hétfő, április 6

Maradj otthon! Book Tag | Lillsz


Sziasztok!


Elmondani sem tudom, hogy mikor volt legutóbb booktag a blogon, de Lilla, a Lillaland bloggerinája kihívott a napokban a Maradj otthon! booktagre, amit fontosnak éreztem kitölteni, így született meg a legújabb bejegyzésem. Mindenképpen nézzetek be hozzá, és olvassátok el az ő válaszait is. Mutatnám az enyémeket!


1.) Lakás - Hol, hogyan szeretsz olvasni?

Leginkább az ágyamban olvasok, fekve, de van olyan is, hogy átköltözök a kanapémra és ott dőlök le, miközben ezt a tevékenységet folytatom. Azonban az utóbbi időben sokszor megyek ki az udvarunkba, ahol kifekszem a napozóágyra egy jó könyv társaságában.

2.) Konzerv - Egy könyv, amit mindenképpen be kell szerezned otthonra!

Cookie O'Gorman könyvét már kinéztem, amikor megjelent és igazából a napokban be is szereztem. A Kamuzások, kavarások nagyon tetszett, így alig várom, hogy elkezdjem a Piszkos tánc-ot.

3.) Gumikesztyű - Egy könyv, amihez más nem érhet, mert senkinek nem adod kölcsön!

Nem szívesen adok kölcsön könyveket, mert féltem őket, és szeretem, ha mind megvan egyben fent a polcomon, de nagy szívem van – néha túlságosan nagy –, így szinte bárkinek az ismerősi körömön belül odaadok bármit.

4.) Szájmaszk - Egy borító, amelyen nem látszik az arc alsó része!

Az olvasott könyveim között kutakodva Ruby Saw írása, a Pillangó-hatás jött velem szembe először, ahol nem látszik a lepkétől a lány szája. 
(A blogra értékelés is született róla, IDE kattintva olvashatjátok!)

5.) WC papír - Egy könyv, amire kár volt papírt pazarolni!

Ide egyértelműen Kristen Callihan firkálmányát, az Idol-t hoznám. Számomra ez a mű egy hatalmas NEM volt, nagyot csalódtam az olvasása során.
(Erről is olvashattok egy igen velős értékelőt ITT!)

6.) Koronavírus - Kedvenc koronás borítód!

Habár kettős érzéseim vannak Erin Watt könyvéről, a Papír hercegnő-ről, de az egyik legszebb koronás borító, amit valaha láttam, úgyhogy ezért mondanám ehhez a ponthoz
(Bejegyzés szintén olvasható róla, IDE kattintva!)

7.) Karantén - 3 könyv, amit el szeretnél olvasni mostanában!

Leiner Laura: Egyszer
Cookie O'Gorman: Piszkos tánc
William Golding: A legyek ura

8.) TV/Netflix - 5 könyv, aminek imádtad a filmadaptációját!

Nem szoktam szeretni azokat a filmeket, amik egy-egy könyv alapján készültek, ugyanis az esetek döntő többségében mindig elrontják őket. De a Ha maradnék -ot, illetve a Harry Potter-t nagyon szerettem, utóbbit mai napig újranézem.

9.) Internetböngészés - 3 könyv, aminek nagyon vártad/várod a megjelenését!

Cookie O'Gorman: Piszkos tánc
Baráth Viktória: A főnök 2.
... az új Leiner Laura könyv?

10.) Kézmosás - Egy könyv, amit azelőtt is olvastál, hogy menő lett!

Jennifer Niven könyvét, a Veled minden hely ragyogó-t, még viszonylag régen elolvastam (2017) és egyből mély hatást gyakorolt rám. Most már filmes borítóval árulják, idén megjelent a Netflix gondozásában, úgyhogy igen nagy népszerűségnek örvend. De megérdemli, komoly könyvről van szó! Amint újraolvastam, megnézem a filmet.

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésem! Nem hívnék ki senkit, azonban! Ha valakinek megtetszik, hasonlóan fontosnak érzi, hogy kitöltse, kérem tegye meg!

Vigyázzatok magatokra, olvassatok sokat és maradjatok otthon! Persze aki teheti...

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése