményemre nem vagyok túl büszke, ezzel együtt ez a 12. bejegyzésem idén és már június (!) van. A tizedik osztály nem a világvége, de sajnos eljött a tipikus év végi hajtás, illetve hozzátartozik ehhez az egészhez még az is, hogy az olvasás szeretete mellett olyan szinten bekúszott a sorozatmániám, hogy jelenleg függőséget érzek egy-egy széria iránt. Talán most kezdem megtapasztalni, hogy milyen érzés úgy igazán egyedül vezetni egy ilyen oldalt és mivel igen lelkiismeretes vagyok, elég rosszul érzem magam, hogy elhanyagolom azt a hobbit, amit igencsak imádok: ezt az egész környezetet! Nem hogy ezért erőre kapnék, inkább alig veszek a kezembe valami olvasnivalót. Ez rettentően bosszant, de tehetetlennek érzem magam!

Mivel elkezdődtek a nyári hónapok, az ember azt gondolná, hogy majd – mint minden évben – szabályosan falni fogom a könyveket, de az idén, már előre látom, hogy ez máshogy lesz. Dolgozni fogok. Nyári munkát fogok vállalni egy teljes hónapon át az egyik barátnőmmel, így fogalmam sincs, mikor fog rendes időm lenni egy kis lazításra, pihenésre úgy, hogy közben őt se zárjam ki teljesen. Mindenesetre igyekszem olvasni (most is mindjárt végzek egy könyvvel) és bombázni titeket bejegyzésekkel. Már most is van 1-2 a tarsolyomban, de még nem éreztem kellő késztetést arra, hogy meg is osszam veletek ezeket.

A jövőben mindenképpen érkezek értékelésekkel, ajánlókkal és tagekkel, illetve... említettem a sorozatokat. Mit szólnátok egy olyasfajta rovatra, melyben ezekről írok, ezeket ajánlom? Tudom, hogy nem feltétlen könyves témájúak, de ez a blog arról is szól, amilyen vagyok, amiket szeretek, amit képviselek. Vevők lennétek rá? Kommentben várom a válaszaitokat!


Remélem hamarosan már teljesen visszatérek hozzátok! Addig is legyetek jók és legalább TI olvassatok sokat! 

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

6 megjegyzés:

  1. Igeeeen!*-* Írj sorozatokról is! Hiszen az is te vagy, ez meg a te nagyszerű oldalad!❤

    VálaszTörlés
  2. Én is szívesen olvasok tőled, egy apró megjegyzés, hogy a klaviatúra magyarul billentyűzet. Ne haragudj ezért, de engem módfelett idegesít az idegen szavak használata, akkor amikor pontosan ismerjük a magyar megfelelőjét. Mégegyszer ne haragudj ezért. Köszönöm. Amúgy gratulálok és várom az ajánlásaidat könyvek és sorozatok terén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Tisztában vagyok vele, hogy ez egy német szóból származik, de itthon is nagyon sokan használjuk a "magyarosított verziót". Én több idegen kifejezést, szót használok, nagyon szeretem őket szimplán azért, mert színesebbé teszik a szókincsemet! :)
      Köszi!

      Lillsz

      Törlés