hétfő, augusztus 28

Augusztusi Book Haul #1 | Bogi és Lillsz


Sziasztok! :)

Elsőkörben az én (Bogi) augusztusi szerzeményeimet mutatnám meg, elég sok könyvet sikerült ebben a hónapban megkaparintanom. :D Van köztük rendelt példány, de olyan is, amit személyesen mentem átvenni a könyvesboltba, és két recenziós példány is van a zsákmányaim között + egy könyvet kaptam egy nagyon kedves moly-tól is. :) Összesen 11. könyvről lesz szó ebben a posztban. (Mármint, az én posztomban, Lilláéban pedig 5. fantasztikus szerzeményről esik szó. :D)

Jó szórakozást! ;)


Könyvmolyképző Kiadó:

1.) Cassandra Clare: A herceg (Pokoli szerkezetek 2.)


Mivel a Pokoli szerkezetek első részét, Az angyal-t imádtam, nem is volt kérdés, hogy a második részt is szeretném a polcomon tudni. Viszont volt egy kis bökkenő. :D Minden könyves-rendelős oldalon megnéztem, hogy régi borítóval kapható-e még a könyv, de mindenhol elfogyott, én meg csak néztem, hogy wtf... xD "kicsit" ki voltam borulva, hogy sehol sem elérhető, ezt molyon is feltüntettem egy karc formájában, és ezt nagyon jól tettem! Ugyanis egy kedves moly írt nekem, hogy neki megvan, szívesen postázza. Hálás vagyok neki, köszönöm neki még egyszer! :)

2.) Cassandra Clare: A hercegnő (Pokoli szerkezetek 3.)


Ésszerű volt, hogy megrendelem a harmadik részt, mivel nagyon szeretném már, hogy teljes legyen a trilógia, + bízom benne, hogy A hercegnőt is ugyanannyira imádni fogom, mint az első részt... :)

3.) Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa (Végzet ereklyéi 5.)


Mivel a Bukott angyalok városának bazinagy függővége lett, természetesen, amint adódott alkalmam, megrendeltem az ötödik részt, az Elveszett lelkek városát. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan alakulnak a dolgok a Bukott angyalok városa után... :D

4.) Cassandra Clare - Sarah Rees Brennan: Az éjféli örökös (Bane krónikák 4.)



Utolsó pillanatban, augusztus 31.-én szereztem be, csakis azért, hogy lassacskán, de biztosan legyen teljes az egész sorozat. :) Már kíváncsi vagyok a könyvre. :)

5.) Colleen Hoover, Tarryn Fisher: Soha, de soha 2. (Never, never 2.)



Az első rész után teljesen lesokkolódtam, ennek is milyen már a függővége... xD viszont csak most jutottam el odáig, hogy megrendeltem a második részt. A borítója valami csodaszép, remélem a történetben sem fogok csalódni... ;)

6.) Elle Kennedy: A baklövés (Off-Campus 2.)


Ennek a könyvnek a beszerzésének okáért (xD) hosszú története van. A mese úgy kezdődik, hogy egyszerűen nem szere(tt)em a rubin pöttyös könyveket. Első rubin pöttyös próbálkozásom az Jessica Park-tól a Flat-Out Love - Szeretni bolondulásig volt, ami egyszerűen nem tudott lekötni, többszöri próbálkozásra se. Ezért gondoltam a többi rubin pöttyös is ilyen, DE nagyot tévedtem. :3 Valamikor júliusban kedvet kaptam egy romantikus, könnyed történethez, akkor ajánlották a The Deal-t, Az üzletet. Amit annyira, de annyira imádtam, hogy 1. nap alatt kiolvastam. Szóval nem is volt kérdés, hogy beszerzem a második részt, hamarosan ezt is elolvasom, majd láthattok a könyvről értékelést a blogon. ;)

7.) R. S. Grey: Testcsel


Volt szerencsém tegnap, (2017.08.15)-én elmenni a Könyvmolyképző Pop Up Store-ba, avagy az Alexandra könyvszalonba. Nővéremmel voltam könyvet vásárolni, és hirtelen ötlettől vezérelve emeltem le a polcról ezt a könyvet, és vettem meg, de nem bántam meg, már elkezdtem olvasni, és imádom. *-*

Álomgyár Kiadó:

8.) R. Kelényi Angelika: Az agyam eldobom


Ezt a könyvet az Álomgyár kiadótól kaptam, recenziós példányként. Egyáltalán nem volt tervben amúgy a könyv, még csak nem is hallottam róla.. :D aztán kaptam egy e-mail-t, hogy érdekel-e a könyv, mondom persze, és 1. nap alatt ki is olvastam, annyira tetszett. Értékelés is van róla a blogon, olvassátok! :)

9.) J. K. Smith: Szerelem hirdetésre


Fülszöveg, és borító alapján nagyon megtetszett a könyv. Az is közrejátszik, hogy mostanában inkább romantikus, kikapcsoló könyveket keresek, ez pedig egy pontosan ilyen példány. Köszönöm szépen az Álomgyár kiadónak, hogy elküldték nekem! :)

L&L Kiadó:

10.) Leiner Laura: Kezdet (A Szent Johanna gimi 1.)


Ugyan a könyv régi borítóval már megvan, de úgy döntöttem, hogy kell az új borítós változat is. Hogy miért? Mivel ebben a könyvben a kalauzban található, kihúzott részek is belekerültek, és mert ez a borító jobban tetszik, mint a régebbi... *-* szóval nemrég megrendeltem a Libri-ről, alig várom, hogy elölről kezdjem az egyik kedvenc gimis sorozatom. :)

Ciceró Kiadó:

11.) Leiner Laura: Kalauz (A Szent Johanna gimi)


Ha már az egész sorozatból csak a kiegészítő kötet, a kalauz nem volt meg, természetes, hogy megrendeltem. Ideje volt már. xD Nagyon kíváncsi vagyok a szereplők kinézetére, Reni levelére, amit Corteznek írt, Reni könyveinek listájára... stb. Egy szóval: Mindenre. :D Amint befejeztem (újra) a sorozat olvasását, ennek is nekikezdek. *.*

Gabo Kiadó:

12.) Nicola Yoon: Minden, minden


Ez a könyv már akkor felkeltette az érdeklődésemet, amikor magyarul még meg sem jelent. :D Először a borítója szúrt szemet, aztán az, hogy az angol youtuberek csak erről a könyvről áradoznak, végül itthon is megjelent, elolvastam a fülszöveget, és akkor történt, hogy azt mondtam: "Nekem kell ez a könyv, meg is rendelem!" Mivel ehhez hasonló könyvet még nem olvastam, ez is közrejátszott abban, hogy megrendeltem book24-ről. Azóta is itt csücsül a polcomon, hamarosan nekikezdek. :)

Itt lennék én is, (Lilla) üdvözlök mindenkit! :)

Most én mutatom meg nektek az augusztusi hónapban szerzett könyveimet. 
Ebben a hónapban összesen 5 könyvet kaptam. Itt is köszönöm az Álomgyár Kiadó és a Ciceró Könyvstúdió támogatását! De még valakinek meg kell köszönnöm és ő az édesanyám! :) 

Ha nem rendeled meg a kötelezőket akkor tuti nem olvastam volna el őket! Köszönöm! Bár eddig is mindig megvetted őket, meg fogod is és nagyon jól tudod, hogy ezeknek java részéhez hozzá se nyúlok, de azért köszönöm, szeretlek! :D <3 

Oké tudom nem erre, hanem a könyvekre vagytok kíváncsiak, mutatom is őket! XD

Álomgyár Kiadó:

1.) Baráth Viktória: Első tánc


Egy könyv, amit már a megjelenése óta el szeretnék olvasni. Eddig még nem volt rá lehetőségem, de most az Álomgyár Kiadó jóvoltából ezt megtehetem. 
Hamarosan érkezik az értékelésem a könyvről! :)

2.) Baráth Viktória: A főnök



Baráth Viktóriáról csak jókat hallani! Nem csoda, hogy szeretném megismerni az ő világát, így szerettem volna a főnököt is elolvasni. Hamarosan erre a könyvre is sor fog kerülni. Hmm.. thriller csak jó lehet! ;) 

3.) George Cooper: Gyalogút



Lehetőséget kaptam, hogy megjelenés előtt olvashatom el George Copper új könyvét, a Gyalogút-at. Én éltem a lehetőséggel! A könyv a jövő héten érkezik, már nagyon várom, hogy olvashassam. A hetekben érkezik is az értékelésem róla! :)

Köszönöm itt is az Álomgyár Kiadónak! <3

Európa Könyvkiadó:

4.) J. D. Salinger: Zabhegyező



A mostani kötelezők közül talán az egyetlen aminek nagyon-nagyon olvasnám a történetét. Mindenhol, tényleg mindenhol azt látom, hogy mennyire jó egy könyv! Nekem is el kell olvasnom! :D Ma neki is fogok állni! :3 Amúgy az antikváriumon lett előjegyezve, amint jött az értesítés megrendeltük.

Ciceró Kiadó:

5.) Eileen Cook: Címlapsztori


Még csak ismerkedek a krimikkel, szám szerint eddig csak egyet olvastam, de az az egy  teljesen meggyőzött, hogy a krimik igenis izgalmas és brutál jó könyvek. Remélem ez a könyv is teljesen magával fog ragadni.
Nagyon köszönöm a Ciceró Könyvstúdiónak a recenziós példányt! :)

Köszönjük, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést! :)
Ti miket vettetek ebben a hónapban? 
Hozzászólásaitokat várjuk a komment szekcióban! ;)

Olvassatok sokat:
xoxo: Lillsz, és Bogi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése