vasárnap, július 26

Vegyétek és vigyétek a vászontasikat! | Lillsz


Sziasztok!

Egy rendhagyó bejegyzéssel érkeztem, ugyanis szeretném figyelmetekbe ajánlani egy kedves barátnőm magántevékenykedését, ugyanis mesés vászontáskákat gyárt egyes-egyedül. Már én is "leadtam a rendelést", de gondoltam ne csak én gyönyörködjek majd alkotásában, hanem legyen lehetőségetek nektek is megismerni, használni táskáit. Egy rövidke interjút készítettem vele. Jó olvasást hozzá!

Hogy jött az ötlet, hogy vászontáskák gyártásába kezdj?
A karantén elején teljes mértékben magával ragadott az unalom és semmittevés. Nem igazán találtam olyan elfoglaltságot, amivel le tudtam volna kötni magamat. Egyik nap átmentem a nagymamám régi házába, ahol találtam egy kevés, ócska vászonanyagot. Gondoltam ne vesszen kárba, próbálkozzunk meg valami kevésbé nehéz minta rávarrásával. Ez a minta nem más volt, mint Cory Monteith körvonala, aki mellékesen az egyik kedvenc színészemmé vált az elmúlt időszakban. Ezek után előszedtem az anyukám ősrégi varrógépét és a késő esti órákban sikeresen összevarrtam a zsákot mindaddig, amíg el nem törtem a varrógéptűt. Másnap reggel, kedves anyukám segítségével elkészült az első, kissé meggyötört vászontáskám.

Hogy készül egy-egy darab? Mennyi időt vesz igénybe ezek elkészítése?
Először mindig a mintát készítem el az anyagra, sosem varrom össze hamarabb a táskát, mert úgy zavarnak a fülek munka közben. Kinyomtatom, vagy megrajzolom a mintát és egy tű segítségével kilyukasztom a papírt a vonal mentén. Ezután egy vékony filctollal körbemegyek a vásznon is, és csak ezt követem varrás közben. Az idő mintafüggő, ha valaki esetleg csak egy napocskát kér, az filmnézés közben egy-másfél órát jelent. De csináltam már olyat is, amikor varrás közben sikerült megnéznem három másfél órás filmet két szünettel.

Mennyi összegért vásárolhatjuk meg ezeket?
Ugyanúgy ahogyan az idő, ez is a mintáktól függ. Mivel nemrég kezdtem bele, így általában 1000-1500-2000-2500 Ft-os árakon lehet hozzájutni egy-egy tasihoz.




Vidékre is postázol, vagy csak személyes átvétel lehetséges?
Jelenleg próbaüzemmódban van a postázás, szeretnék viszont hozzászokni és terjeszkedni a nagyvilágban. Személyes átvétellel pedig találkozhattok velem Miskolc-Tiszaújváros-Polgár-Debrecen környékén. Nagyon ritka esetekben akár Budapesten is.

Hol vehetjük fel veled a kapcsolatot, ha rendelni szeretnénk?
Üzemeltetek egy Instagram-fiókot @vigyetektasit névvel, ahol megtalálható több munkám is, a fókuszokban vásárlói vélemények mellett még sok új és fontos információval szolgálok nektek.

Ha felkeltette érdeklődéseteket Evelin munkája, keressétek bizalommal! Köszönöm, hogy velem tartottatok!
Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése