szombat, szeptember 23

Kelly Oram: Örökkön - örökké | Értékelés - Bogi és Lillsz


Oldalszám: 456 oldal

Megjelenés: 2017

Kiadó: Móra könyvkiadó

Ár: 2699.-

Fülszöveg: 

"A mesében minden olyan könnyű: a szerelmesek egymásra találnak, és már lubickolnak is a boldogságban. Cinder és Ella is pontosan erre vágyik, a sok nehézség után igazán megérdemelnék, hogy legyen egy kis nyugtuk. A sajtó viszont folyton a nyakukban liheg – mindenki Hollywood legújabb álompárjára kíváncsi –, és a szüleik sem könnyítik meg az életüket: Brian apja meg akarja lovagolni a népszerűségüket, Elláé pedig képtelen elfogadni, hogy a lánya egy világhírű filmsztárral jár. Ráadásul Ella nagyon nehezen viseli, hogy 
mindenki a sérülésein csámcsog, és elbizonytalanodik: mi van, ha a tündérmeséjének kezd lejárni a szavatossági ideje?"


Hálásan köszönjük a Móra Könyvkiadónak a szemleíveket! :)

Nagy örömünkre szolgált, hogy elolvashattuk a Cinder és Ella folytatását, mindketten imádtuk a történetet! ♥ Ezért is döntöttünk úgy Lillával, hogy ennek a könyvnek az értékelésével kezdjük el új rovatunkat, ami a "Közös olvasások" címet viseli. 

Na de nem is húzom tovább a szót, először én, (Bogi) kezdeném eme remekmű értékelését, majd pedig Lilla, végül közös szempontok alapján vesézzük ki a könyvet.

Jó olvasást! ♥




Miután kiolvastam az első részt, reménykedtem benne, hogy Kelly még ír hozzá folytatást... és szerencsére ez így is történt. ♥

Ez az egyik legkedvesebb történet a szívemnek, az első, és a második rész is egyaránt; letehetetlen, imádnivaló, mégis komoly témát dolgoz fel a történet: Ugyan Brian és Ella már együtt vannak, viszont Ella még mindig nem tudja feldolgozni anyja halálát, az apjával sincs olyan jó viszonyban, + a hegei/égési sérülései is akadályt jelentenek (szerinte) a kapcsolatában Briannel.

Szépen, lassan fogadja el magát Ella, erre pedig segítségére volt Brian, akit még jobban imádok, mint az első részben... támogatja a barátnőjét, amikor csak tudja, mindig mellette van, de ami a legfontosabb: feltétel nélkül, úgy szereti, ahogy  van. A hegeivel, és egyéb sérüléseivel együtt. :') ♥ Neki nem a tökéletes csaj kell, pedig bárkit megkaphatna, hanem Ella. ♥ A hírnév miatt sincs (akkora xD) egója, csak egy csipetnyi, ami még sok-sok vicces jelenetet is eredményezett, komolyan, majdnem az egész könyvet végigröhögtem a humoros beszólásoknál, egyszerűen imádom a párosukat, ahww.. xD ♥

Meg kell még említenem a Coleman családot is. Juliette hozta a szokott formáját, őt imádtam, ahogyan lassacskán Ana-t is sikerült megkedvelnem. Viszont negatívum, hogy Ella apja egy igazi... had ne mondjam mi volt egy bizonyos pontig. Feldühített, hogy még mindig "hiba"-ként tekintett a saját lányára, itt telt be nálam a pohár. Ella ugyan megbocsátott neki, nekem nem nagyon sikerült... :D

Sajnos itt kicsit háttérbe került Vivian, és Rob, pedig nagyon megszerettem őket az első részben... :( de legalább Brian & Ella részekből nem lehetett hiányt szenvedni. ♥ Ők viszik az egész sztorit, egy pillanatig sem lehet unatkozni, mindig történik valami izgalmas, például Ellának is lassan, de biztosan kialakult a hírneve, mindenféle megkeresést kap, fotózások, dokumentumfilm, stb... nagy lehetőségek ezek számára, amit ki is használ... ♥

Folytathatnám még a sort, hogy mennyire is imádtam a könyvet, viszont az beletelne pár évbe, szóval átadom a stafétát Lillának. xD



Bogi szinte mindent leírt és én teljes mértékben egyetértek vele. Már fönt említette, hogy mindketten imádtuk a könyvet, ez így igaz! :3 Elérkezett az én időm! Most én "fangörlködök" nektek egy sort. Kicsit több lesz, mint egy sor, remélem nem baj. :'D

Tudtam! Tudtam-tudtam, hogy lesz folytatás! Annyira kellett, én éreztem. xD Jó Lilla nyugodj le... Ez a kötet is hasonlóan az elsőhöz képest, azonnal a szívemhez nőtt. Vicces volt, kellő romantikával és egy jó nagy adag szomorúsággal. 

Hatalmas nagy pozitívum, hogy Ella és Brian nem mentek szét, inkább egyre közelebb kerültek egymáshoz. Nekem óriási nagy csalódás lett volna, ha Kelly beveti azt a tipikus klisét ami a, szedjük szét őket és majd a végén bumm, újra együtt. Így is szomorú volt a könyv, több helyen bekönnyeztem, hát ha még szét is mentek volna a történet során, akkor mekkora nagy csalódás lett volna az egész! De nem lett! Nagyon köszönöm Kelly! 

Együtt sírtam és együtt nevettem Ellával, nagyon jó volt vele megélni ezt a két kötetet. Brian... ahhj Brian! :3 Nála jobb pasit ebben a szent minutumban nem tudnék írni! :D Túlságosan kedves, jó lelkű, helyes, perverz... minden ami kell, ott van benne! Brian az én álompasim! :DSajnos csak az álmaimban... Brian Elláé! xD

Az ikreket már az előző kötet végén nagyon megkedveltem, ahogy Jennifert is. Őket végig nagyon szerettem most is. Ella apjával se volt különösebben nagy gondom, akkor még. Bár most hullajtottam Ellával pár könnycseppet miatta.  Bogival ellentétben én hamar megbocsátottam neki. Megértettem, el tudtam fogadni, nem lehetett neki se valami könnyű. Bár az ominózus jelenetnél elküldtem több éghajlatra dühömben...

Az utolsó mondatról pedig... megint csak tudtam! :D Bár ha nem az lett volna, megint csak csalódás érte volna picike szívemet. De Kelly... emberek! Ő még csalódást eddig nem okozott nekem! Imádom ezt a nőt! 

Röviden, én is nagyon-nagyon imádtam, valamikor majd biztosan újra fogom olvasni a jövőben! 

Összesítés:

Kedvenc karakterek:

Bogi: Nekem ebben a részben szinte mindenki a kedvencemmé vált. xD A legnagyobb Brian, és Ella, ők a legszerethetőbb karakterek. ♥ De Juliette, Ana, Brian anyukája - és mostohaapja is a kedvencemmé váltak. :)

Lilla: Természetesen Brian, Ella -akire rettentően büszke vagyok- Jennifer, Juliette, Ana, Brian anyukája és mostohaapja is nagy kedvencem lett! :) Valaki már eleve ugye az volt.

Kedvenc részek:

Bogi: Minden Ella - Brian közös jelenet a kedvencemmé vált, + nagyon jó volt végigkövetni Ella változását, ahogy fokozatosan elfogadja önmagát olyannak, amilyen. :') ♥

Lilla: Meglepő mód.. Minden Ella és Brian jelenet! :3 Illetve a végén a karácsonyos rész! Azt nagyon-nagyon szerettem! ♥ Imádtam az egész könyvet, úgy ahogy van! :D 

Kedvenc idézetek:

"-Igen, teljesen odavagyok az autódért. 
-És végül fény derül az igazságra -csóválta Brian a fejét, aztán a szemembe nézett, de nem tudtam olvasni a tekintetében. – Mondd ki még egyszer!"


***

"Végre megértettem, mit jelent ez a nézés. Szerelem volt. Tiszta és őszinte szerelem. Az előttem álló és szorosan ölelő férfi fülig szerelmes volt belém. Hogy a fenébe lehetek ekkora mázlista?"

***

"-Már most hiányzol, te nő! 
-Jó éjszakát, te majom!"


***

"(…) te is tudod, hogy az igazi szépség belülről fakad. Te vagy a legszebb ember, akit ismerek!"

***

"-Ideje megélned a szépségedet, szóval szedd össze magad, kislány, és vegyél egy tangát!"

***

"Ha ez a nő tényleg elég gyönyörű és érdemes egy olyan férfi szívére, mint Brian Oliver, akkor én is."

Borító:

Bogi: 5/5* - imádom ezt a borítót, nagyon illik a történethez... + az angol verzió is tetszik, kicsit sajnálom, hogy nem az lett. :D

Lilla: 5/5* - csatlakozom! Én is imádom! Romantikus, színes és aaahw! :3

Pontozás:

Bogi: Nagyon - nagyon ajánlom a könyvet mindenkinek, aki egy kis kikapcsolódásra, sok - sok nevetésre, és romantikára vágyik, van itt bőven mindenből! Letehetetlen, izgalmas, és hihetetlenül érzelmes. Komoly témát boncolgató, mégsincs meg az a lehangoló feeling-je, igaz, néhol kicsit tényleg szomorú, de nem zavaróan, inkább a romantika, és a humor dukál ebben a sztoriban. :) 

Olvassátok, nem fogjátok megbánni! ♥

Lilla: Romantika, humor és szomorúság. Ebben a könyvben minden megtalálható! Minden korosztálynak bátran ajánlom! Letehetetlen, gyönyörű olvasmány, amiben mindig történik valami. Én imádtam és tudom, hogy mások is hasonlóan fogják szeretni, ha elolvassák. Bátor és nagyon okos főhősnővel és egy igen helyes, vicces, eléggé perverz főhőssel teljes ez a történet. Mondd mire vársz még? ^^

Ha az első részt szeretted, akkor ezt egyenesen imádni fogod! :)




xoxo: 
Bogi és Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése