vasárnap, április 28

Tarryn Fisher: Kapd be, szerelem! - Értékelés | Lillsz

Oldalszám: 328 oldal

Megjelenés: 2018

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Ár: 2999.-

Fülszöveg:

"Helena Conway szerelmes lesz.
Akaratlanul.
Észrevétlenül.
De nem véletlenül. Kit Isley pontosan az ő ellentéte – rejtélyes, fékezhetetlen és a legkevésbé sem óvatos. Mindez akár remekül is alakulhatna…
Ha nem Helena legjobb barátnőjével találkozgatna. Helena kénytelen dacolni a szívével, helyesen cselekedni, és másokra is gondolni.
Egészen addig, amíg fittyet nem hány az egészre.
Tarryn Fisher, New York Times sikerkönyves szerző lehet, hogy vagányabb nálad, de ezt nem dörgöli az orrod alá. Az első diplomáját a Roxfort Varázsló és Boszorkányképző Szakiskolában szerezte. Az emberi természet nagy tisztelője, egy hús és vér gonosz, mégpedig a Mardekár házból. A szíve sötét, de az olvasóit azért kedveli. Jelenleg Washingtonban él fiával és lányával."

Értékelésem: (SPOILER MENTES!)






Azt hiszem észrevétlenül akarva vagy akaratlanul, a fene se tudja –, de én teljesen beleszerettem Tarryn Fisher stílusába! A könyv nagyon nem arról szólt, amire én elsőre gondoltam, de ez nem jelenti azt, hogy nem lett hatalmas kedvencem! Huppsz, elspoilereztem a saját értékelésemet, na mindegy...

Helena egy átlagos életet élő, könyvelőként dolgozó, barátságos, vicces nő. Párjával, Neillel éli mindennapjait, illetve legjobb barátnőjével, Dellával, akinek Kit Isley feszít az oldalán. Minden a megszokott módon történik mindaddig, míg egy álom teljesen fel nem borítja az életét. Felmerülhet a kérdés: Egy álom tényleg képes mindent felforgatni? A válasz: IGEN! Helena illúziója ami azt jósolta neki, hogy Kit lesz az ő nagy Ő-je kezdi megbolondítani a lányt és szeretné, hogy álma ne csak az agya rossz szüleménye legyen, hanem annál több, valóságosabb. Idővel egyre közelebb kerül a fiúhoz, kezdi megismerni a személyét, ki is ő valójában és ezzel együtt még jobban megszeretni. De küzd az érzései ellen, hisz a legjobb barátnője fiújáról van szó. De nem is olyan könnyű elengedni valakit, ha ez a valaki ennyire ragaszkodik hozzá. Lehetséges lehet, hogy Kit is hasonló érzéseket táplál Helena iránt?

Imádtam ezt a könyvet! 

Az elején volt bennem egy kis félsz, hisz a tudat, hogy a főszereplőnk a legjobb barátnőjének pasijába szeret bele, na ez kiborított! Ha igaz barátokról beszélnénk, szerintem ez szóba sem jöhetne. 
Az a vicces, hogy teljesen össze vagyok zavarodva. Köszi, Tarryn! Mindenesetre én hasonlót képtelen lennék tenni a barátnőimmel, inkább elásnám azokat az érzéseket, magamat, vagy tudom is én!

Véleményem szerint azonban Della sem volt soha igaz barátnője Helenának. Soha! Számomra egy unszimpatikus ribi volt végig, aki mindent akart. Egy olyan ember, aki csak saját magával és érzéseivel törődött, a többiekére pedig magasról tett! Szörnyen idegesített a személye már a kezdetektől fogva, a hisztijei azóta még mindig kísértenek, blah! Ellenben Helena egy nagyon bátor, dilis – természetesen jó értelemben – karakter volt, egy olyan főszereplő, aki nem félt kiállni magáért és az érzéseiért nagy nehezen ha arról volt szó. Kit már egészen más tészta... Imádtam és utáltam is egyszerre, hisz ő volt a regény egyik leggyávább szereplője, aki már-már menekült az érzései elől és nem vagy csak nagyon-nagyon nehezen beszélt róluk. Ez rettentően dühített!

Az írónőnek sikerült feltennie az i-re a pontot azzal, hogy a kezdeti pár kiszámítható jelenet ellenére megtudott lepni a végén is! Engem teljesen megvett magának a könyvével, az egész stílus, ahogy ezt tálalta, nagyon szerettem! Teljesen megtudom érteni azokat is, kiknek ez annyira nem lett a kedvence, de áldom az eget, hogy nálam ez egy pozitív élménnyel zárult.

Azoknak ajánlom ezt a könyvet, akik szeretnének egy romantikus történetet olvasni, ami nem csöpög a nyáltól, akik szeretik a váratlan fordulatokat és a wtf pillanatokat, nekik mondom: Higgyétek el, ha ráveszitek magatokat, bőven lesz hasonlóban részetek! ;)


Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Helena, akiről fent bővebben kifejtettem a véleményemet és Greer. Ez a lila, bohókás tündér képes volt teljesen elbűvölni engem is, ahogy a többi szereplőt a műben. Senki sem tökéletes, ez rá is nagyon igaz, de jó volt látni, hogy ő a hibáival is képes boldogan élni az életét, nem foglalkozva a múlttal vagy bármivel, ami képes romba dönteni az örömét.

Kedvenc részek:

A könyv első fele abszolút szerelem volt, nálam a végén rezgett picit a léc, féltem, hogy Tarrynnek lesz egy olyan húzása ami nagyon nem fog tetszeni, de ilyen szerencsére nem történt.

Kedvenc idézetek:

"Egyvalamit megtanultam. Nem futhatsz el, hogy megtaláld önmagad. Saját magad mindig veled lesz, akárhova mész is."

***

"Egész életedben szerethetsz valakit, és nem tudod miért. Ezzel együtt lehet élni."

***

"Mindig a nők választják ki a férfiakat, és a férfiak mindig a rossz nőt választják."

Borító: 5/5*

Az egyik legszebb, amit valaha láttam! Az ember első ránézésre azt mondaná, hogy ez egy rózsa, amit a nő keze közt tart, de ha jobban megnézzük akkor simán kivesszük, hogy nem egy virágról, hanem egy szívről van szó. De közben szirmokat is látunk, amiért egy virágra asszociálunk, ez képes teljesen megzavarni bennünket. A történet is ilyen. Zavaros! Más borító nem is tudná jobban átadni a mű hangulatát.

Pontozás:

Még mindig össze vagyok zavarodva! Furcsa érzések kavarognak bennem így olvasás után, de ezeknek nagy részét mind pozitívnak érzem, így összességében azt kell, hogy mondjam elégedett vagyok. Mindenképpen szeretnék még az írónőtől olvasni, hisz a F*ck Love-nak sikerült a szívembe csempésznie magát. Remélem a többinek is sikerülni fog! ;)



Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése