szerda, október 28

Kávé Book Tag + Tchibo kávéfőző tesztelése | Lillsz


Sziasztok!

Egy kávés booktag szerűséggel készültem ma, illetve a bejegyzés végén egy teszteléssel, így remélem, hogy végigolvassátok ezt a kis rövidke szösszenetemet. Vészesen kezdek kifogyni az ötletekből, de igyekszem tartani magam a saját tervemhez, miszerint havi 3 írással látlak el benneteket, remélem még jó ideig tudom ezt hozni. De nem pazarlom a sorokat, kezdjük!

1.) FEKETE KÁVÉ - Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni, de utána nem tudod letenni:

Számomra ilyen talán a Lehullott csillagok volt, amit először kissé döcögősen olvastam, de utána teljesen beszippantott. Amie Kaufman és Meagan Spooner kettőse nem semmi könyvet hozott össze, szívből ajánlom!

2.) BORSMENTÁS MOKKA - Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend:

Nekem nagy kedvencem volt Dickens Karácsonyi ének c. kötete, amit még 4 éve olvastam utoljára. Már érik egy újraolvasás, így megeshet, hogy az idén újra kézbe veszem. 

3.) FORRÓCSOKI - A kedvenc gyerekkönyved:

Amikor kisebb voltam, a nagymamám rengeteget olvasott nekem, meghatározó volt Lakner Artúr könyve, az Édes mostoha, de Fazekas Anna verseskötete, az Öreg néne őzikéje is belopta magát a szívembe és azóta is ott van.

4.) DUPLA ESZPRESSZÓ - Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt:

Sok ilyet tudnék hozni, de ami egyből az eszembe jutott, az Kiera Cass trilógiája, ami az A Párválasztó. A hetekben gondolkodtam, hogy ezt is ideje lenne újra fellapozni, így ha lemegy ez a szörnyű tanulós időszak, biztos megejtem.

5.) STARBUCKS - Egy könyv, amit mindenhol látsz:

Jelenleg a Meseország mindenkié c. kötetet látom mindenhol is, de sajnos nem a legszebb reklám kíséretében. A Labrisz kiadónak hála, hozzám is jutott egy példány, így a következő olvasmányom biztos ez lesz.

6.) A TÖKÉLETES KEVERÉK - Egy könyv vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes:

Ide Baráth Viktória könyvét hoznám, A főnök-öt. Viki mindig is a szívem csücske lesz, elképesztő könyvei vannak, számomra szerelem az összes, már persze, amiket olvastam. (Bár a többitől sem félek, hisz eddig is mindig megugrotta a szintjét.) Ezt a művét nem sokkal a megjelenése után volt szerencsém olvasni és azt kell mondanom, imádtam! Fájt, összetörte a szívem, de ezzel együtt meg is olvasztotta azt.

7.) HOPPÁ! VÉLETLENÜL KOFFEINMENTESET KAPTAM! - Egy könyv, amitől többet vártál:

Nagy csalódásom, amit azóta is emlegetek az Idol, Kristen Callihan-tól. Nem is ragoznám sérelmeimet, IDE kattinva olvashatjátok az ezer éves értékelésemet róla.

A bejegyzése booktag része itt véget is ért, most picit a Tchibo Cafissimo kapszulás kávéfőzőről és kapszulákról szeretnék szót ejteni, ugyanis a  trnd -nek hála, lehetőségem nyílt kipróbálni ezeket.


Nagy meglepetésként ért, hogy engem is beválogattak a tesztelők közé, és bár megfogadtam, hogy kifejezetten könyves tartalmakra fogom építem a blogom (mondjuk van pár rovat, ami, nem ezekre épül)  most mégis, teljesen más vizekre eveztem. Próbáltam nem kifejezetten egy ilyen posztot készíteni, így összekapcsoltam a hasznost a kellemessel, így jött létre a booktag és a tesztelés, mint poszt.

Ez alatt a két hét alatt rengeteg új kávéízt volt lehetőségem megkóstolni és hát magát a kapszulás kávéfőzőt kipróbálni. Soha nem volt ilyesfajta kávéfőzőnk, nem ehhez szoktunk hozzá, de nagyon megszerettük és azóta +2 ízt is megvásároltunk, a hat doboz mellé, amiből nem sok maradt. A kedvenceim Caffé Crema (Barista Edition), ennek Espresso változata és a Columbia. Legkevésbé pedig a karamellás ízlett (de anyukámnak például az lett a kedvence). A kávéfőzőt nagyon egyszerű használni és tisztítani, nem nagy eszközről van szó, ami kis helyen is elfér, nem mellesleg több színben kapható, így mindenki megtalálja a magának tetszőt.

Szívből ajánlom a kávéfőzőt és a kapszulákat, hisz teljesen jó árban kaphatóak, így aki váltani szeretne és van rá lehetősége, hajrá.

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

2 megjegyzés:

  1. Jó ötlet! A Karácsonyi ének újraolvasása részemről is esedékes.Kösz, Lillsz!

    VálaszTörlés